00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Redizajn replikačného a zálohovacieho systému
diskové pole, diskové úložisko
Tovar, Služba
1. Redizajn replikačného a zálohovacieho systému
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je: 1. Rozšírenie existujúceho diskového poľa o doplnkové diskové úložisko – obstaranie doplnkovej kapacity (doplnkové diskové úložisko v zmysle technickej špecifikácie), 2. Služby spojené s inštaláciou, konfiguráciou novo dodaných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozšírenie existujúceho diskového poľa: požaduje sa dodávka HW vybavenia –doplnkové diskové úložisko s parametrami uvedenými v ďalšom texte a 100% kompatibilné, pripojiteľné a konfigurovateľné k existujúcemu zariadeniu HPE 3PAR StoreServ 7200 | ks | 4 | ||
Počet diskov | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery a prevedenie : | Doplnkové diskové úložisko 19“ rack, výška 4U s možnosťou využitia až 24 pevných diskov o veľkosti 3,5“ a maximálnej celkovej kapacite až 128 TB. |
RAID | RAID 0, 1, 5, 6 s úrovňou RAID5 Data-Parity Ratio 2:1 - 8:1 a RAID6 Data-Parity Ratio 4:2, 6:2, 8:2, 10:2 alebo 14:2 Automatická re-konfigurácia RAID po výpadku niektorého z pevných diskov |
Radič (kontrolér) | Redundantné kontrolery osadené portami SAS nevyhnutné pre dátové prepojenie s existujúcou infraštruktúrou, redundantné, no SPOF, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia |
Napájací zdroj | Zdroje napájania - redundantné, no SPOF, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia |
Špecifikácia diskov | Pevné disky SAS 3.5“ pevné disky s kapacitou 4000 GB a 7200 otáčkami/min, vymeniteľné v prípade závady počas prevádzky zariadenia, |
Špecifikácia diskov | 100% kompatibilné a uvedené v matici kompatibility publikovanej priamo výrobcom existujúceho zariadenia HPE 3PAR StoreServ 7200 |
Kompatibilita | Doplnená disková kapacita musí byt plne kompatibilná s existujúcim zariadením HPE 3PAR StoreServ 7200 s originálnym firmvérom výrobcu a prostredím dátového centra tvoreným produktami VMware a Veeam. |
Podporované typy diskov | Zariadenie musí podporovať pevné disky o kapacitách/technológii/otáčok za minútu: 400 SSD, 480 SSD, 920 SSD, 480GB nonAFC SSD, 1.92TB SSD, |
Podporované typy diskov | 3.84TB SSD, 300 15K SAS, 450 10K SAS, 600 10K SAS, 600 15K SAS, 900 10K SAS, 1200 10K SAS, 1000 7.2K NL, 1800 10K SAS, 2000 7.2K NL, 3000 7.2K NL, 4000 7.2K NL, 6000 7.2K NL |
Montáž a konfigurácia | doprava, montáž, konfigurácia, otestovanie a implementácia rozšírenia diskového poľa v produkčnom prostredí podľa špecifických požiadaviek objednávateľa |
Záruka a servisná podpora | záruka 3 roky, proaktívna a reaktívna podpora na mieste inštalácie u objednávateľa, nahlasovanie porúch 24hod. x 7dní, nástup na servisný zásah do 4 hodín od nahlásenia servisnej požiadavky |
Názov |
Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými pracovníkmi dodávateľa do existujúceho produkčného prostredia. |
Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešný upgrade produkčného a záložného prostredia a to najmä: |
Kontrola matíc kompatibility pre storage v produkčnom prostredí. |
Aktualizácia potrebných firmvérov a ovládačov na strane storage. |
Pripojenie do back-endu diskového poľa, konfigurácia parametrov na základe úvodnej analýzy. |
Analýza a kontrola výkonnostných charakteristík jednotlivých diskov a návrh optimalizácie v produkčnom prostredí pre zálohovanie a replikáciu. |
Úprava zálohovacích plánov vzhľadom na implementované rozšírenie diskového priestoru. Sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu. |
Akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie, realizácia akceptačných testov. |
Spracovanie konfiguračnej dokumentácie v rozsahu implementácie a aktualizácia plánov zálohovania. |
Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových zariadení a neakceptuje používané alebo repasované zariadenia a disky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov vrátane kalkulácie ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží Objednávateľovi do 3 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je autorizovaným obchodným partnerom výrobcu dodaných zariadení formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu minimálne na úrovni VMware Solution Provider Enterprise, alebo ekvivalentu. |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je držiteľom certifikátu minimálne na úrovni Veaam GoldPartner, alebo ekvivalentu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukáže, že disponuje minimálne jedným vlastnými technickými pracovníkmi s platným certifikátom VEEAM - VMCE alebo ekvivalent |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje minimálne tromi vlastnými technickými pracovníkmi s platným certifikátom "VMware Certified Professional" so skúsenosťami z implementácií projektov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní preukáže minimálne 3 referencie na dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúcich 36 mesiacov. Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, cena plnenia bez DPH v posudzovanom období, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 27000 vydaný nezávislou inštitúciou. |
Dodanie predmetu plnenia je požadované do 7 kalendárnych dní od obdržania výzvy objednávateľa o pripravenosti vlastnej infraštruktúry na inštaláciu a implementáciu predmetu plnenia. |
Dodanie Predmetu zákazky bude akceptované po vykonaní všetkých inštalačných, konfiguračných a migračných prác na mieste plnenia, pričom miesto plnenia je sídlo Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ má právo v prípade nesplnenia podmienok uvedených v tomto opise na odstúpenie od zmluvy. |
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.04.2017 10:00 — 21.04.2017 10:00
1,00 množstvo
161 340,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 09:04
13.04.2017 09:05
13.04.2017 09:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2017 07:41 - Vstupná ponuka | 161 340,00 | € | Cena s DPH |
13.04.2017 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: