36086959
Záhorská galéria Jána Mudrocha v Senici
Sadová 619/3, Senica, 90501, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
stravné poukážky
zabezpečenie stravovania zamestnancom
Tovar, Služba
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,50 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas platnosti zmluvy | ks | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Požadujeme dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať telefonicky, emailom. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky dodať spolu so stravnými poukážkami. |
Objednávateľ uhradí oprávnenú účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľ spojené s plnením zákazky. |
Doba platnosti strav. poukážok - pri objednávke v 10 až 12 mesiaci príslušného kalendárneho roka do konca nasledujúceho kalendárneho roka |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Navrhnutá hodnota | Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Sadová 619/3, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
10.04.2017 00:00 — 30.04.2020 00:00
6 000,00 stravné lístky
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2017 16:08
07.04.2017 16:00
07.04.2017 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2017 16:11 - Vstupná ponuka | 21 000,00 | € | Cena s DPH |
04.04.2017 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: