00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
35966289
ENGIE Services a.s.
Jarošova 2961/1, Bratislava, 83103, SVK
Vykonávanie preventívnej servisnej činnosti a profylaxie klimatizačných zariadení
klimatizačné zariadenia, odborná prehliadka, servis
Služba
1. Vykonávanie preventívnej servisnej činnosti a profylaxie klimatizačných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie preventívnej servisnej činnosti a profylaxie na klimatizačných zariadeniach DAIKIN a UNIFLAIR nainštalovaných v priestoroch výpočtových centier objednávateľa v Bratislave. |
Služby pozostávajú z nasledovných činností: |
1. 2x profylaktický servis - jarný a jesenný |
2. 2x preventívny servis - letný a zimný |
3. Odstraňovanie havarijných stavov vrátane nonstop dispečingu pre nahlasovanie porúch |
Rozsah činnosti pri polročnej profylaxii a preventívnej údržbe: |
- Kontrola množstva chladiva + doplnenie chladiva v prípade potreby |
- Vyčistenie filtrov |
- Vyčistenenie vonkajších registrov |
- Nastavenie a kontrola, chladenie - vykurovanie |
Popis činnosti pri preventívnej údržbe: |
Časť elektro |
- kontrola hlavného ističa |
- kontrola a dotiahnutie skrutiek na svorkovniciach el. klimatizačných jednotiek |
- meranie prúdových odberov |
- kontrola funkcie regulačných termostatov |
Časť mechanická |
- čistenie filtrov |
- kontrola stavu priechodnosti, prípadne vyčistenie lamelových výmenníkov |
- kontrola upevnenia a stavu prepojovacieho potrubia vrátane dotiahnutia |
- kontrola ventilátorov |
Chladiaci okruh |
- napojenie manometrovej sústavy |
- testovanie chladiaceho okruhu, chladenie - vykurovanie |
- kontrola množstva chladiva |
- kontrola uchytenia kompresorov |
- vizuálna kontrola chladiaceho okruhu |
- kontrola tesnosti chladiaceho okruhu, dotiahnutie spojov |
- kontrola všetkých freonových vedení, stav neporušenosti |
Regulácia |
- funkčná skúška s meraním parametrov teplôt |
- komplexné testovanie chodu a funkcií klimatizácie |
- kontrola vonkajších prvkov, kontroliek, diaľkového ovládania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jarný profylaktický servis na jednotkách Daikin a Uniflair | ks | 1 | ||
jesenný profylaktický servis na jednotkách Daikin a Uniflair | ks | 1 | ||
letný preventívny servis na jednotkách Daikin a Uniflair | ks | 1 | ||
zimný preventívny servis na jednotkách Daikin a Uniflair | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lokalita - výpočtové centrum 2: | |
Vonkajšia jednotka Daikin RZQ100B9W1B | 4 ks |
Vnútorná jednotka Daikin FHQ100BW1B | 4 ks |
Vnútorná jednotka Daikin FAQ71BW1B | 1 ks |
Vnútorná jednotka Daikin FHQ71BW1B | 1 ks |
Vonkajšia jednotka Daikin RR71B8W1B | 2 ks |
Vnútorná jednotka Uniflair TDAV1321A | 2 ks |
Vonkajšia jednotka Uniflair 30CAP1802P | 2 ks |
Lokalita - výpočtové centrum 1: | |
Vonkajšia jednotka Daikin RZQ140DS7V1B | 2 ks |
Vnútorná jednotka Daikin FBQ140C7VEB | 4 ks |
Vonkajšia jednotka Daikin RZQ140D7V1B | 2 ks |
Vnútorná jednotka Daikin FTXL25G2V1B | 1 ks |
Vonkajšia jednotka Daikin RXL25G2V1B | 1 ks |
Vnútorná jednotka Uniflair TDAR 1822A | 2 ks |
Vonkajšia jednotka Uniflair 30CAP1301P3 | 4 ks |
Poskytnutie HOT LINE služby pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek | 24 hodín denne / 7 dní v týždni |
Poskytnutie servisných služieb: | Odstraňovanie havarijných opráv a poskytovanie preventívnej servisnej činnosti 7 dní v týždni |
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy ktorejkoľvek jednotky v garantovanom čase | do 24 hodín od nahlásenia |
Nástup v prípade poruchy viacerých jednotiek súčasne alebo zlyhaní celého systému | nástup technika do 12 hodín od nahlásenia |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu dokladu o overení spôsobilosti vykonávať inštalovanie a osobitné oprávnenie na servis a revízie uvedených zariadení vydané výrobcom príp. zastúpením výrobcu. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu certifikátu o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi podľa zákonov č. 286/2009 Z.z. § 6(3), č. 321/2012 Z.z. § 5(1) a, c, d, e udelený Dodávateľovi, platný na obdobie poskytovania služieb. |
5. Dodávateľ je povinný mať v doklade o oprávnení poskytovať službu zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky. |
6. Porušenie povinnosti predložiť doklady uvedené v bodoch 3. až 5. sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávatela, ktorého následkom je odstúpenie od zmluvy. |
7. V prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany Dodávateľa, ktorého následkom bude odstúpenie od zmluvy, Objednávateľ bude požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 1 000 (jeden tisíc) EUR. |
8. Konkrétne termíny vykonania servisných prehliadok klimatizačných jednotiek v roku 2017 budú dohodnuté s úspešným uchádzačom do 15 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
9. Dodávateľ vystaví objednávateľovi štyri faktúry po poskytnutí služby, t.j. jednu po vykonaní servisu na jar, druhú na leto, tretiu na jeseň a štvrtú po vykonaní servisu na zimu 2017. |
10. Prílohou faktúry bude protokol o vykonaní servisných prehliadok. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
11. Fakturácia bude vykonávaná pri preventívnych prehliadkach a servisnej profylaxii ihneď po vykonaní príslušnej prehliadky a profylaxie na základe protokolu o pravidelnej servisnej prehliadke a profylaxii. |
12. Fakturácia pri havarijnom servise a opravách bude na základe samostatnej objednávky vystavenej Objednávateľom, pričom objednávka bude obsahovať súpis prác a materiálu (vrátane jednotkových cien) potrebného pre odstránenie havárie - vád. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Názov | Upresnenie |
Zmluva na dobu určitú. | do 31.12.2017 |
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy. | V cene servisných úkonov zahrnuté dezinfekčné a antibakteriálne čistiace prostriedky. |
V cene sú zahrnuté aj náklady spojené s diagnostikou poruchy. | Vrátane výjazdu technika a kalkulácie nákladov na odstránenie poruchy. |
V cene nie sú zahrnuté: | náhradné diely a spotrebný materiál (filtre, zvlhčovacie nádoby). |
Miletičova 3, Hanulova 5/C, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2017 23:59
1,00 zákazka
8 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2017 09:08
19.04.2017 09:00
19.04.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2017 04:22 - Vstupná ponuka | 8 760,00 | € | Cena s DPH |
19.04.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 908,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: