42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Upratovacie a čistiace služby
Upratovanie, čistenie (upratovanie) budov, tepovanie kobercov
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 1. pracovisku2. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 2. pracovisku 3. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 3. pracovisku |
• Upratovacie a čistiace služby sa budú realizovať v pracovných dňoch v období od 1. septembra do 31. mája najskôr od 8:30 hod. do 15:30 hod. a v období od 1. júna do 31. augusta najskôr od 7:30 hod. do 14:30 hod. s možným prerušením v trvaní 30 min. od 11:00 hod. do 13:00 hod. Zároveň bude k dispozícii na 1. pracovisku jedna upratovačka od 7:00 hod. do 16:00 hod., prípadne v čase podľa dohody. |
• V dohodnutej cene sú zohľadnené všetky náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích prác, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov a prostriedkov a potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb. |
• Uchádzač bude ako poskytovateľ povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály, používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravia zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch verejného obstarávateľa. |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - umývanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, chodieb, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností a kuchyniek,• - umývanie pevných podláh sociálnych zariadení s dezinfekciou, |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - vysýpanie smetných košov na triedený odpad – papier/modrej farby v počte 264 ks, plast/žltej farby v počte 264 ks a komunálny odpad v počte 305 ks, prípadne ich vyčistenie podľa potreby a výmena odpadových vriec na komunálny odpad – čierna farba (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) a ich znesenie na vopred určené miesta,• - vyčistenie umývadiel a batérií, sociálnych zariadení komplexne, |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - umytie sklenených dverí v rámci vstupného vestibulu,• - umytie vnútorných plôch výťahov. |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x V TÝŽDNI:• - vysávanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností,• - utieranie prachu z nábytku, stolov a pod. do výšky 1,70 m,• - utieranie parapetných dosiek od prachu,• - umytie celej plochy dverí,• - umytie celej plochy dverí vrátane deliacich priečok na vybraných sociálnych zariadeniach, |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x V TÝŽDNI:• - umytie zábradlia vlhkou handrou,• - vysávanie kobercov,• - čistenie a leštenie zrkadiel,• - umytie kuchyniek,• - pranie utierok v počte 7 ks rozmerov 50 x 50 cm a uterákov v počte 4 ks rozmerov 50 x 90 cm používaných v kanceláriách, kuchynkách,• - zabezpečenie servisného prenájmu a výmeny rohoží o rozmere 115 x 200 cm v zimných mesiacoch v počte 6 ks vo vstupnom vestibule. |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x ZA MESIAC:• - umývanie pevných podláh jedálne,• - ometanie pavučín,• - utieranie prachu z nábytku nad výšku 1,70 m,• - napustenie nábytku a dverí vhodnou politúrou,• - umytie vonkajších plôch výťahov,• - umytie a vyčistenie sklenených častí dverí,• - umytie ochranného plexiskla výťahov, |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x ZA MESIAC:• - zabezpečenie servisného prenájmu a výmeny rohoží o rozmere 115 x 200 cm v letných mesiacoch v počte 6 ks vo vstupnom vestibule. |
• SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x ZA TRVANIE ZMLUVY:• - čistenie vertikálnych žalúzií interiérových s manuálnym ovládaním v počte 305 ks rozmerov 3 x 3 m nachádzajúcich sa v kanceláriách,• - celkové hĺbkové čistenie podlahy chodieb, átria a schodísk o ploche 1459,05 m2,• - čistenie horizontálnych a vertikálnych častí schodíšť o ploche 453 m2,• - tepovanie kobercov o ploche 657,60 m2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na upratovacie a čistiace služby | ks | 3 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 5685,71 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha sklenených častí dverí a sklenených dverí vo vstupnom vestibule | m2 | 54,03 | ||
1.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 305,00 | ||
1.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 335,00 | ||
1.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 142,60 | ||
1.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 45,00 | ||
1.pracovisko- upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 55,00 | ||
1.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 11,00 | ||
1.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 264,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 310,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha sklenených častí dverí a sklenených dverí vo vstupnom vestibule | m2 | 15,20 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 24,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 35,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 115,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 15,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 15,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 1,00 | ||
2.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 6,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 1396,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha okien, sklenených častí dverí a sklenených dverí | m2 | 42,97 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 100,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 50,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 400,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 25,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 25,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 2,00 | ||
3.pracovisko - upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 35,00 |
Názov |
1.Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas dodania služby. |
2.Dodávateľ zodpovedá za dôsledné využitie kľúčov len na účely poskytovania služby. |
3.Dodávateľ zodpovedá, že do miestností počas výkonu upratovania nebudú vstupovať tretie osoby. |
4.Dodávateľ je povinný zabezpečiť si čistiace a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov komunálny odpad/čierna farba, pracovné nástroje a ochranné prostriedky pre výkon upratovacích služieb. |
5.Dodávateľ je povinný zabezpečiť služobnú rovnošatu s príslušným označením pre svojich zamestnancov. |
6.Dodávateľ je povinný zabezpečiť si také dezinfekčné prostriedky, ktoré sú schválené a určené na dezinfekciu, s čo najširším spektrom činností – s minimálne baktericídnym a virucídnym účinkom. |
7.Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby. |
8.Vyžaduje sa zabezpečiť vykonávanie dohodnutých upratovacích služieb osobami, pri ktorých je predpoklad, že budú dohodnuté služby vykonávať profesionálne a vopred si overiť spoľahlivosť týchto osôb. |
9.Vyžaduje sa zaistiť dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky obstarávateľa personálom dodávateľa. |
10.Dodávateľ je povinný vykonávať priebežné kontroly plnenia predmetu poskytovanej služby najmenej 2x do mesiaca s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. |
11.V prípade nekvality poskytovaných služieb /vykonávaných prác/ bezodkladne po zistení bude dodávateľ informovaný e-mailom o tejto skutočnosti. |
12.Dodávateľ je povinný zabezpečiť školenie zamestnancov, ktorí budú plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi. |
13.Dodávateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam zamestnancov zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy a pri obmene zamestnancov nahlási obstarávateľovi do 3 pracovných dní zoznam nových zamestnancov. |
14.Dodávateľ a verejný obstarávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
15.V cene upratovania budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t. j. mzdy, doprava, čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov na komunálny odpad, prenájom a výmena rohoží, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp. iné vybavenie. |
16.Dodávateľ prehlasuje, že v kalkulácii ceny služby sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady súvisiace s výkonom požadovaných služieb, vrátane primeraného zisku dodávateľa. |
17.Cena za poskytované služby bude hradená mesačne na základe faktúry za službu vykonanú v danom mesiaci. |
18.Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia pre každé pracovisko. |
19.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie obstarávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
20.Obstarávateľ je osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
21.Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. |
22.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | • V dohodnutej cene sú zohľadnené všetky náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích prác, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov a prostriedkov a potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb. |
Navrhnutá hodnota | • V dohodnutej cene sú zohľadnené všetky náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích prác ako napr. kompletné a neznížené mzdové náklady spolu s riadnymi odvodmi (podľa odpracovaných hodín konkrétneho pracovníka, pričom mzdový list pracovníka je povinný dodávateľ priložiť ku faktúre za dodané služby), nákladmi spojenými s pracovnou zdravotnou službou, stravným a dovolenkami, nákladmi na pracovné ošatenie a obuv, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov a prostriedkov a potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb. |
Nie je navrhnutý ochranný prostriedok na potieranie "čiernej" práce na pracovisku.
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | 1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 1. pracovisku2. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 2. pracovisku 3. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 3. pracovisku |
Navrhnutá hodnota | 1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 1. pracovisku2. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 2. pracovisku 3. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 3. pracovisku. Objekty sa nachádzajú v rámci ..., pričom vzdialenosť medzi jednotlivými objektmi v km je ... |
Nie je definované, či objekty sa nachádzajú spoločne na jednej adrese, alebo sú rôzne rozptýlené v rámci Slovenska.
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | • SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - umývanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, chodieb, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností a kuchyniek,• - umývanie pevných podláh sociálnych zariadení s dezinfekciou, |
Navrhnutá hodnota | • SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - umývanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, chodieb, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností a kuchyniek,• - umývanie pevných podláh sociálnych zariadení s dezinfekciou, dopĺňanie hygienického materiálu ako napr. mydlo, toaletný papier, vrecká na dámsku hygienu (zo zásob objednávateľa, pričom dodávka samotného hygienického materiálu nie je predmetom dodávky). |
Nie je definované, či súčasťou dodávky upratovacích služieb má byť aj dopĺňanie hygienického materiálu ako napr. toaletný papier, mydlo a pod. Ak objednávateľ nepožaduje dopĺňanie hygienického materiálu, prosíme uvedené uviesť v opisnom formulári.
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | • SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - vysýpanie smetných košov na triedený odpad – papier/modrej farby v počte 264 ks, plast/žltej farby v počte 264 ks a komunálny odpad v počte 305 ks, prípadne ich vyčistenie podľa potreby a výmena odpadových vriec na komunálny odpad – čierna farba (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) a ich znesenie na vopred určené miesta,• - vyčistenie umývadiel a batérií, sociálnych zariadení komplexne, |
Navrhnutá hodnota | • SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE:• - vysýpanie smetných košov na triedený odpad – papier/modrej farby v počte 264 ks s rozmermi vriec v cm ... a v litroch ..., plast/žltej farby v počte 264 ks s rozmermi vriec v cm ... a v litroch ... a komunálny odpad v počte 305 ks s rozmermi vriec v cm ... a v litroch ..., prípadne ich vyčistenie podľa potreby a výmena odpadových vriec na komunálny odpad – čierna farba (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) a ich znesenie na vopred určené miesta,• - vyčistenie umývadiel a batérií, sociálnych zariadení komplexne, |
Nie je definovaný rozmer vriec uvedený v cm a litroch ako ani ich farebnosť. Napr. farebné vrecia sú výrazne s vyššou obstarávacou cenou ako vrecia čierne, chýba uvedené, či sa aj samotné vrecia majú vymieňať denne, alebo napr. podľa potreby. Nie je jednoznačne uvedené, či súčasťou dodávky majú byť aj vrecia na separovaný odpad!
1. pracovisko - Nám. Ľ. Štúra 1, 2. pracovisko - Klobučnícka 7, 3. pracovisko - Bukureštská 4, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2017 00:00 — 31.10.2017 23:59
1,00 ks
60 966,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2017 13:19
12.04.2017 12:00
12.04.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.04.2017 13:53 - Vstupná ponuka | 60 966,54 | € | Cena s DPH |
12.04.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 711,57 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: