686832
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK
35683929
OTIS Výťahy, s.r.o.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Opravy a údržba výťahov
výťahy, oprava, servis, údržba
Služba
1. Opravy a údržba výťahov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie pravidelnej preventívnej prehliadky, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č.508/2009 Z.z.v zneníneskorších predpisov, STN a EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výťah Duplex-500kg; Stanice 11/11 | ks | 2 | ||
Výťah Simplex-500kg; Stanice 11/11 | ks | 1 | ||
Výťah TON V-500kg; Stanice 8/8 | ks | 1 | ||
Výťah TOV-320kg; Stanice 8/8 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2 ks výťah Duplex-500kg; Stanice 11/11 | Odborné prehliadky a odborné skúšky v zmysle v zmysle platnej legislatívy vyhlášky 508/2009 Z. z. |
2 ks výťah Duplex-500kg; Stanice 11/11 | Pravidelné vykonávanie 3-mesačných (štvrťročných) odborných prehliadok podľa STN 274002 a STN 331500 |
2 ks výťah Duplex-500kg; Stanice 11/11 | Pravidelné vykonávanie 3-ročných odborných skúšok podľa STN 274002 a STN 332570 |
2 ks výťah Duplex-500kg; Stanice 11/11 | Vypracovanie protokolov/revíznych správ sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať bezodplatne |
1 ks Výťah Simplex-500kg; Stanice 11/11 | Odborné prehliadky a odborné skúšky v zmysle v zmysle platnej legislatívy vyhlášky 508/2009 Z. z. |
1 ks Výťah Simplex-500kg; Stanice 11/11 | Pravidelné vykonávanie 3-mesačných (štvrťročných) odborných prehliadok podľa STN 274002 a STN 331500 |
1 ks Výťah Simplex-500kg; Stanice 11/11 | Pravidelné vykonávanie 3-ročných odborných skúšok podľa STN 274002 a STN 332570 |
1 ks Výťah Simplex-500kg; Stanice 11/11 | Vypracovanie protokolov/revíznych správ sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať bezodplatne |
1 ks Výťah TON V-500kg; Stanice 8/8 | Odborné prehliadky a odborné skúšky v zmysle v zmysle platnej legislatívy vyhlášky 508/2009 Z. z. |
1 ks Výťah TON V-500kg; Stanice 8/8 | Pravidelné vykonávanie 3-mesačných (štvrťročných) odborných prehliadok podľa STN 274002 a STN 331500 |
1 ks Výťah TON V-500kg; Stanice 8/8 | Pravidelné vykonávanie 3-ročných odborných skúšok podľa STN 274002 a STN 332570 |
1 ks Výťah TON V-500kg; Stanice 8/8 | Vypracovanie protokolov/revíznych správ sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať bezodplatne |
1 ks Výťah TOV-320kg; Stanice 8/8 | Odborné prehliadky a odborné skúšky v zmysle v zmysle platnej legislatívy vyhlášky 508/2009 Z. z. |
1 ks Výťah TOV-320kg; Stanice 8/8 | Pravidelné vykonávanie 3-mesačných (štvrťročných) odborných prehliadok podľa STN 274002 a STN 331500 |
1 ks Výťah TOV-320kg; Stanice 8/8 | Pravidelné vykonávanie 3-ročných odborných skúšok podľa STN 274002 a STN 332570 |
1 ks Výťah TOV-320kg; Stanice 8/8 | Vypracovanie protokolov/revíznych správ sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať bezodplatne |
Údržba | Pravidelné mesačné mazanie výťahov (1x za mesiac) - platí pre všetkých 5 výťahov |
Servisné služby a práce | vykonávanie opráv a dodanie náhradných dielov po vzájomnej dohode a objednaní týchto služieb a prác - platí pre všetkých 5 výťahov |
Odstraňovanie porúch | do 24 hodín po nahlásení poruchy – havarijná služba - platí pre všetkých 5 výťahov |
Názov |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť platné osvedčenie o kvalifikácii podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z. na vykonávanie odbornej prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení zdvíhacích a elektrických. |
Predmet zmluvy bude zhotoviteľ vykonávať a odovzdávať postupne po častiach, podľa požiadaviek objednávateľa špecifikovaných v jeho písomných čiastkových objednávkach. |
Zhotoviteľ je povinný odovzdať čiastkové plnenie predmetu zmluvy vždy riadne a včas. Vykonanú časť predmetu plnenia odovzdá zhotoviteľ objednávateľovi formou písomného protokolu o odovzdaní a prevzatí diela. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať predmet zmluvy vo vlastnom mene a na vlastné nebezpečenstvo, v kvalite, ktorá je pre takýto druh prác obvyklá a v súlade s všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy v lehote určenej objednávateľom v príslušnej písomnej čiastkovej objednávke. |
V prípade prerušenia alebo pozastavenia prác z dôvodov na strane objednávateľa, neposkytnutia nevyhnutnej súčinnosti zo strany objednávateľa na výzvu zhotoviteľa, ako aj v prípade prerušenia prác , je zhotoviteľ oprávnený predĺžiť termín ukončenia vykonávania príslušného čiastkového plnenia predmetu zmluvy o dobu takéhoto prerušenia, pozastavenia alebo neposkytnutia súčinnosti. |
Úhrada ceny bude vykonaná formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúr vystavených zhotoviteľom po ukončení jednotlivých častí realizácie diela. Zhotoviteľ predloží objednávateľovi faktúru vždy v dvoch vyhotoveniach, najneskôr do piatich dní po potvrdení (podpise) preberacieho protokolu objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to:a) názov a sídlo zhotoviteľa, názov a sídlo objednávateľa,b) označenie faktúry a jej číslo,c) registračné číslo a deň podpisu zmluvy,d) predmet plnenia (podrobná špecifikácia služieb) a deň jeho splnenia,e) deň odoslania a lehotu splatnosti faktúry,f) označenie banky a číslo účtu objednávateľa, |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to: g) celkovú fakturovanú čiastku a náležitosti na účely DPH,h) prílohy požadované objednávateľom, i) označenie banky a číslo účtu zhotoviteľa,j) podpis a odtlačok pečiatky zhotoviteľa, |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúr objednávateľovi. Faktúru je nevyhnutné zasielať doporučene v obálke označenej slovom „faktúra“. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu zhotoviteľ. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti určené všeobecne záväzným právnym predpisom alebo touto zmluvou, objednávateľ je oprávnený do 7 (siedmich) pracovných dní od riadneho doručenia faktúru vrátiť zhotoviteľovi na doplnenie s uvedením nedostatkov. V tomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová 30- dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Ak bude objednávateľ v omeškaní s úhradou faktúry, zhotoviteľ má právo uplatniť úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ nie je v omeškaní s úhradou faktúry, pokiaľ najneskôr v posledný deň jej splatnosti bola suma z jeho účtu odpísaná v prospech účtu zhotoviteľa. |
Objednávateľ uhradí cenu za dodanú časť predmetu zmluvy (podľa objednávky objednávateľa) na základe faktúry vystavenej zhotoviteľom. Podkladom pre vystavenie faktúry a jej neoddeliteľnou súčasťou je príslušná písomná objednávka vystavená objednávateľom a príslušný preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Odovzdanie a prevzatie vykonanej časti diela sa uskutoční podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Neoddeliteľnou súčasťou každého preberacieho protokolu bude podrobný rozpis prác spojených s vykonanou časťou predmetu plnenia. Podpisom preberacieho protokolu objednávateľ potvrdí, že vykonaný predmet plnenia bol dodaný v súlade s podmienkami určenými v tejto zmluve a príslušnej objednávke a v rozsahu špecifikovanom v rozpise dodaného materiálu a prác. |
Preberací protokol bude vyhotovený zhotoviteľom v dvoch rovnopisoch. Objednávateľ najneskôr do 10 (desiatich) pracovných dní od doručenia preberacieho protokolu:a) preberací protokol odsúhlasí a zhotoviteľovi vráti jedno podpísané vyhotovenie preberacieho protokolu alebob) vráti zhotoviteľovi nepodpísaný protokol s vyznačením zistených nedostatkov. |
Ak objednávateľ zistí, že zhotoviteľom dodaná časť diela je nedokončená, nezodpovedá podmienkam stanoveným v zmluve alebo objednávke, nebola zrealizovaná v požadovanej kvalite, príp. zistí nesúlad medzi rozpisom prác a vykonanou časťou diela, zaznamená túto skutočnosť v preberacom protokole a bez podpisu ho doručí zhotoviteľovi. |
Zhotoviteľ je povinný vyznačené nedostatky diela prerokovať s objednávateľom do 3 (troch) pracovných dní od doručenia preberacieho protokolu. Po prerokovaní zistených nedostatkov s objednávateľom, zhotoviteľ tieto vady odstráni v lehote 15 dní odo dňa ich prerokovania. Riadne odstránenie zistených nedostatkov potvrdí objednávateľ podpisom preberacieho protokolu. |
Faktúra môže byť vyhotovená len na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom a objednávateľom podpísaného preberacieho protokolu. |
Mierová 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.04.2017 08:00 — 19.04.2020 16:00
1,00 celý predmet zákazky
23 988,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2017 12:52
11.04.2017 10:00
11.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2017 15:45 - Vstupná ponuka | 22 787,40 | € | Cena s DPH |
11.04.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 274,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: