44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Pri suchom mlyne 58, Bratislava, 81104, SVK
Stropný modul dvojramenný.
stropný záves, stropný statív, rozvody medicínskych médií, stropný statív
Tovar, Služba
1. Stropný modul dvojramenný.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Stropný statív s modulom pre medicínske médiá: elektrické a plynné. |
2. Stropný statív 2 ramenný, polohovateľný s výškovým nastavením s ovládaním jednou rukou. |
3. Rukoväť uvoľňujúca brzdy pre horizontálne otáčanie ramien aj pre výškové polohovanie modulu. |
4. Uchytenie stropného statívu na existujúcu nosnú konštrukciu na strope miestnosti. |
5. Ploché prekrytie miesta kotvenia v rovine zníženého stropu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet ramien systému | ks | 2 | ||
2. Rotácia ramien v kĺboch | ° | 330 | ||
3. Dosah ramien - radius | mm | 2 300 | ||
4. Výškové polohovanie modulu v rozsahu | mm | 400 | ||
5. Celková hmotnosť systému | kg | 90 | ||
6. Nosnosť modulu | kg | 80 | ||
7. Počet madiel pre uvoľnene bŕzd a ovládanie polohovania a výškového nastavenia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Dvojramenný stropný statív s modulom s koncovými prvkami pre silnoprúdové, slaboprúdove, komunikačné zásuvky a plynové rýchlospojky | áno |
1.2. Ukotvenie statívu na strop miestnosti s plochým krytom v úrovni zníženého stropu | áno |
1.3. Jednoduché a rýchle polohovanie a výškové nastavenie uvoľňovacím madlom jednou rukou | áno |
1.4. Vybavenie modulu (silnoprúd): 2x VDO, 2x ZIS, 2x MDO, 4x GND | áno |
1.5. Vybavenie modulu (slaboprúd): 1x dvojzásuvka RJ45, zabudovanéosvetlenie priamo do modulu zo spodnej časti | áno |
1.6. Vybavenie modulu (plyny): 1xO2, 1xAir, 1xN2O, 1xCO2, 1xAIR8, 1xAGSS | áno |
1.7. Rukoväť uvoľnujúca brzdy pre horizontálne otáčanie ramien aj pre výškové polohovanie modulu. | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Zariadenie musí byť dodané nové – nepoužívané. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii zariadenia. |
4. Lehota dodania 6 týždňov od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Stropný modul dvojramenný". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného zariadenia. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zmluvy na konkrétne zariadenie, vydané výrobcom ponúkaného zariadenia. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
7.h) predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu Objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Predmet plnenia (tovar-zariadenie) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
15. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
16. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Stropný modul dvojramenný " objednávateľovi najneskôr do 6 týždňov odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Stropný modul dvojramenný", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie predmetu zákazky - Stropný modul dvojramenný", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 16: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g), 7.h) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
17. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Stropný modul dvojramenný" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Stropný modul dvojramenný" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri |
pokračovanie 17.: vyhlasovaní zákazky v EKS. |
18. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
19. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
22. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
23. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
23.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
23.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
24. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
24.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
24.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
24.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g), 7.h) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
25. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Názov
Stropný modul dvojramenný.
Stropný modul dvojramenný.
Uvedené hodnoty a parametre sú diskriminačné a uprednostňujú konkrétneho dodávateľa. Žiadame upraviť parametre, odstrániť diskrimináciu a umožniť predloženie ekvivalentu.
Satinského I.7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
28.04.2017 08:30 — 28.06.2017 10:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
22 470,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2017 16:52
18.04.2017 11:00
18.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2017 12:53 - Vstupná ponuka | 22 400,00 | € | Cena bez DPH |
12.04.2017 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 387,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: