00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Nákup stravných poukážok
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Nákup stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie občerstvenia pre účinkujúce deti na podujatí organizovanom verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 2,00 | ||
predpokladané množstvo | ks | 1250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky verejným obstarávateľom na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, prostredníctvom internetu, telefonicky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje odobrať celkové uvedené množstvo. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky v ktorej bude uvedená nová hodnota stravnej poukážky. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať : |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok. |
2. provízia za stravné poukážky. |
3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby ( kuriér, doprava, balné a pod.), ak je dodávateľ platcom DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednania stravných poukážok | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
18.04.2017 09:00 — 20.04.2017 15:00
1,00 celý predmet zákazky
2 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 08:24
13.04.2017 09:30
13.04.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2017 08:55 - Vstupná ponuka | 2 600,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2017 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 499,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: