00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok
reštauračné služby, stravné poukážky,
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou papierových stravných poukážok na dobu jedného roka v období od 01.05.2017 do 30.04.2018. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
forma stravnej poukážky | papierová forma |
stravná poukážka obsahuje | rok - termín platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Požaduje sa, aby sa súťaže zúčastnil len taký podnikateľský subjekt, ktorý má v predmete činnosti oprávnenie zabezpečovať stravovanie formou stravných lístkov v sieti zmluvných stravovacích zariadení, ktoré sú predmetom verejnej súťaže !!!! |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia "Čiastkovej výzvy" na plnenie od verejného obstarávateľa - do 2 pracovných dní. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania "Čiastkových výziev" (objednávok) na plnenie verejným obstarávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - približne 1x mesačne alebo podľa potrieb objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ si bude preberať stravné poukážky na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) na vlastné náklady na pobočke dodávateľa, ktorá musí byť v meste Košice. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie od 01.05.2017 do 30.04.2018. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) verejného obstarávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku. |
Celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania je súčinom celkovej ceny za stravnú poukážku a predpokladaného množstva stravných poukážok (6000 ks), pričom nominálna hodnota stravnej poukážky je 4 €. |
Celková cena jednej stravnej poukážky môže byť maximálne rovná jej nominálnej hodnote (4€). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky (napr. z dôvodu zmeny kolektívnej zmluvy) počas doby platnosti zmluvy je právom verejného obstarávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Pomer celkovej fakturovanej ceny jednej stravnej poukážky (SP) a jej nominálnej hodnoty zostane po zmene podľa bodu 10 zachovaný, pričom celková cena jednej SP sa zaokrúhli na dve desatinné miesta. (Napríklad: pri celkovej cene 3,96 € a nominálnej hodnote 4 € je pomer 0,99. Po zmene nominálnej hodnoty SP napríklad na 4,40 € bude jej celková cena nasledovná: 4,4 x 0,99 = 4,36 € za jednu SP.) |
Dodávateľ nebude verejnému obstarávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve. |
verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný maximálny počet stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne dňom 30.04.2018, aj keby verejný obstarávateľ neodobral predpokladané maximálne množstvo stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletné odobratie stravných poukážok alebo ukončenie Rámcovej dohody dňom 30.04.2018. |
Dodávateľ akceptuje úhradu za poskytnutie plnenia formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej verejnému obstarávateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa čestné prehlásenie, na ktorom bude uvedený počet prevádzok, ktoré akceptujú stravné poukážky dodávateľa v nasledovných mestách: |
a) mesto Rožňava - minimálne 60 prevádzok |
b) mesto Trebišov - minimálne 50 prevádzok |
c) mesto Michalovce - minimálne 120 prevádzok |
d) mesto Spišská Nová Ves - minimálne 100 prevádzok |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok platné v roku 2017 | do 31.01.2018 |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok platné v roku 2018 | do 31.05.2018 |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
6 000,00 ks
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.04.2017 08:02
13.04.2017 11:00
13.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2017 08:53 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2017 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: