• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2017 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2017 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2017 11:50

Detail zákazky Z201716554

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2017 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2017 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2017 11:50

Základné údaje

Z201716554

OF-128086

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2892261

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

32248466

Ing. Rudolf Mudrík - OFFER

Stred 457, Turzovka, 02354, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska skriňa

kancelárska skriňa, kancelársky nábytok

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska skriňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárska skriňa policová, bez dvierok
- šírka min. 80 cm, max. 120 cm, výška cca 220 cm, hĺbka min. 40 cm
- hmotnosť do 60 kg
- 5-podlažná
- prevedenie-laminovaná drevotrieska
- vrchná doska hr. min. 25 mm, ostatné dosky hr. min. 18 mm
- oderuvzdorné ABS hrany, na čelnej strane min. 2 mm
- na spodnej strane skrine musia byť rektifikačné pätky na vyrovnanie nerovností podlahy
- prevedenie buk
- výška každého podlažia musí byť vhodná na zakladanie šanónov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodnú značku a typ ponúknutého tovaru, jeho technickú špecifikáciu, resp. prospekt a rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.

Zmluvná špecifikácia

Študentská 20, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

18.04.2017 07:00 — 28.04.2017 14:00

1,00 ks

110,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.04.2017 10:54

12.04.2017 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2017 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2017 09:47 - Vstupná ponuka 110,00 € Cena bez DPH
12.04.2017 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 110,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS