00310905
Mesto Partizánske
Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK
40219291
Viera Szíkorová SANTECH
Veľký Grob 10, Veľký Grob, 92527, SVK
Čistiace prostriedky pre školskú jedáleň pri Materskej škole Malinovského
toaletný papier malý,jar 1 litrová,fixinela 500 ml,toro 400g,hubka veľká,Well done - odmastňovač za studena,ariel Mountain Spring,papier na pečenie,mydlo tekuté dezinfekčné,papierové kuch. Utierky,mop s násadou - kovový,náhradný povlak na mop
Tovar, Služba
1. Čistiace prostriedky pre školskú jedáleň pri Materskej škole Malinovského
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiaca, hygienická |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. toaletný papier malý | ks | 30 | ||
2. jar 1 litrová | ks | 20 | ||
3. fixinela 500 ml | ks | 10 | ||
4. toro 400g | ks | 10 | ||
5. hubka veľká | ks | 100 | ||
6. Well done - odmastňovač za studena , na sporáky a rúry za studena | balenie | 2 | ||
7. ariel Mountain Spring | ks | 2 | ||
8. papier na pečenie v rolkácha | ks | 40 | ||
9. mydlo tekuté dezinfekčné , 10l kanister | ks | 3 | ||
10. papierové kuch. Utierky , dva kusy v balíku | balenie | 50 | ||
11. mop s násadou - kovový , vhodný na protišmykovú podlahu | ks | 3 | ||
12. náhradný povlak na mop na protišmykovú podlahu | ks | 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ požaduje dodanie originálov požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru. |
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Prípadne faktúra musí obsahovať vyhlásenie, že zároveň slúži ako dodací list. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia - poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Malinovského 1159/27 Školská jedáleň pri Materskej škole, Partizánske - Šípok, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
21.04.2017 10:00
273,00 ks/balenie
246,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2017 09:11
18.04.2017 09:30
18.04.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2017 10:21 - Vstupná ponuka | 246,49 | € | Cena s DPH |
13.04.2017 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 246,49 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: