• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.04.2017 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.04.2017 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    10.04.2017 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.04.2017 16:25

Detail zákazky Z201716223

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.04.2017 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.04.2017 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    10.04.2017 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.04.2017 16:25

Základné údaje

Z201716223

OF-127712

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2888847

Objednávateľ

00699438

Národný ústav celoživotného vzdelávania

Tomášikova 4, Bratislava, 82009, SVK

Dodávateľ

47726989

One Print s.r.o.

Gorkého 12, Pezinok , 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

visačka, popisovač, euroobal, rýchloviazač

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gelóvý roller, šírka stopy do 0,4 mm, modrý ks 90
Gelóvý roller, šírka stopy do 0,4 mm, červený ks. 10
Pákový zakladač, 7,5 mm ks 35
Euroobaly A4 lesklý, 50 µm (100 ks v bal.) bal. 5
Euroobal lesklý, široký s rozmerom 304x220 mm, 50 µm (50 ks v bal.) bal. 1
Euroobal matný B4, sa chlopňou, 100 µm (10 ks v bal.) bal. 5
Menovky na stôl 105x297mm ks 30
Popisovač na bielu tabuľu, šírka stopy 1,5 - 3 mm),(sada 4 farieb) sada 9
Popisovač na flipchatr (sada 4 farieb) sada 9
Zvýrazňovač s atramentom na vodnej báze, hrot zrezaný, širka stopy 2-5 mm (sada 4 farieb) sada 9
Popisovač CD/DVD/BD šírka stopy 1mm (sada 4 farieb) sada 9
Stieracia hubka na bielu tabuľu magnetická ks 9
Obal s eurodierovaním z PP,A4 (10 ks v bal) bal. 9
Kancelársky papier biely A4, 80g, (500 ks v bal.) bal. 70
Vysokolesklý papier na farebnú tlač, 200g, (250 ks v bal.) bal. 2
Toner OKI čierny 44992402 alternatívny ks 14
Optická jednotka OKI čierna 44574307 alternatívna ks 10
Plastové miešadlo na kávu (1000 ks v bal.) bal. 4
Plastové poháre biele na studený nápoj 200 ml (100 ks v bal.) bal. 39
Plastové šálky s uškom na teplý nápoj 180 ml (60 ks v bal.) bal. 51
Plastové taniere plytké priemer 170 mm (100 ks v bal.) bal. 3
Papierové servítky biele (100 ks v bal.) bal. 24
Kuchynské utierky vysoko savé (2 ks v bal.) bal. 15
Kuchynské utierky textilné, rozmery 50 x 70 (2 ks v bal.) bal. 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz ako jedna kompletná dodávka alebo javí známky vady tovaru (poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený neprevziať celý objem dodávky. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia ,miesto plnenia bude Bratislava aj Košice , položky a ich rozsah ktorý je predmetom dodania bude upresnený s víťazným uchádzačom.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
„Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. V prípade, ak dodávateľ vystaví faktúru nesprávne alebo nebude obsahovať povinnú prílohu podľa predchádzajúcej vety, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na opravu a to aj opakovane. Lehota splatnosti opravenej faktúry plynie odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.“
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu odovzdania objednávateľovi, aj keď sa vada stane zjavnou až po tomto čase. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. Dodávateľ a objednávateľ sú povinný pri odovzdaní tovaru podpísať preberací protokol, kde je objednávateľ povinný zaznačiť všetky zjavné vady tovaru. V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz ako jedna kompletná dodávka alebo ak má tovar zjavné vady už pri preberaní tovaru (poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden druh tovaru v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve)
Ak bol tovar dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a neprevziať celý objem dodávky. Objednávateľ má právo reklamovať vady tovaru v záručnej dobe. Ak dodávateľ dodá tovar s vadami, môže kupujúci: a) požadovať odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru, alebo b)požadovať odstránenie vád opravou tovaru, ak sú vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo d) odstúpiť od zmluvy.
Ak je dodaním tovaru s vadami porušená zmluva podstatným spôsobom má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny vadného tovaru
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.04.2017 15:00

1,00 súbor

2 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.04.2017 15:16

10.04.2017 15:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.04.2017 15:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 38
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.04.2017 15:37 - Vstupná ponuka 2 299,99 € Cena s DPH
10.04.2017 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS