00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
35795832
MSD Company, spol. s r.o.
Nádražná 50, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Servis klimatizačných zariadení a oprava výmenou
servis, klimatizačné zariadenia, oprava, oprava výmenou, náhradné diely
Služba, Tovar
1. Servis klimatizačných zariadení a oprava výmenou
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah: pozáručný servis a opravy, profylaktické prehliadky, nákup a inštalácia (oprava výmenou) nových zariadení (ďalej len "KZ") prevádzkovaných v objekte objednávateľa v rozsahu: |
servis na zavolanie, ktorý zahŕňa opravu, dodávku náhradných dielov, odstraňovanie porúch a uvedenie nefunkčného KZ do prevádzky |
servisná profylaktická prehliadka zameraná na diagnostiku KZ, |
vykonanie skúšok tesnosti chladiacich okruhov, systémov KZ, vrátane dokladu |
dodávka a výmena náhradných dielov a spotrebného materiálu, v prípade potreby oprava výmenou |
likvidácia odpadu, doprava a iné služby súvisiace s poskytovaním predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Miesto plnenia | počet | 1 | ||
Servis na zavolanie | hod. | 10 | ||
Jarná servisná prehliadka na jednotkách Toshiba | súbor činností | 1 | ||
Jesenná servisná prehliadka na jednotkách Toshiba | súbor činností | 1 | ||
Čistenie tepelného výmenníka 3ks vonkajších jednotiek v mesiaci jún | čistenie | 1 | ||
Oprava výmenou/nákup (vonkajšia klimatizačná jednotka), prednostne kalkulovať s výmenou KJ s chladivom | ks | 2 | ||
Počet vnútorných klimatizačných jednotiek | ks | 3 | ||
Počet vonkajších klimatizačných jednotiek | ks | 3 | ||
Typy a počty klimatizačných jednotiek a rok výroby: | ks (celkom) | 6 | ||
Vnútorná jednotka Toshiba RAV-SM1404CT-E, rok výroby 2012 | ks | 3 | ||
Vonkajšia jednotka Toshiba RAV-SM1403AT-E1, rok výroby 2012 | ks | 2 | ||
Vonkajšia jednotka Toshiba RAV-SM1404ATP-E, rok výroby 2016 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. ROZSAH PROFYLAKTICKÝCH PREHLIADOK | |
- chladiace médium (chladivo) v prípade, že bolo jednorázovo do zariadenia (chladiaceho okruhu) doplnené v hmotnosti max. 10% z celkovej hmotnosti chladiva riadne naplneného v príslušnom chladiacom okruhu | |
- olej do kompresora v rozsahu potrebnom iba na doplnenie (nie v prípade, ak je nutná výmena celej náplne) v prípade poruchy alebo úniku | |
1.1 Vonkajšia jednotka: | |
- vizuálna kontrola zariadenia, dotiahnutie rezonujúcich častí, kontrola /dotiahnutie elektrodopojenia prvkov systému | |
kontrola tesnosti/meranie tlakov chladiacich okruhov, naplnenie systému predpísanou dávkou chladiva | |
- kontrola motora ventilátora, vôľa vrtule, ložísk, meranie štartovacích a prevádzkových odberov kompresora, kontrola riadiaceho modulu, konfigurácie, autoreštartu | |
- kontrola/vyčistenie lamiel kondenzátora, funkčná skúška jednotky | |
- ďalšie činnosti podľa pokynov a odporúčaní výrobcov jednotlivých typov KZ | |
1.2 Vnútorná jednotka: | |
- vizuálna kontrola zariadenia, kontrola/vyčistenie filtra | |
- kontrola/vyčistenie, dezinfekcia výparníka a vnútorných častí jednotky | |
- skúška odtoku kondenzátu/funkčnosť čerpadla | |
- kontrola ventilátora, vibrácie, chod v rôznych stupňoch | |
- kontrola poruchových stavov v pamäti/prehodnotenie, funkčná skúška celej jednotky | |
- ďalšie činnosti podľa pokynov a odporúčaní výrobcov jednotlivých typov KZ | |
1.3 Časť elektro: | |
- kontrola hlavného ističa | |
- kontrola a dotiahnutie skrutiek na svorkovniciach el. klimatizačnej jednotky | |
- meranie prúdových odberov | |
- kontrola funkcie regulačných termostatov | |
spísanie protokolu o vykonaní servisných prác | |
Zákon 286/2008 (HFC chladivá): kontrola tesnosti okruhu, označenie zariadenia štítkom, zápis do prevádzkovej knihy (dostupnosť zabezpečí prevádzkovateľ 2x ročne (jarná a jesenná prehliadka) | |
2. SERVIS, OPRAVY A ODSTRAŇOVANIE PORÚCH: | |
2.1 Dodávateľ vykoná servis/údržbu (ďalej len servis) KZ v mieste sídla objednávateľa na základe objednávky objednávateľa - čiastkové plnenie | |
Základná doba pre poskytovanie služieb je od 8,00h do 17,00h v pracovné dni. | |
2.2 ak zo záverov vykonanej profylaktickej prehliadky vyplynie potreba výmeny spotrebného materiálu a náhradných dielov, dodávateľ o tejto skutočnosti písomne informuje objednávateľa | |
2.3 dodávateľ zabezpečí odstránenie porúch na KZ, výmenu chybných komponentov (ucelených častí) KZ alebo spotrebného materiálu tak, aby zariadenie uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky | |
2.4 dodávateľ vykoná v prípade potreby na základe objednávky vystavenej objednávateľom opravy výmenou pre max. 2ks vonkajších KJ | |
2.5 dodávateľ pre potreby opráv KZ alebo výmeny spotrebného materiálu použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetného KZ. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ KZ ukončená a nie je dostupný komponent na opravu, resp. výmenu, môže dodávateľ použiť aj neoriginálne náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto KZ. Náhradné diely požadujeme držať skladom - normatív. | |
2.6 na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu spotrebného materiálu, dodávateľ zabezpečí: | |
2.6.1 nástup na poruchu do 8 hodín od nahlásenia poruchy, odstránenie vzniknutej poruchy a sfunkčnenie zariadenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Odstránenie vád plnenia najneskôr do 24 hodín od nahlásenia vád plnenia. | |
2.6.3 v prípade, ak oprava zariadenia bude následkom poruchy nerentabilná (cena opravy sa priblíži k cene nového zariadenia), ak náhradný diel potrebný na odstránenie poruchy bude nedostupný (napr. zastavenie technickej podpory príslušného typu zariadenia), dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia, oznámi túto skutočnosť poverenému zástupcovi objednávateľa a predloží predbežnú kalkuláciu na opravu. Objednávateľ môže rozhodnúť o realizácii opravy výmenou. | |
2.6.4 v prípade závažného poškodenia zariadenia, poškodenia spôsobeného zastaraným a opotrebovaným technickým vybavením zariadenia dodávateľ identifikuje rozsah poškodenia a predloží objednávateľovi predbežnú kalkuláciu na opravu. Objednávateľ môže rozhodnúť, či sa dané zariadenie bude opravovať, alebo rozhodne o realizácii opravy výmenou. | |
2.7 objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení dodávateľovi v čase od 8,00h do 17.00h telefonicky alebo elektronicky (e-mail) | |
2.8 objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu prostredníctvom určených zamestnancov | |
2.9 súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude popis poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, resp. do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Plnenie na základe čiastkových písomných objednávok. Miesto plnenia: Bratislava |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu, v ktorej pre položky 2 až 6 v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH (pre položku 6 odhadom na základe skúseností, rokov výroby zariadení a po obhliadke) pre údaj Maximum. |
V cene budú zohľadnené aj náhradné diely a materiály (odhadom na základe skúseností a po obhliadke). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zákazky. Obhliadka zariadení bude vykonaná do 5 dní od účinnosti zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (likvidácia odpadu, doprava...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta |
Celková cena za servisný úkon sa určí ako súčin hodinovej sadzby servisného úkonu a skutočnej doby trvania servisného úkonu. Cena za 1 hodinu servisného úkonu zahŕňa okrem ceny za výkon aj cenu za dopravu, diagnostiku závad a porúch, vypracovanie cenových ponúk a špecifikáciu veľkých opráv. Účtovať sa bude cena podľa počtu odpracovaných hodín a v prípade minút alikvotnou čiastkou z hodinovej sadzby. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Nepredloženie dokladov a informácii požadovaných objednávateľom bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude dôvodom pre odstúpenie od zmluvy. |
Fakturovanie bude na základe skutočne poskytnutých služieb a dodaných tovarov, potvrdených objednávateľom, do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky/zmluvy. |
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Splatnosť faktúr do 21 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru poštou na adresu sídla objednávateľa. |
Objednávateľ nie je povinný objednať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedené v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok v súlade s §32 ods.2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty: |
-vo výške 100,00€ za nevykonanie alebo omeškanie s vykonaním servisu |
- vo výške 100,00€ za vykonanie akejkoľvek služby s vadami |
- vo výške 100,00€ za nevykonanie servisu v požadovanom rozsahu |
- vo výške 100,00€ za nevykonanie opravy alebo omeškanie s nástupom na vykonanie opravy |
- vo výške 100,00€ za vykonanie opravy s vadami |
Námestie SNP č. 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.04.2017 08:00 — 13.04.2019 08:00
1,00 rozsah v zmysle technickej špecifikácie
8 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2017 10:48
10.04.2017 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.04.2017 10:57 - Vstupná ponuka | 8 280,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: