42263051
Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
Imricha Karvaša 1, Bratislava, 81325, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
stravné lístky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ekvivalentom vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,07 | 6,0 | |
Počet stravných jednotiek | ks | 10000 | ||
Počet stravných kariet | ks | 17 | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta alebo poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná karta alebo poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
Stravná poukážka vo forme stravnej karty obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná poukážka vo forme stravnej karty | umožňuje bezkontaktné použitie alebo použitie pinu |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, - priradenie stravných jednotiek k stravným kartám alebo ekvivalentu, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám alebo ekvivalentu, - všetky súvisiace transakčné náklady, - týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty alebo ekvivalentu (zasielanie SMS, a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotky sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu a počas trvania zmluvného vzťahu bude max. 1,00%. |
Cena predmetu zákazky (CPZ) v priebehu na roky 2017-2019 bude vypočítaná podľa vzorca CPZ = (hodnota stravných jednotiek za toto obdobie – celočíselný násobok hodnoty stravnej jednotky 4,07 € ) x (1 + VP% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie v % (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca VP%=(((CPZ-CHSJ) : CHSJ):1,2x100. CPZ - Cena predmetu zákazky v € vrátane DPH na roky 2017-2019 - je výsledná cena časti predmetu zmluvy vrátane DPH za províziu. CHSJ – Celková hodnota stravných jednotiek pre roky 2017-2019 (CHSJ=4,07 x 10000=40700 €) Sadzba DPH je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek (10000) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: - a) zoznam minimálne štyri tisíc stravovacích zariadení pokrývajúcich celé územie Slovenskej republiky a piatich potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou všetky slovenské mesta minimálne jedným z nich, kde sa môže uplatniť karta alebo stravná poukážka, - b) rozpis výpočtu provízie. |
Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet alebo stravných poukážok vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa disponujúcich vhodným platobným terminálom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet alebo stravných poukážok do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Pri stravných poukážkach vo forme stravných kariet dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 15.4.2017 do 31.12.2019 |
Zmluva zanikne uplynutím času, na ktorú je dojednaná alebo vyčerpaním stanoveného počtu stravných jednotiek (10000). |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.04.2017 14:00 — 31.12.2019 23:59
10 000,00 stravné jednotky v hodnote 6 Eur
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2017 13:10
07.04.2017 13:30
07.04.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 13:23 - Vstupná ponuka | 60 000,00 | € | Cena s DPH |
05.04.2017 16:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: