00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Grafický návrh a vyhotovenie
grafika, návrh, tlač, dizajn, brožúra
Služba, Tovar
1. Grafický návrh a vyhotovenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie grafického spracovania informačných brožúr na ich vyhotovenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informačná brožúra (grafický návrh a vyhotovenie) | ks | 1 | ||
Informačná brožúra v slovenskom jazyku (grafický návrh a vyhotovenie) | ks | 250 | ||
Informačná brožúra v anglickom jazyku (grafický návrh a vyhotovenie) | ks | 250 | ||
Ďalšie grafické práce (strana, hodina) | ks | 44 | ||
Počet strán (brožúra) | ks | 44 | ||
Počet znakov (brožúra) | ks | 22000 | ||
Počet fotografií (brožúra) | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Jazyková verzia | Bude odovzdaný 1 zdrojový text v jazyku slovenskom |
1. Požiadavky na tlač | V súlade s objednávateľom dodanými požiadavkami (napr. Brožúra/časopis, lepená väzba, 180x180 formát, 4 stranná obálka, 250 g Kriedový papier na obálku, obsah 100 g ofset (vhodný pre tlačiareň) |
1. Požiadavky na tlač | Obálka lesklá, dokončovanie obálka UV povrchový lak, obálka – vonkajšie strany lesklé, bez väzby, bigovanie – žiadny, perforácia žiadny |
2. Informačná brožúra | Bude spracovaná v anglickej verzii, pričom jazyková verzia bude samostatný dokument, ktorý bude mať rovnaký obsah aj grafické spracovanie ako slovenská verzia |
2. Počet strán | Max. 44 strán (celá brožúra) |
2. Počet znakov | Max. 22 000 |
2. Počet fotografií | Max. 40 |
2. Jazyková verzia | Bude odovzdaný 1 zdrojový text v jazyku anglickom |
Zalamovanie textov a fotografií, úprava a umiestňovanie v súlade s objednávateľom dodanými požiadavkami fotografií, výroba a umiestňovanie infografík, konvertovanie textu a grafických prvkov do PDF, editovanie, preklopenie obsahu publikácii na webstránku do mobilnej aplikácie, prípadné iné komplexné grafické služby | V súlade s objednávateľom dodanými požiadavkami |
Komplexné DTP a grafické práce vrátane zalamovania textu, editovania, retušovania a umiestňovania fotografií, výroby a umiestňovania infografík | V súlade s objednávateľom dodanými požiadavkami a dizajn manuálom |
Písmo | Napr. Deva Ideal |
Grafické spracovanie každej informačnej brožúry do podoby použiteľnej na webových stránkach a tiež v optimalizovanom rozlíšení pre zasielanie súborov emailom s možnosťou brožúry tlačiť | Vo veľkosti 1 .PDF súboru do 4 MB, veľkosť formátu tlače brožúry 180 x 180 |
Kompletné zalamovanie textov a fotografií, úprava a umiestňovanie fotografií, výroba a umiestňovanie infografík, konvertovanie textu a grafických prvkov do PDF, preklopenie obsahu publikácii na webstránku, prípadné iné komplexné grafické služby podľa požiadavky objednávateľa | Vo formáte PDF v rozlíšení 300 DPI a zároveň v jednom z formátov .EPS, .ai., .indd, .psd. |
Objednávateľ dodá textové a obrazové podklady informačných .doc., .jpg, .tiff brožúr a ďalších grafických prác v príslušných jazykových mutáciách vo formátoch | doc., .jpg, .tiff |
Názov |
1. Na účely tejto zmluvy je pojem „všeobecné zmluvné podmienky ako 2. časť obchodných podmienok elektronického trhoviska“ ďalej vedený pod skratkou „VZP“. |
2. Ak sa v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy uvádza 1., ide o špecifikáciu grafického vyhotovenia informačnej brožúry č. 1, ak sa uvádza 2., ide o špecifikáciu grafického vyhotovenia informačných brožúr pod č. 2, ak sa uvádza 3. sú predmetom plnenia predmetu zmluvy podľa bodu 10. |
3. Na účely tejto zmluvy je pojem „textové, obrazové a mapové podklady v príslušných jazykových mutáciách vo formátoch .doc, .jpg, .tiff“ ďalej vedený pod skratkou „Zdrojový text“. |
4. Ak sa v texte v zmluvy uvádza skratka DTP služby, označuje sa ňou predtlačová príprava, spracovanie dát pre tlač a tlačová sadzba akýchkoľvek grafických materiálov. |
5. Dodávateľ berie na vedomie, že všetky informácie súvisiace s predmetom plnenia, o ktorých sa dozvie pri plnení, sa považujú za dôverné informácie podľa článku XVI. VZP. Dodávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach a nadobudnutých informáciách, o ktorých sa dozvedel pri plnení predmetu zmluvy, a to najmä informácie z dizajn manuálu a zo Zdrojového textu. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje písomne oznámiť objednávateľovi svoju e-mailovú adresu a telefonický kontakt do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi rozpis ceny za každú informačnú brožúru, ktorá je predmetom plnenia podľa bodu 9, a to s uvedením ceny za každú informačnú brožúru s DPH a ceny bez DPH a jednotkovú cenu za hodinu grafických prác podľa bodu 10, a to s uvedením ceny za hodinu s DPH a ceny za hodinu bez DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7. Zmluvné strany si do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámia mená oprávnených osôb, ktoré budú konať za zmluvné strany pri plnení predmetu zmluvy. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že dizajn manuál, zdrojový text a všetky súbory zasielané e-mailom medzi nimi budú šifrované, pričom zmluvné strany si poskytnú všetku nevyhnutnú súčinnosť potrebnú pre získanie dát zo šifrovaných elektronických súborov nevyhnutných na plnenie predmetu zmluvy. Poskytnutie súčinnosti, a to najmä odovzdanie hesiel a kódov potrebných na získanie dát zo šifrovaných súborov, odovzdanie dizajn manuálu potvrdia zmluvné strany v protokole o prevzatí dizajn manuálu. |
9. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečiť pre objednávateľa DTP služby a grafické práce, výsledkom ktorých je grafické vyhotovenie informačných brožúr č. 1 a č. 2 podľa technickej špecifikácie a dizajn manuálu, vrátane zalamovania textu, editovania, retušovania a umiestňovania fotografií, výroby a umiestňovania infografík v súlade s dizajn manuálom (ďalej len „grafické vyhotovenie informačných brožúr“). |
10. Predmetom zmluvy sú aj ďalšie grafické práce podľa požiadaviek objednávateľa v rozsahu 150 hodín (ďalej len „ďalšie grafické práce“) podľa objednávky objednávateľa. |
11. Objednávateľ zaplatí dodávateľovi odmenu podľa tejto zmluvy za riadne poskytnutý a odovzdaný predmet plnenia. |
12. Ďalšie grafické práce sú grafické práce v rozsahu 150 hodín, ktoré dodávateľ poskytne na základe objednávky. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že ďalšie grafické práce podľa bodu 12 predstavujú grafické práce, ktoré sú nad rámec. |
14. Dizajn manuál zabezpečí objednávateľ na CD nosiči a odovzdá ho dodávateľovi podľa bodov 8, 15, 16. |
15. Dodávateľ je povinný prevziať si dizajn manuál v sídle objednávateľa, pričom zmluvné strany si dohodnú termín prevzatia dizajn manuálu dodávateľom e-mailom. Ak sa zmluvné strany nedohodnú na termíne prevzatia dizajn manuálu, termín určí objednávateľ a oznámi ho dodávateľovi najmenej jeden pracovný deň vopred. |
16. Prevzatie dizajn manuálu si obidve zmluvné strany potvrdia preberacím protokolom o prevzatí dizajn manuálu podpísaným oprávnenými osobami obidvoch zmluvných strán. Dodávateľ berie na vedomie, že náklady súvisiace s prevzatím dizajn manuálu, a to najmä cestovné náklady znáša sám. |
17. Dodávateľ potvrdí doručenie Zdrojového textu a objednávky e-mailom na e-mailovú adresu, z ktorej mu bol doručený Zdrojový text a objednávka objednávateľa. |
18. Informačné brožúry č. 1 a č. 2 vyhotovené podľa tejto zmluvy odovzdá dodávateľ a preberie objednávateľ preberacím protokolom podpísaným oprávnenými osobami obidvoch zmluvných strán. |
19. Ďalšie grafické práce podľa bodu 12 dodávateľ poskytuje priebežne počas trvania platnosti zmluvy na základe objednávky objednávateľa, ďalšie grafické práce sa považujú za odovzdávané preberacím protokolom podpísaným oprávnenými osobami obidvoch zmluvných strán. Na základe obdržanej objednávky podľa tohto bodu, dodávateľ do 1 pracovného dňa od jej doručenia potvrdí požiadavku objednávateľa a navrhne mu termín jej splnenia a počet hodín potrebných na splnenie požiadavky. |
19. Ak objednávateľ nesúhlasí s navrhnutým termínom splnenia požiadavky a počtom hodín potrebných na splnenie požiadavky, iniciuje rokovanie s oprávnenou osobou dodávateľa. Dodávateľ je povinný a oprávnený splniť len tú požiadavku objednávateľa, pri ktorej sa s objednávateľom písomne dohodli na termíne jej splnenia a na počte hodín potrebných na jej splnenie. Písomne dohodnutý počet hodín a termín splnenia požiadavky je pre dodávateľa záväzný a nemôže si účtovať od objednávateľa cenu za hodiny poskytnutej služby, ktoré prevyšujú dohodnutý počet hodín. |
20. Do rozsahu 150 hodín uvedeného v bode 12 sa nezapočítava čas, ktorý dodávateľ a objednávateľ využili na vzájomnú komunikáciu podľa bodu 19 a na vzájomnú komunikáciu pri plnení pokynov objednávateľa. |
21. Miestom dodania predmetu plnenia je e-mailová adresa objednávateľa, z ktorej bola dodávateľovi doručená objednávka a Zdrojový text. |
22. Plnenie, ktoré je predmetom zmluvy, bude poskytované vo viacerých objednaných častiach plnenia, a to nasledovne: a) dodávateľ je povinný odovzdať na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu informačné brožúry č. 1, č. 2, č. 3 a č. 4 v lehote pätnásť (15) dní od prijatia Zdrojového textu a objednávky dodávateľom, dodávateľ je povinný odovzdať informačné brožúry č. 5 v lehote tridsať (30) dní od prijatia Zdrojového textu a objednávky objednávateľa dodávateľom. |
23. Objednávateľ pošle dodávateľovi spolu s objednávkou aj Zdrojový text príslušnej informačnej brožúry. |
24. Jednotlivé objednané časti plnenia, ktoré sú predmetom zmluvy, sa budú odovzdávať a preberať preberacími protokolmi podpísanými oprávnenými osobami obidvoch zmluvných strán. |
25. Dodávateľ je povinný počas účinnosti zmluvy poslať objednávateľovi e-mailom aj čiastočne vyhotovené brožúry alebo iné výstupy, ktoré sú predmetom plnenia, ak ho o to objednávateľ požiada, a to do 3 pracovných dní od doručenia požiadavky objednávateľa. |
26. Dodávateľ je povinný riadiť sa pokynmi objednávateľa pri plnení predmetu zmluvy. |
27. Objednávateľ nie je povinný prevziať brožúry alebo iné výstupy, ktoré sú predmetnom plnenia, ak sú v rozpore s touto zmluvou, alebo ak dodávateľ nepostupoval v súlade s pokynmi objednávateľa alebo porušil povinnosť posielať objednávateľovi aj čiastočne vyhotovené brožúry alebo iné výstupy, ktoré sú predmetom plnenia. |
28. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za poskytnuté plnenia až po prebratí poskytnutého plnenia Objednávateľom podľa bodu 24 tejto zmluvy. Dodávateľ doručí objednávateľovi faktúru za poskytnuté plnenia do 10 dní od prebratia poskytnutého plnenia. |
29. Cena za ďalšie grafické práce uvedené v bode 12 sa platí mesačne. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za ďalšie grafické práce poskytnuté v príslušnom kalendárnom mesiaci po uplynutí tohto kalendárneho mesiaca a po podpise preberacieho protokolu. |
29. Prílohou faktúry za ďalšie grafické práce uvedené v bode 12 je zoznam objednávok za príslušný mesiac a podpísaný preberací protokol za príslušný mesiac, v ktorom boli poskytnuté ďalšie grafické práce, obsahujúci informáciu o poskytnutom plnení, o počte hodín plnenia, špecifikáciu objednaných ďalších grafických prác, dátum odovzdania a prevzatia výsledkov plnenia a cenu za poskytnuté odovzdávané plnenie predmetu zmluvy. |
30. Preberací protokol za ďalšie grafické práce uvedené v bode 12 podpisujú zmluvné strany priebežne za každý kalendárny mesiac, a to posledný deň v mesiaci, v ktorom bolo poskytnuté plnenie. |
31. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. |
32. Objednávateľ bude zasielať objednávky na jednotlivé plnenia predmetu zmluvy a Zdrojové texty v priebehu roka 2017. |
33. Dodávateľ je povinný predložiť na výzvu objednávateľa potvrdenie súdu o tom, že dodávateľ nie je v reštrukturalizácii. |
34. Dodávateľ je povinný mať potrebné povolenie na výkon činnosti, ktorá je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy v súlade so zákonom č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní alebo iným všeobecne záväzným právnym predpisom v SR alebo právnym predpisom podľa sídla Dodávateľa. |
35. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa podľa tejto zmluvy, a to najmä porušenie povinností uvedených vo VZP, nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu, a porušenie povinnosti dodať predmet plnenia v súlade so Zdrojovým textom, dizajn manuálom a/alebo pokynmi objednávateľa pri plnení predmetu zmluvy. |
36. Ak dodávateľ poruší povinnosť mlčanlivosti podľa tejto zmluvy a článku XVI VZP, objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 3000 EUR a dodávateľ sa zaväzuje uplatnený nárok uhradiť do 10 dní od doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty. |
Fakulta bezpečnostného inžinierstva, ul. 1. mája 32, 01026 Žilina, 2.poschodie, miestnosť MA201, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.04.2017 08:00 — 26.04.2017 14:00
1,00 celok
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2017 10:04
07.04.2017 10:15
07.04.2017 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 10:15 - Vstupná ponuka | 3 500,00 | € | Cena bez DPH |
07.04.2017 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: