Z201716336
OF-127501
zrušená
42317673
Stredná odborná škola služieb a lesníctva
Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, 96956, SVK
Interiérové dvere a zárubne
dvere a zárubne
Tovar, Služba
1. Interiérové dvere a zárubne
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Interiérové dvere dyhované plné, farba hnedá, ľavé, 80 cm, kovanie s kľučkou, zámok FAB | ks | 5 | ||
Interiérové dvere dyhované plné, farba hnedá, ľavé, 60 cm, kovanie s kľučkou, zámok FAB | ks | 2 | ||
Interiérové dvere dyhované plné, farba hnedá, pravé 60 cm, kovanie s kľučkou, zámok FAB | ks | 2 | ||
Zárubňa kovová ľavá, 60 cm | ks | 1 | ||
Zárubňa kovová pravá, 60 cm | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa |
Cena je vrátane dopravy a vyskladnenia na mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, originálne zabaleného tovaru, 1. akostná trieda |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzba DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH |
Doba splatnosti faktúry je 30 dní bezhotovostným platobným prevodom. Za deň úhrady sa považuje dátum pripísania platnej sumy na účet dodávateľa. Objednávateľ neposkytuje zálohové platby |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo), doklad o oprávnení dodávať tovar |
Požadujeme dodanie plnenia v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 12,00 hod. Presný termín si upresní zodpovedný pracovník objednávateľa so zodpovedným pracovníkom dodávateľa. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľa zodpovedného za priebeh zákazky bude zadané po uzavretí zmluvy. |
Vyhradzujeme si právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalosti |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady prevziať tovar a vady odstrániť |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
26.04.2017 07:00 — 05.05.2017 12:00
11,00 ks
810,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2017 11:06
12.04.2017 15:00
12.04.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: