47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
(3)Udržiavacie práce údržby- opravy, opravy výmenou pre stavebnú časť objektov vrátane technickej infraštruktúry, vybavenia a zariadení, opravy havarijného stavu, havarijné služby
opravárenské a údržbárske služby, oprava a oprava výmenou , stavebno-inštalačné práce pre stavebnú časť a technickú infraštruktúru objektov
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. (3)Udržiavacie práce údržby- opravy, opravy výmenou pre stavebnú časť objektov vrátane technickej infraštruktúry, vybavenia a zariadení, opravy havarijného stavu, havarijné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Údržba objektov a technickej infraštruktúry , opravy havarijného stavu objektov, havarijné služby, opravy výmenou pre riešenie krajne nepriaznivého stavu vecí vyžadujúcich rýchlu nápravu do funkčného a bezpečného stavu |
Rámcová dohoda na 12 mesiacov |
Opravy stavebnej časti objektov vrátane technickej infraštruktúry, vybavenia a zariadení, opravy havarijného stavu, havarijné služby, opravy výmenou s uvedením do pôvodného stavu, v akom sa nachádzal majetok objednávateľa v čase jeho obstarania, aby sa zamedzilo vzniku poškodenia, zabezpečila sa plynulosť a bezpečnosť používania majetku v náväznosti na trvalú prevádzku objektov a technickej infraštruktúry pre potreby a činností objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1,Opravy havarijného stavu - údržba objektov a technickej infraštruktúry, havarijne služby, oprava výmenou v zmysle vzniknutých požiadaviek a podmienok objednávateľa | súbor činností | 1 | ||
2,Počet miest plnenia na katastrálnom území objednávateľa (Bratislava) | počet | 2 | ||
3,Počet objektov a technickej infraštruktúry | počet | 35 | ||
4,Vodoinštalatérske práce | hod | 600 | ||
5,Kúrenarské práce | hod | 500 | ||
6,Kanalizačné práce | hod | 300 | ||
7,Elektroinštalačné práce | hod | 400 | ||
8,Vzduchotechnické práce | hod | 300 | ||
9,Opravy stavebného charakteru | hod | 900 | ||
10,Havarijná služba- výjazd do 120 min., Po-Pia-6.00 hod.- do 16.00 hod. | hod | 240 | ||
11,Havarijná služba- výjazd do 120 min., Po-Pia- od 16.00 hod.- 06.00 hod. | hod | 90 | ||
12,Havarijná služba- výjazd do 120 min., So-Ne, bez časového obmedzenia | hod | 120 | ||
13,Oprava odpadového potrubia liatinového - vsadenie odbočky do potrubia DN 50 vr. nosného a pomoc. montáž. materiálu | ks | 20 | ||
14,Oprava odpadového potrubia liatinového - vsadenie odbočky do potrubia DN 70 vr. nosného a pomoc. montáž materiálu | ks | 20 | ||
15,Oprava vodovodného potrubia závitového prerezanie oceľovej rúrky do DN 25 vr. nosného a pomoc. montáž. materiálu | ks | 20 | ||
16,Oprava vodovodného potrubia závitového spätná montáž závitového potrubia DN 25 vr. nosného a pomoc. montáž materiálu | m | 100 | ||
17,Výmena splachovacieho zariadenia- 0,00084 t vr. nosného a pomoc. montáž. materiálu | ks | 20 | ||
18,Oprava pisoára, pretesnenie prívodu vr. nosného a pomoc. montáž. materiálu | ks | 30 | ||
19,Oprava rozvodov potrubí z oceľ. rúrok závitových normálnych i zosilnených - montáž DN 15 vr. nosného a pomoc. montáž. materiálu | m | 150 | ||
20,Oprava rozvodov potrubí - privarenie odbočky do DN15 vr. nosného a pomoc. montáž. materiálu | ks | 15 | ||
21,Prečistenie kanalizačného potrubia špirálou, frézou | bm | 150 | ||
22,Prečistenie kanalizačného potrubia vysokotlakovým vozidlom | hod | 80 | ||
23,Demontáž svietidla 4x36 W, montáž nového 2x36 W, vrátane materiálu, zdrojov a zapojenia | ks | 25 | ||
24,Demontáž svietidla 1x58 W, montáž nového 1x58 W, vrátane materiálu, zdrojov a zapojenia | ks | 25 | ||
25,Výmena výzbroja rozvádzača- motorický vývod spúšťanie Y/D vrátane materiálu a zapojenia do 15 kW | ks | 20 | ||
26,Previnutie 3f elektromotora vrátane výmeny ložísk o výkone 5,5 kW | ks | 17 | ||
27,Búranie podkladov pod dlažby, liatych dlažieb a mazanín, betón alebo liaty asfalt hr. do 100mm, plochy do 4 m2 - 2,20 t | m3 | 20 | ||
28,Búranie podkladov pod dlažby, liatych dlažieb a mazanín, betón alebo liaty asfalt hr. do 100mm, plochy nad 4m2 - 2,2 t | m3 | 25 | ||
29,Odsekanie a odobratie stien z obkladačiek vnútorných nad 2 m2- 0,068 t | m2 | 400 | ||
30,Osadenie oceľovej dverovej zárubne B=100 H=700 L/P pre sadrokartón, plochy otvoru do 2,5 m2 vrátane materiálu | ks | 25 | ||
31,Priečka SDK KNAUF W 111 ( alebo ekvivalent) hr. 100 mm, jednoduchá kca CW 75, UW 75, dosky 1x GKB, hr. 12,5 mm s TI 75 mm, vrátane montáže a materiálu | m2 | 500 | ||
32,Priečky z tehál pálených POROTHERM 8 Profi P8 ( alebo ekvivalent)brúsených na maltu POROTHERM Profi (80x500x249)( alebo ekvivalent) vrátane materiálu | m2 | 220 | ||
33,SDK podhľad KNAUF D113( alebo ekvivalent), závesná dvojvrstvová kca v jednej rovine, profil CD a UD, dosky GKB hr. 12,5 mm, vrátane montáže a materiálu | m2 | 600 | ||
34,Oprava okien dvojitých bez obloženia s výmenou čiastkových prvkov vrátane materialu | m2 | 150 | ||
35,Oprava dverných krídiel z tvrdého dreva s výmenou čiastkových prvkov alebo kovaní | m2 | 150 | ||
36,Jadrové vrty diamantovými korunkami do D 40 mm do stien - murivo tehlové- 0,00002 t | cm | 200 | ||
37,Zasklievanie okien a dverí sklom plochým ťahaným stredným vývesných s podtmelením a zatmel. hr. 3 mm vrátane materiálu | m2 | 200 | ||
38,Hydraulická zdvíhacia plošina vrátane obsluhy inštalovaná na automobilovom podvozku výšky zdvihu do 27 m | hod | 120 | ||
39,Lokálne opravy omietok fasád objektov s použitím lešenia alebo vyskozdvižnej plošiny do výšky 15,0m vrátane sanačného materialu | m2 | 400 | ||
40,Lokálne opravy FeAl obloženia fasád objektov s použitím lešenia alebo vysokozdvižnej plošiny do výšky 15,0m vrátane sanačného materialu | m2 | 300 | ||
41,Havarijné opravy hliníkových a plastových okien vrátane náhradných dielov materiálu( tesnenia, sklo, kovanie ) | ks | 55 | ||
42,Havarijné opravy pre zatesnenie detailov fasády a okien proti atmosferickým zrážkam a prieniku vody do interieriu do výšky 15,0m s použitím lešenia alebo vysokozdvožnej plošiny vrátane materialu | m2 | 250 | ||
43,Preplachovanie a dezinfekcia vodovodného porubia do DN15 po vykonanej havarijnej oprave vrátane materiálu | bm | 150 | ||
44,Havarijné opravy vodovodného porubia a zraiadení DN15 vrátane búracích prác ( betón), zemných prác ( ručné a strojové odkopanie) s uvedením do pôvodneho stavu vrátane materiálu | bm | 150 | ||
45,Havarijné opravy omietok stien a stropov vrátane sanačného materialu s použitím lešenia do výšky 4,0m | m2 | 150 | ||
46,Havarijné opravy a hygienická sanácia priestorov pri vytopení s nástupom na havarijné práce podľa bodov 10,11 a 12 | m2 | 500 | ||
47,Havarijné opravy bleskozvodov a uzemnenia na plochých strechách a fasadách objektov vrátane materialu | bm | 300 | ||
48,Havarijné lokálne opravy hydroizolácie ( asfaltové) plochých striech vrátane klampiarskych výrobkov a materialu po poškodení zo silnej atmosferickej búrky, silného vetra s nástupom na práce podľa bodov 10,11 a 12 | m2 | 400 | ||
49,Havarijné lokálne opravy hydroizolácie ( fóliové Fatrafol) plochých striech vrátane klampiarskych výrobkov a materialu po poškodení zo silnej atmosferickej búrky, silného vetra s nástupom na práce podľa bodov 10,11 a 12 | m2 | 400 | ||
50, Havarijné opravy priesakov zemnej vlhkosti a vody na stenách a podlahách objektov - sanácia s injektážou vrátane materialu a s uvedením do pôvodného stavu | m2 | 300 | ||
51, Havarijné opravy sadnutých interiérových dverí 800x1970mm vrátane búracích prác, s uvedením do pôvodného funkčného stavu vrátane sanačného materialu | ks | 10 | ||
51, Havarijné opravy sadnutých interiérových dverí 900x1970mm vrátane búracích prác, s uvedením do pôvodného funkčného stavu vrátane sanačného materialu | ks | 10 | ||
52,Havarijné odborné práce s použitím horolezeckej techniky a pracovnej sily s oprávnením - uvoľnenie prvkov fasády ( napr. metalické opláštenie, betónový obklad, kamenný obklad) do výšky 150,0m z dôvodu poškodenia pri silnom vetre, víchrici alebo atmosferickej búrky | m2 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1,Certifikácia systémov dodávateľa ISO 9001 a ISO 14001 alebo ekvivalent v náväznosti na funkčnú, všeobecnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky | predloží- dodá úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľovi |
2,Zamestnanci - pracovníci dodávateľa pre body 38,39,40,41,42,45,47,48,49 v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky- oprávnenie vykonávať práce vo výškach | min. 5 pracovníci dodávateľa -predloží-dodá úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľovi |
3,Požadovaný počet odborného, kvalifikovaného a pomocného personálu - zamestnancov dodávateľa alebo pracovnej sily- kapacít pre zabezpečenie a dochvíľne splnenie výkonov a rozsahu prác podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadaviek na plnenie | min.10 pracovníkov dodávateľa počas trvania platnosti Rámcovej dohody od účinnosti zmluvy v CRZ - predloží-dodá úspešný uchádzač do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľovi |
4,Požaduje sa univerzálnosť odborných a praktických znalostí a skúseností pracovníkov v náväznosti na širokú škálu využitia rôznych profesií pre potreby objednávateľa | podľa všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadaviek na plnenie |
5,Povinné vybavenie OOPP ( BOZP pri prácach dodávateľa) podľa charakteru prác, technologického postupu a spôsobu opravy a použitia pracovných prostriedkov, materiálu, strojov, malej mechanizácie, pracovného vybavenia pri prácach vo výškach , používanie ochrannej prilby atď. zo strany dodávateľa | Každý pracovník dodávateľa musí byť písomne zoznámený a preškolený dodávateľom podrobne s bezpečnostnými BOZP predpismy, ktoré sa týkajú charakteru a rozsahu prác |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia ( súčasťou ceny) |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia ( súčasťou ceny) |
Vrátane odvozu - likvidácie odpadu a dokladu mimo miest plnenia u objednávateľa podľa platných zákonov a predpisov o odpadoch Slovenskej republiky ( súčasťou ceny) |
Dodávateľ sa zaväzuje , že odpady, zvyšky po opravárenských a údržbárskych prácach je povinný na vlastné náklady ( sú uplatnené vo svojich cenách - súčasť ceny ) vecne, správne a odborne odstrániť a to v súlade s platnou legislatívou, predpismy o odpadoch SR ako aj súvisiaciach predpisov a v súlade so VZN mesta Bratislava ( súčasťou ceny) |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 10 dní od uzavretia zmluvy vrátane jednotkových cien. Zmluvná cena je viazaná k údaju Maximum v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky ( celkový súčet súčinov jednotkových cien a údajov Maximum v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky). |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zavedie-uloží na miestach plnenia u objednávateľa Stavebný denník pre zapisovanie rozsahu prác, odovzdávanie pracoviska pred zahájením prác ako aj po ukončení prác,vykonávanie prác, bezpečnosť pri prácach, termínový nástup na práce s presným a denným počtom zamestnancov a pracovníkov, odovzdávanie prác( aj pred zakrytím) podľa všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že Stavebný denník bude vedený ( zapisovanie) podľa platnej legislatívy, predpisov a Stavebného zákona Slovenskej republiky |
Uvedené maximálne množstvá jednotlivých položiek a s nimi súvisiaca vecnosť prác sú len predpokladané a slúžia pre účely vyhodnotenia v systéme EKS. Rozsah jednotlivých prác bude objednávaný na základe samostatne vystavených objednávok podľa skutočných potrieb objednávateľa a podľa havarijných stavov, ktoré nastanú počas trvania zmluvy. |
Predmet zákazky zahŕňa zabezpečenie nevyhnutných opráv a údržby podľa vzniknutých potrieb objednávateľa a výkon zásahov na odstraňovaní vzniknutých havárií: |
1. Opravy a údržba zahŕňa prevažne nasledovné činnosti: |
1.1 Vodoinštalatérske práce: oprava poškodených rozvodov vody, výmena kompenzátorov, opravy a výmena poškodených ventilov , opravy WC, splachovačov a iné. ,montáž, oprava a údržba kanalizácie – napr. monitoring potrubia, a iné., čistenie kanalizácie – napr. prečistenie potrubia rotačne- špirálou, vysokotlakovým vozidlom vrátane dopravy a likvidácie odpadu, montáž, oprava a údržba zriaďovacích predmetov (batérie, umývadlá, WC a iné), zapojenie spotrebičov a iné. |
1.2. Kúrenárske práce: - montáž, oprava a údržba rozvodov kúrenia, výmena ventilov radiátorov, vypustenie a napustenie vykurovacieho systému, odvzdušňovanie systému, zváračské práce , opravy čerpadiel, sústav výmenníkových staníc a iné. |
1.3 Kanalizačné práce- opravy vnútornej a vonkajšej kanalizácie vrátane rozkopávok a uvedenia do pôvodného stavu, monitoring kanalizácie, čistenie kanalizácie vysokotlakovým vozidlom a iné. |
1.4 Elektroinštalačné práce: montáž, oprava a výmena rozvodov silnoprúdu - vnútorných inštalácii, rozvádzačov, svietidiel, elektromotorov, bleskozvodov, vonkajšieho osvetlenie, zapojenie spotrebičov, zariadení pre VN a NN a iné. |
1.5 Opravy strojnej technológie VZT,vzduchotechnického potrubia, zariadení na predohrev vzduchu, zvlhčovačov vzduchu, opravy tepelnej izolácie rozvodov a iné. |
1.6 opravy stavebného charakteru – vonkajších fasád , vnútorných obkladov stien, opravy omietok, podláh (aj keramických), okien, dverí spolu s výmenou zárubní , stropných podhľadov, schodísk, búračské a murárske práce, sklenárske práce ,opravy spevnených vonkajších plôch v dotyku objektov, šácht a iné. |
2. Havarijné služby - nonstop, okamžité zásahy pri vzniku havárií na zamedzenie vzniku škôd na majetku v oblasti vodoinštalácií, kanalizácie a kúrenárskych zariadení na základe telefonického nahlásenia aj v nočných hodinách počas 24 hod. |
Termín nástupu na realizáciu opráv a údržby objednaných na základe písomnej objednávky - do 3 dní odo dňa doručenia písomnej objednávky a zápisom do Stavebného denníka zriadeného a uloženého na miestach plnenia u objednávateľa |
Termín nástupu na havarijný zásah - do 1,5 hodín od telefonického nahlásenia havárie objednávateľom vrátane následného zápisu do Stavebné denníka s rozsahom prác, počtom pracovníkov, dĺžky trvania práce vrátane materiálu a techniky, zabezpečenia a kontroly bezpečnosti pri práce atď. |
Pred vystavením písomnej objednávky objednávateľom , dodávateľ na základe elektronického nahlásenia požiadavky na konkrétnu opravu, vykonaná do 1 dňa od nahlásenia požiadavky obhliadku miesta opravy a do 2 dní od vykonanej obhliadky predloží cenovú ponuku zostavenú z jednotkových cien cenového návrhu na plnenie zmluvy. |
V prípade, že predmetom požiadavky budú opravy , ktorých cena nie je v cenovom návrhu na plnenie zmluvy, dodávateľ cenu zostaví podľa cenníka stavebných prác CENKROS4, alt. CENEKON alebo z jednotkových hodinových sadzieb danej profesie uvedených v cenovom návrhu na plnenie zmluvy vrátane rozpisu potrebného materiálu alebo náhradných dielov. Až po odsúhlasení cenovej ponuky bude vystavená písomná objednávka objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje , že spoločne s predložením cenovej ponuky predloží a odovzdá Objednávateľovi na schválenie vzorky ( alebo aj odkaz na web pre vzorku) materiálov, výrobkov, vybavenia alebo iných náležitostí tvoriacich predmet plnenia , a ktoré budú použité pri realizácií opráv. |
Písomná objednávka na havarijný zásah bude vystavená až po vykonanom zásahu a to na základe cenovej ponuky zostavenej podľa skutočnosti – skutočnej dĺžky opravy vyjadrenú v hodinách , hodinovej sadzby pre daný čas havárie a skutočne spotrebovaného materiálu alebo náhradných dielov. Na základe odsúhlasenej cenovej ponuky bude vystavená písomná objednávka na daný havarijný zásah. |
V cenách musia byť započítané všetky náklady spojené s poskytnutím služieb, napr. nákup potrebného materiálu alebo náhradných dielov na opravu, údržbu alebo na odstránenie havarijnej situácie, dopravu, likvidáciu odpadu a iné. |
Na výkon objednaných prác – opráv nebude poskytovaná záloha. |
Po vykonaní objednanej opravy dodávateľ vystaví faktúru, súčasťou ktorej bude aj „Súpis skutočne vykonaných prác“ , ktorý okrem súpisu vykonaných prác musí obsahovať deň vykonania opravy, resp., čas začiatku a čas ukončenia opravy. Súpis skutočne vykonaných prác musí byť potrdený zástupcom objednávateľa pre veci technické. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia na adresu objednávateľa. |
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona o DPH. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti účtovného a daňového dokladu, alebo nebude dodržané ustanovenie tohto formulára, je objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie, resp. opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ a dodávateľ si v lehote do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vzájomne oznámia všetky osoby zodpovedné pre veci technické a poverené pre zabezpečenie plnenia zmluvy spolu s ich kontaktmi ( telefónne číslo a mail adresa) |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Vyčerpaním finančného limitu sa rozumie aj stav, kedy rozdiel finančného limitu zmluvy a celkovej ceny už zrealizovaných objednávok podľa tejto zmluvy neumožňuje objednávateľovi vystaviť objednávku v zmysle zmluvy. |
Dodávateľ vykoná všetky činnosti vlastnými kapacitami - pracovníkmi s odbornou starostlivosťou, hospodárne, bude postupovať v súlade s pokynmi objednávateľa a v súlade s platnými zákonmi a predpismi BOZP, PO a životného prostredia ako aj platnými predpismi BOZP a PO platných pre objekty a areál objednávateľa |
Dodávateľ sa zaväzuje, že na rozsah prác podľa všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie a podľa osobitných požiadaviek má dostatočný počet pracovných kapacít ( odborný kvalifikovaný a pomocný personál- pracovníkov v min. počte 10 pracovníkov) a pre časové a termínové plnenia čiastkových objednávok |
Dodávateľ zodpovedá- zaväzuje sa, potvrdzuje, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými a platnými licenciami, povoleniami, oprávneniami a živnostenskými oprávneniami podľa platnej legislatívy, predpisov a zákonami SR potrebnými pre vykonávanie všetkých prác opráv, havarijných služieb a prác. |
Dodávateľ je povinný ( zaväzuje sa) predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam oprávnených pracovníkov( min. počet 10 pracovníkov), ktorí budú vykonávať predmet zmluvy a zároveň je povinný oznámiť každú zmenu obsadenia zamestnancov najneskôr do 3 pracovných dní pre vstupy do miest plnenia objednávateľa |
Dodávateľ sa zaväzuje - potvrdzuje, že v priestoroch objednávateľa bude denne pri vykonávaní svojich prác udržiavať čistotu a poriadok, vykonávať zakrývanie proti prašnosti alebo znečisteniu, vykonávať svojimi kapacitami upratanie a vyčistenie ( súčasťou ceny) |
Dodávateľ sa zaväzuje, že hlučné práce budú prerušené na potrebný čas, aby nebola obmedzená prevádzka a činností objednávateľa. |
V prípade, že objednávateľovi vznikne škoda v súvislosti s nesplnením si povinností dodávateľa, dodávateľ plne zodpovedá za takúto škodu objednávateľovi v plnom rozsahu, týka sa to aj zapríčinenej škody zo stany dodávateľa na poškodení života, zdravia a majetku tretích osôb. |
V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z hodnoty nevykonanej činnosti podľa schválenej objednávky za každý, aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu min. na 70.000,-EUR, predloží - preukáže objednávateľovi do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy v CRZ |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi, alebo tretím osobám za škody spôsobené vlastnou prevádzkovou činnosťou pri zabezpečovaní predmetu tejto zmluvy. |
Ak vznikne objednávateľovi povinnosť na náhradu škody voči tretej osobe z titulu jeho objektívnej zodpovednosti (§ 420 Občianskeho zákonníka) a táto škoda bola spôsobená v dôsledku postupu dodávateľa, je objednávateľ oprávnený domáhať sa voči dodávateľovi postihu podľa § 440 Občianskeho zákonníka. |
Od tejto dohody môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán, ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných povinností. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje: |
zo strany dodávateľa: - 1x opakované nedodržanie termínov nástupu na realizáciu opráv alebo termínov nástupu na havarijný zásah, alebo nedodržanie termínov k vystaveniu písomnej objednávky |
zo strany objednávateľa: - opakované neposkytnutie súčinnosti potrebnej k realizácii opráv a havarijného zásahu |
Mylnská dolina, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle tech. špec. pre údaj Maximum
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.04.2017 09:38
26.04.2017 10:00
26.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2017 09:40 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena bez DPH |
23.04.2017 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 899,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: