17335469
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK
35887117
Roche Slovensko, s.r.o.
Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK
dodávky diagnostík a prenájom imunochemického analyzátora
diagnostiká, imunochemický analyzátor
Tovar, Služba
1. dodávky diagnostík a prenájom imunochemického analyzátora
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávky testov počas zmluvného obdobia v sortimente a množstve podľa špecifikácie |
prenájom imunochemického analyzátora na obdobie 48 mesiacov pre rutinnú prevádzku oddelenia klinickej biochémie v počte 1 ks, s pripojením do informačného systému Open LIS na náklady dodávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SCCA + kalibrátory + kontroly | stanovenie | 1 600 | ||
CYFRA 21-1 + kalibrátory + kontroly | stanovenie | 3 600 | ||
HE4 + kalibrátory + kontroly | stanovenie | 3 200 | ||
CA72-4 + kalibrátory + kontroly | stanovenie | 2 400 | ||
Vitamín D + kalibrátory + kontroly | stanovenie | 3 520 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
imunochemický analyzátor | vyžaduje sa |
pripojenie do Open LIS na náklady dodávateľa | vyžaduje sa |
záložný zdroj na náklady dodávateľa | vyžaduje sa |
výkon analyzátora minimálne 80 testov/hod. | vyžaduje sa |
detekcia zrazeniny | vyžaduje sa |
možnosť použitia primárnych skúmaviek | vyžaduje sa |
maximálny objem vzorky 50 ul/test | vyžaduje sa |
meracia technológia chemiluminiscencia | vyžaduje sa |
bezplatný servis počas celej doby prenájmu | vyžaduje sa |
licencia o odbornej aplikačnej podpore | vyžaduje sa |
SCCA, CYFRA 21-1, HE4, CA72-4 | onkomarkery vyšetrované pre onkologické a gynekologické ambulancie pri diagnostike a monitorovaní onkologických chorôb |
spotrebný materiál | na vyššie uvedený počet stanovení |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky a zaškolenia zamestnancov odd. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy technickú dokumentáciu k analyzátoru (e-mailom) za účelom overenia požadovaných technických vlastností pred dodaním predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy, jednotková cena bez DPH, výška DPH, cena s DPH. Cena bude obsahovať aj položku za prenájom a všetky náklady spojené s dodaním tovaru. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy kontaktné údaje na osobu dodávateľa, zodpovednú za plnenie zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Počas trvania zmluvy zabezpečiť bezplatnú opravu prístroja do 48 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečiť do 48 hodín náhradný prístroj v udávanej špecifikácii.V prípade omeškania s opravou prenajímaného prístroja je prenajímateľ povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny uvedenej v zmluve, a to za každých začatých 24 hodín omeškania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatňovať si náhradu preukázateľne vzniknutej škody v prípade ponúknutého ekvivalentu, o ktorom dodávateľ prehlási, že je plnohodnotným ekvivalentom. |
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, t.j. konkrétneho typu ponúkaného tovaru spolu s jeho technickou špecifikáciou, dokumentáciou od výrobcu a certifikátom výrobcu do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce dodávateľ dodať, v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa. |
Prenájom imunochemického analyzátora na obdobie 48 mesiacov pre rutinnú prevádzku oddelenia klinickej biochémie v počte 1 ks, s prepojením s informačným systémom Open LIS na náklady dodávateľa. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb verejného obstarávateľa, na základe priebežnej čiastkovej objednávky. Dodávka tovaru do 5 pracovných dní od odoslania objednávky emailom. V prípade omeškania je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania. |
Po skončení nájmu je prenajímateľ povinný prísť prevziať predmet nájmu na miesto inštalácie a na svoje náklady odviezť. Demontáž predmetu nájmu vykonáva výlučne prenajímateľ v primeranej lehote, ktorú určí verejný obstarávateľ po skončení tejto zmluvy. |
Prenajímateľ je povinný zabezpečiť poistenie predmetu nájmu na svoje náklady. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo, ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. |
V prípade , ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EU, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
18.04.2017 00:00 — 17.04.2021 00:00
1,00 ks
99 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2017 08:16
07.04.2017 10:00
07.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.04.2017 09:50 - Vstupná ponuka | 99 786,16 | € | Cena bez DPH |
07.04.2017 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 786,16 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: