00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
35810122
REPRE s.r.o.
Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK
Nákup a dodanie pánskych košieľ a dámskych blúzok
košeľa, blúzka
Tovar
1. Nákup a dodanie pánskych košieľ a dámskych blúzok
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie 66 kusov pánskych košieľ a 48 kusov dámskych blúzok |
1. Pánska košeľa s dlhým rukávom- zahŕňa položky 1.1-1.8 |
2. Dámska blúzka s dlhým rukávom- zahŕňa položky 2.1-2.8 |
Tovar nový, nenosený |
Všetky pánske košele v rovnakom strihu, materiáli, fazóne a pod. |
Všetky dámske blúzky v rovnakom strihu, materiáli, fazóne a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pánska košeľa s dlhým rukávom, z toho: | kus | 66 | ||
1.1 Pánska košeľa- veľkosť č. 37/38 | kus | 2 | ||
1.2 Pánska košeľa- veľkosť č. 39/40 | kus | 10 | ||
1.3 Pánska košeľa- veľkosť č. 40/41 | kus | 2 | ||
1.4 Pánska košeľa- veľkosť č. 41/42 | kus | 24 | ||
1.5 Pánska košeľa- veľkosť č. 43/44 | kus | 10 | ||
1.6 Pánska košeľa- veľkosť č. 44/45 | kus | 1 | ||
1.7 Pánska košeľa- veľkosť č. 45 | kus | 2 | ||
1.8 Pánska košeľa- veľkosť č. 45/46 | kus | 15 | ||
2. Dámska blúzka s dlhým rukávom, z toho: | kus | 48 | ||
2.1 Dámska blúzka- veľkosť č. 34 | kus | 2 | ||
2.2 Dámska blúzka- veľkosť č. 36 | kus | 6 | ||
2.3 Dámska blúzka- veľkosť č. 38 | kus | 4 | ||
2.4 Dámska blúzka- veľkosť č. 40 | kus | 16 | ||
2.5 Dámska blúzka- veľkosť č. 42 | kus | 2 | ||
2.6 Dámska blúzka- veľkosť č. 44 | kus | 8 | ||
2.7 Dámska blúzka- veľkosť č. 46 | kus | 6 | ||
2.8 Dámska blúzka- veľkosť č. 52 | kus | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pánska košeľa s dlhým rukávom | vo veľkostiach od 37/38 do 45/46 v základnej výškovej skupine/siluete |
1. Pánska košeľa s dlhým rukávom | Farba: biela. Materiál: 100% bavlna |
1. Pánska košeľa s dlhým rukávom | Hmotnosť: 115 gr/m2. Úprava: EASY CARE |
2. Dámska blúzka s dlhým rukávom | Farba: biela. Materiál: VENUS- 100% bavlna pružná. |
2. Dámska blúzka s dlhým rukávom | Hmotnosť: 120 gr/m2. Úprava: EASY CARE. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky rozpis položiek tovaru v zložení: cena za 1 ks v EUR bez DPH, cena za 1 ks v EUR s DPH, cena celkom v EUR bez DPH, cena celkom v EUR s DPH a fotografie a popis pánskych košieľ a dámskych blúzok. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
V zmysle čl. VI ods. 6.1.3 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"), verzia 3.1 je Dodávateľ povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju |
povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z Ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 1.2 a 1.3 Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom Objednávateľ: 1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Platba sa uskutoční po dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Hotel Bôrik 15, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2017 00:00 — 29.05.2017 14:30
1,00 celok
2 652,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2017 13:20
11.04.2017 16:00
11.04.2017 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2017 09:38 - Vstupná ponuka | 2 652,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2017 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 000,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: