00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46946411
skRASTer s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Roll-up stojan
roll-up, banner, stojan, prenosný, taška
Tovar, Služba
1. Roll-up stojan
|
|
---|---|
Funkcia |
Na propagačné a informačné účely. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roll-up banner 85 x 200 cm, vrátane stojanu a prenosnej tašky | sada | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Šírka informačnej plochy | 85 cm |
2. Výška informačnej plochy | 200 cm |
3. Rozmery v zbalenom stave | 90 x 10 x 10 cm |
4. Potlač | jednostranná plnofarebná, vodeodolná |
5. Materiál | matný, použiteľný v interiéri aj v exteriéri |
6. Konštrukcia systému | roll-up je prilepený v tele mechaniky, zaklápacia horná lišta, mechanizmus pre zrolovanie |
7. Stojan | stabilný, hliníkový s dvomi nožičkami a teleskopickou/skladacou tyčkou |
8. Prepravná taška | textilná so zipsom, čierna farba, možnosť skladovania v zloženom stave |
9. Smer výsunu | vertikálny zdola nahor |
10. Polypropylénový film hr.205 mikrometrov so šedou zadnou hranou | |
11. Rozlíšenie tlače | 1440x720 dpi |
Názov |
1. Vrátane dopravy, naloženia a vyloženia na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta , vyobrazenie a technické parametre predmetu zákazky. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
3.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
3.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávky (balné, dopravné, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a pod.). |
6. Cena je stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
7. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
10. Požaduje sa predložiť tovar nový, nepoužitý s príslušnou dokumentáciou (záručný list, návod na použitie/obsluhu ). |
11. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
18.04.2017 09:00 — 25.04.2017 15:00
1,00 súbor
192,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2017 10:02
12.04.2017 11:00
12.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.04.2017 10:05 - Vstupná ponuka | 168,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2017 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 156,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: