607304
Stredná zdravotnícka škola
Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK
35776251
ISTER CENTRUM s.r.o.
Beňadicka 9, Bratislava, 85106, SVK
Upratovacie služby
Upratovacie služby, čistiace a dezinfekčné služby
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonávanie upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb pre obstarávateľa zákazky s miestom výkonu práce v Bratislave. |
Obstarávateľ predmetu zákazky požaduje kompletné vnútorné upratovanie a čistenie priestorov v suteréne a prízemí v objekte zadávateľa zákazky a upratovanie a čistenie prístupovej časti do budovy - schodište a podesta. Vnútorná podlahová plocha priestorov určených na upratovanie je 769,93 m2 a plocha vonkajších priestorov je 32,30 m2, celková plocha určená na upratovanie je 802,23 m2. Obstarávateľ zákazky požaduje, aby uchádzač - poskytovateľ služby na plnenie predmetu zákazky používal vlastné čistiace a dezinfekčné prostriedky, vlastnú techniku a pracovné náradie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prízemie budovy, upratovacia plocha celkom | m2 | 593,48 | ||
1.1. Sklad učebníc: miestnosť č. 10, typ podlahy koberec, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 16,80 | ||
1.2. Učebňa - kuchynka: miestnosť č. 11, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 57,04 | ||
1.3. Malá jedáleň: miestnosť č. 11 A, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 15,81 | ||
1.4. Oddychová miestnosť študentov: miestnosť č. 12, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 56,42 | ||
1.5. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 12, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 16,12 | ||
1.6. Učebňa, trieda: miestnosť č. 13, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 53,94 | ||
1.7. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 15, typ podlahy laminát, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 19,84 | ||
1.8. Učebňa, trieda: miestnosť č. 16, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 62,04 | ||
1.9. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 16 A, typ podlahy laminát, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 17,36 | ||
1.10. Chodba: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 149,44 | ||
1.11. Sociálne zariadenia (4 x): typ podlahy dlažba, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 10,62 | ||
1.12. Vrátnica: typ podlahy PVC, typ steny maľovka, drevený rám + sklenená výplň (v interiéri) | m2 | 7,26 | ||
1.13. Vestibul pri vrátnici: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, drevený rám + sklenená výplň (v interiéri) | m2 | 58,40 | ||
1.14. Vstupný vestibul: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel , vstup kovový rám + sklenená výplň | m2 | 19,14 | ||
1.15. Vnútorné schodište: typ podlahy PVC, teraso, typ steny vedľa schodišťa maľovka + olejový sokel | m2 | 19,03 | ||
1.16. Vnútorná podesta: typ podlahy PVC, teraso, typ steny vedľa schodišťa maľovka + olejový sokel | m2 | 14,22 | ||
2. Prístupová časť do objektu (vonkajšie priestory), upratovacia plocha celkom | m2 | 32,30 | ||
2.1 Vonkajšie schodište: typ plochy vonkajšia dlažba | m2 | 14,31 | ||
2.2. Vonkajšia podesta: typ plochy vonkajšia dlažba | m2 | 17,99 | ||
3. Suterén budovy, upratovacia plocha celkom | m2 | 176,45 | ||
3.1. Šatne - chodba: typ podlahy teraso, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 101,97 | ||
3.2. Chodba: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň | m2 | 9,65 | ||
3.3 Sociálne zariadenie + umývadlo 1 x: typ podlahy dlažba, typ steny maľovka + keramický obklad | m2 | 2,97 | ||
3.4. Chodba: typ podlahy teraso, typ steny maľovka | m2 | 61,86 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelné denné upratovanie | Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek v košoch podľa potreby |
Pravidelné denné upratovanie | Vyčistenie priehradiek v laviciach |
Pravidelné denné upratovanie | Triedenie plastov a papiera, odnos odpadu do kontajnerov |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie podláh vo všetkých triedach, miestnostiach, šatniach, chodbách, schodištiach a vo vstupnom priestore |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie a dezinfekcia umývadiel a sociálnych zariadení (8 umývadiel, 4 toalety) |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie kuchynských liniek a sporákov |
Pravidelné denné upratovanie | Čistenie dverí na miestach najčastejších dotykov |
Pravidelné denné upratovanie | Utieranie prachu na nábytku, skriniach, laviciach, stoloch (iba na voľnom priestore, dokumentami nehýbať) |
Pravidelné denné upratovanie | Umývanie školských tabúľ v triedach |
Pravidelne denné upratovanie | Leštenie skiel vchodových dverí, rozmer vnútorných skiel 4,66 m2, rozmer vonkajších skiel 4,66 m2 |
Pravidelne denne | Dôkladná kontrola uzatvorenia okien na pridelenom úseku |
Pravidelne denné upratovanie | Zametanie a umývanie vonkajšej podesty a schodov |
Pravidelné týždenné upratovanie | Umytie parapetných dosiek, a plôch pod radiátormi |
Pravidelné týždenné upratovanie | Umytie a dezinfekcia lavíc a priehradiek v laviciach, stoličiek a stolov v oddychovej miestnosti študentov |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Umytie a dezinfekcia kuchynských liniek v učebni - kuchynke, oddychovej miestnosti študentov a stolov v malej jedálni |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Umytie a dezinfekcia smetných košov |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Umytie a dezinfekcia smetných košov |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Dezinfekcia kľučiek |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Vyleštenie všetkých sklenených plôch, vrátanej zrkadiel |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Umytie a dezinfekcia keramických obkladov sociálnych zariadeniach a kabinetoch, plocha obkladov spolu 159,12 m2 |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Umytie lavičiek na chodbách |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Dôkladné vydrhnutie a dezinfekcia všetkých podláh |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Vysávanie prachu v sklade učebníc a na čalúnených stoličkách |
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) | Výmena uterákov a kuchynských utierok - odovzdanie a vyzdvihnutie na vrátnici školy |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Vymetanie alebo vysávanie pavučín |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Umytie všetkých dverí a zárubní dezinfekčným prostriedkom, spolu plocha dverí 28,08 m2 |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Utretie prachu z obrazov |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Dôkladné ošetrenie nábytku |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Vyčistenie vypínačov |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Vydrhnutie nášľapných hrán na schodoch |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Umytie presklenia vchodu a a dverí - kovových rámov a skiel, plocha spolu 24,74 m2 |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Umytie presklenia vo vestibule - drevené rámy a sklo, plocha spolu 27,75 m2 |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Umytie zábradlia na pridelenom úseku |
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) | Vysávanie prachu zo žalúzií a radiátorov |
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 21.08.2017 do 25.08.2017; od 30.08.2017 do 31.08.2017 | Umytie krytov na stropných žiarivkových svietidlách v počte 86 ks a 2 ks žiarovkových krytov, objednávateľ v súčinnosti bezplatne poskytne demontáž a následnú montáž krytov |
Upratovanie ročne (2 x): počas letných prázdnin, v termíne od 21.08.2017 do 25.08.2017; od 30.08.2017 do 31.08.2017 a počas jarných prázdnin v termíne do 05.03.2018 do 09.03.2018 | Umytie žalúzií na oknách, množstvo 98,16 m2 (obojstranná plocha spolu), typ žalúzií plast |
Upratovanie ročne (2 x): počas letných prázdnin, v termíne od 21.08.2017 do 25.08.2017; od 30.08.2017 do 31.08.2017 a počas jarných prázdnin v termíne do 05.03.2018 do 09.03.2018 | Vyčistenie radiátorov od prachu a ich umytie |
Upratovanie ročne (2 x): počas letných prázdnin, v termíne od 21.08.2017 do 25.08.2017; od 30.08.2017 do 31.08.2017 a počas jarných prázdnin v termíne do 05.03.2018 do 09.03.2018 | Umytie plastových rámov a skiel okien, vnútorná plocha spolu 159,95 m2, vonkajšia plocha spolu 120,30 m2 |
Upratovanie ročne (2 x): počas letných prázdnin, v termíne od 21.08.2017 do 25.08.2017; od 30.08.2017 do 31.08.2017 a počas jarných prázdnin v termíne do 05.03.2018 do 09.03.2018 | Umytie - dezinfekcia 3 ks chladničiek |
Upratovanie ročne (2 x): počas letných prázdnin, v termíne od 21.08.2017 do 25.08.2017; od 30.08.2017 do 31.08.2017 a počas jarných prázdnin v termíne do 05.03.2018 do 09.03.2018 | Umytie a dezinfekcia olejových náterov stien - soklov, plocha spolu 178,30 m2 |
Názov |
Vybraný dodávateľ bude vykonávať upratovacie, čistiace, dezinfekčné a súvisiace služby v pracovných dňoch, v čase od 15.00 h do 18.30 h pri dennom a mesačnom upratovaní, pri ročnom upratovaní v termínoch uvedených v bodoch 35 -40 v technických vlastnostiach opisného formulára zákazky. |
PLATOBNÉ PODMIENKY |
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinf. materiálov, čistiacich prostr., pracov. pomôcok, potrebnej techniky, ako aj náklady na mzdu a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. |
Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný túto uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie mesačného poplatku o zmluvnú pokutu 10 % z dohodnutej ceny služby. |
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby. |
Poskytovateľ bude pri zabezpečení služby používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučuje poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objekte objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je objednávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, nahradí škody, ktoré spôsobil objednávateľovi svojou činnosťou. |
Poskytovateľ je povinný vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. |
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a že ide o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace v čase uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. |
V prípade zmien zamestnancov musí poskytovateľ aktualizovať zoznam a bezodkladne odsúhlasiť so zodpovednou osobou objednávateľa. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. |
Poskytovateľ je povinný v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR alebo akéhokoľvek iného dôvodu zabezpečiť náhradu do 12 (dvanástich) hodín. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, WC kefy, vrecia do košov a pod.), čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami. |
Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy. |
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa , v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími a čistiacimi prácami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov), pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú. |
Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzku dodávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno - organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu nimi vykonávanej práce. |
Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, skenery a pod.) nachádzajúcim sa v mieste výkonu práce nad rozsah vykonávania dohodnutých predmetných služieb. |
Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. |
Zabezpečiť, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa v dohodnutom termíne, a to od 15.00 h do 18.30 h. |
Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovednú osobu, ktorá bude kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
Zabezpečiť poskytovateľovi priestor na uskladnenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE |
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
Poskytovateľ je povinný do siedmich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní uprat. a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť min. po dobu trvania zmluvy. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ("ďalej len ZRPVS") zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.04.2017 13:49 — 18.04.2018 13:51
1,00 celok
9 007,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2017 13:59
12.04.2017 13:48
12.04.2017 14:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2017 14:27 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
12.04.2017 12:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: