00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Publikácia - vysokoškolská učebnica
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače,učebnica
Služba
1. Publikácia - vysokoškolská učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač publikácie vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Publikácia - vysokoškolská učebnica | ks | 1 x 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. formát (vnútro+obálka) | A5 |
2. počet strán | 84 |
3. obálka - farebnosť | 4+0 |
4. obálka - papier | ONL, lesklé lamino, papier 250 g |
5. vnútro - farebnosť | 4+4 |
6. vnútro - papier | 80 g |
7. väzba | V2 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny s DPH aj bez DPH zaokrúhlenej maximálne na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný pred realizáciou plnenia predložiť objednávateľovi vizualizáciu na odsúhlasenie. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky , v ktorej bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania . |
8. Dodávateľ sa zaväzuje: |
8.1. zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
8.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
18.04.2017 08:00 — 26.04.2017 15:00
1,00 súbor
380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2017 14:03
11.04.2017 15:00
11.04.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2017 20:39 - Vstupná ponuka | 379,20 | € | Cena s DPH |
07.04.2017 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 374,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: