• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2017 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2017 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2017 11:10

Detail zákazky Z201716385

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2017 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2017 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2017 11:10

Základné údaje

Z201716385

OF-128064

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2897066

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie liekov ATC skupiny L01XE27, cps dur 90x140 mg (fľ.HDPE)

liek, ATC skupina, L01XE27

  • 33652000-5 - Antineoplastické a imunomodulačné činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie liekov ATC skupiny L01XE27, cps dur 90x140 mg (fľ.HDPE)
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie liekov ATC skupiny L01XE27, účinná látka Ibrutinib cps dur 90x140 mg (fľ.HDPE), lieková forma - tablety, v jednej tablete je 140mg účinnej látky Ibrutinib, v jednom balení lieku je 90 tabliet.
Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu za lieky dodané a distribuované v súlade s požiadavkami objednávateľa a to na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Povinnou prílohou faktúry je elektronická dávka v príslušnom dátovom rozhraní, ktoré bude dodávateľovi zaslané do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Liečivo alebo kombinácie liečiv, musia mať platnú registráciu a kód pridelený ŠUKLom v súlade s § 47, § 48 zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V súlade s uvedeným ide o lieky z ATC skupiny L01XE27 Ibrutinib, čo je skupina liekov indikovaná na liečbu dospelých pacientov liečených na onkologických a hematologických pracoviskách v Slovenskej republike po splnení indikačných, preskripčných a schvaľovacích podmienok v zmysle platnej legislatívy:
Pre pacientov s relabujúcou alebo refraktérnou chronickou lymfocytovou leukémiou (CLL), vo výkonnostnom stave ECOG 0-2, s absolútnym počtom neutrofilov ≥ 0,75x109/l a s počtom krvných doštičiek ≥ 30x109/l a) ktorí sú refraktérni alebo u ktorých došlo k relapsu do 18 mesiacov od predchádzajúcej liečby alebo b) u pacientov s prítomnou mutáciou TP 53 alebo del 17p.
Jednotková cena lieku musí byť pri každej dodávke liekov nižšia ako úradne určená cena v eurách bez DPH stanovená v platnom Zozname úradne určených cien a súčasne jednotková cena lieku bez DPH musí byť pri každej dodávke liekov nižšia ako maximálna úhrada zdravotnou poisťovňou podľa platného Zoznamu kategorizovaných liekov platného v čase dodania liekov.
Cena lieku je stanovená vrátane všetkých nákladov spojených s dodávkou a distribúciou liekov. DPH bude účtovaná podľa platných právnych predpisov. Cena lieku za 1 balenie bez DPH je stanovená ako cena maximálna.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ musí mať vždy v čase dodania liekov platné povolenie na zaobchádzanie s liekmi a so zdravotníckymi pomôckami vydané MZ SR.
Dodávateľ doloží objednávateľovi platné povolenie na zaobchádzanie s liekmi a so zdravotníckymi pomôckami vydané MZ SR do troch pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Dodávateľ doloží objednávateľovi, kód lieku pridelený ŠUKLom v súlade s § 47, § 48 zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov a názov lieku do troch pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej.
Objednávateľ je povinný u dodávateľa iniciovať rokovanie o znížení dohodnutej ceny lieku bez DPH vždy, ak sa zníži úradne určená cena bez DPH a úhrada zdravotnou poisťovňou za dodaný liek bez DPH v zmysle platných právnych predpisov (Zoznam úradne určených cien a Zoznam kategorizovaných liekov) oproti pôvodnému kontraktu.
Konkrétne miesta dodania liekov dodá objednávateľ úspešnému dodávateľovi do 5 dní po uzavretí zmluvy, zoznam môže byť doplnený v priebehu plnenia Kúpnej zmluvy o ďalších poskytovateľov zdravotnej starostlivosti na základe aktuálneho Zoznamu kategorizovaných liekov.
Dodávateľ je povinný dodať a distribuovať lieky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodané lieky nesmú mať vady ako napr. nesmú mať poškodený obal, pri ich distribúcii a dodaní budú dodržiavané podmienky skladovania určené výrobcom.
Každé balenie lieku musí byť trvalo a neodstrániteľne označené na vonkajšom obale lieku skratkou obchodného mena objednávateľa a to tak, aby boli zachované údaje, ktoré musí obsahovať vonkajší obal humánneho lieku podľa § 61 ods. 1 zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodaný liek nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania.
Lieky budú nakupované čiastkovými odbermi zo strany kupujúceho priebežne, vždy podľa aktuálnych potrieb poskytovateľa zdravotnej starostlivosti na základe objednávky.
Dodanie lieku na miesto určenia, uvedené v objednávkach, musí byť v lehote do troch pracovných dní odo dňa prijatia objednávok.
Dodávateľ sa zaväzuje plnenie predmetu Kúpnej zmluvy realizovať na základe čiastkových objednávok, na základe požiadavky zo strany poskytovateľa zdravotnej starostlivosti.
Dodávateľ je povinný vystaviť kupujúcemu za zúčtovacie obdobie, ktorým je príslušný kalendárny mesiac, kedy bola realizovaná dodávka liekov, faktúru, a to do 14 dní po skončení zúčtovacieho obdobia a na základe skutočne dodaného druhu a množstva liekov za všetkých poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.
Dodávateľom predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“). Musí obsahovať tiež sadzbu a sumu DPH, pokiaľ dodávateľ je platiteľom DPH na území Slovenskej republiky.
V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu, resp. doplnenie, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Povinnou prílohou faktúry sú originály vecne príslušných dodacích listov potvrdené nemocničnou alebo verejnou lekárňou.
Dodané lieky budú označované vo faktúrach číselným kódom liečiva, ktorý mu bol pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv, názvom, liekovou formou, identifikáciou jeho počtu, cenou za jeden kus bez DPH a s DPH a cenou celkom vrátane DPH.
Splatnosť každej formálne a vecne správnej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
Úhrada faktúr bude realizovaná bezhotovostne na účet predávajúceho, ktorý je uvedený v článku I. Kúpnej zmluvy. Kupujúci bude akceptovať zmenu účtu predávajúceho len na základe uzatvoreného dodatku ku Kúpnej zmluve.
Pohľadávky dodávateľa voči objednávateľovi nie je možné postúpiť tretej strane bez písomného súhlasu štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči dodávateľovi z dôvodu ručenia podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.
Kupujúci má právo na náhradu škody, ktorá mu preukázateľne vznikla nesplnením vlastnej daňovej povinnosti predávajúceho, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. a následne uplatnením ručenia za daň voči kupujúcemu v zmysle § 69b tohto zákona. Kupujúci má zároveň právo uplatniť u predávajúceho i trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., s príslušným daňovým úradom.
Účastníci Kúpnej zmluvy sa vzájomne zaväzujú, že zachovajú mlčanlivosť o všetkých informáciách akejkoľvek povahy, s ktorými sa oboznámia v rámci plnenia Kúpnej zmluvy a zaväzujú sa, že zaistia dodržiavanie tohto záväzku svojimi zamestnancami, príp. subdodávateľmi.
Kúpna zmluva zaniká: • uplynutím času, na ktorý bola uzavretá alebo • naplnením dohodnutého finančného objemu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
K okamžitému skončeniu zmluvného vzťahu dôjde aj v prípadoch: • zrušenia povolenia na zaobchádzanie s liekmi a so zdravotníckymi pomôckami vydaným Ministerstvom zdravotníctva SR, • ukončenia registrácie lieku alebo zrušenia povolenia Ministerstva zdravotníctva SR, • zániku právnickej osoby predávajúceho.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

24.04.2017 08:00 — 25.08.2017 13:00

55,00 balenie

229 515,83

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2017 09:36

19.04.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2017 12:14 - Vstupná ponuka 229 515,83 € Cena s DPH
19.04.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 229 515,74 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS