• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2017 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2017 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2017 11:00

Detail zákazky Z201715912

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2017 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2017 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2017 11:00

Základné údaje

Z201715912

OF-127742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2887020

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

31322271

DECS CONSULTING, spol. s r.o.

Osvetová 24, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skartovacie zariadenie

Skartovacie zariadenie

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skartovacie zariadenie
Funkcia
Skartovacie zariadenie na pracovné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skartovačka s automatickým podávačom ks 1
objem odpadového koša l 32
kapacita zásobníka A4 listov 200 500
kapacita manuálneho skartovania listov 10
dĺžka nepretržitého pracovného cyklu min 12
skartuje list/5min 200
rez mm 4x38
šírka vstupu mm 230
záruka na reznú časť rok 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické požiadavky na tovar sú minimálne:
typ skartovača priečny rez
skartuje CD,DVD,kreditné karty, kancelárske spony a spinky
Stupeň utajenia dôverné P4
automatický ochranný systém proti prehriatiu,ovládanie cez dotykový panel s LED podsvietením,indikácia prehriatia, otvoreného zásobníka, plného odpadového koša, prípadne kolízie,podstava s kolieskami
rezné nože vyrobené zo špeciálne tvrdenej ocele, silný motor, kovové prevodové súčasti
funkcie: Systém accufeed – automatické podávanie, SilentShred–minimalizuje zaťaženie hlukom pri skartovaní, Auto-Reverse – zaistí prerušenie a spätný chod pri zaseknutí,Sleep Mode–automatické vypnutie po 2 min. nečinnosti
predĺžená záruka 7 rokov na reznú časť
stupeň zabezpečenia podľa normy DIN P4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku.
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou a uvedie značku a číslo.
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov , ak nie je uvedené inak.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Filozofická fakulta, dekanát, Ul. 17. novembra 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

20.04.2017 10:00 — 25.04.2017 10:00

1,00 ks

494,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2017 09:19

07.04.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 512
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2017 13:48 - Vstupná ponuka 494,42 € Cena s DPH
07.04.2017 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 494,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS