36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
HW-SW ASSET MANAGEMENT - systém detekcie a evidencie hardware a software
Asset management, inventarizácia, softvér, hardvér, pracovné stanice, monitoring
Služba
1. HW-SW ASSET MANAGEMENT - systém detekcie a evidencie hardware a software
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvérová a hardvérová inventarizácia a monitoring pracovných staníc objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Prenájom licencie Asset Management | mesiac | 12 | ||
Položka č. 2 - Nasadenie základného systému (analýza, inštalácia, školenia, ...) | ks | 1 | ||
Položka č. 3 - Nasadenie modulu HW/SW Usage Monitoring | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. POŽADOVANÉ ZÁKLADNÉ VLASTNOSTI RIEŠENIA | |
1.1 Počet pracovných staníc (požadovaná je možnosť neskoršieho rozšírenia): | 230 |
1.2 Riadenie nákladov spojených s dodávaním IT služieb. | |
1.3 Riadenie životného cyklu IT zdrojov, hlavne HW a SW. | |
1.4 Technologická podpora pre zabezpečenie rutinnej operatívnej práce IT tímu a jej zautomatizovanie a zjednodušenie. | |
1.5 Riešenie musí byť certifikované na proces Asset Management & Configuration Management podľa ITIL 2011 oprávnenou certifikačnou autoritou (napr. Pink Elephant v USA). | |
1.6 Riešenie pre proces Software Asset Management musí vychádzať z doporučení ITIL, SAM. | |
1.7 Riešenie musí obsahovať rozsiahlu knižnicu softvérových vzorov: | min. 25000 |
1.8 Riešenie musí obsahovať rozsiahle pravidlá na rozpoznávanie registrov bežne používaného softvéru: | min. 150000. |
1.9 Riešenie musí obsahovať automatický mechanizmus pre odoslanie hlavičiek nerozpoznaného softvéru poskytovateľovi riešenia bez nutnosti ručného zásahu a následný automatický upgrade aktualizovanej softvérovej knižnice. | |
1.10 Organizácia pracovnej plochy musí vychádzať z prehľadného stromu organizácie so začleneným hardvérom a softvérom. | |
1.11 Objednávateľ musí mať plný prístup k databáze a úplne voľnú možnosť tvorby reportov od predpripravených výstupov, cez možnosť exportu do Excelu až po možnosť priameho SQL dotazu do databázy. | |
1.12 Riešenie musí obsahovať možnosť bezagentovej detekcie SW a HW. | |
1.13 Riešenie musí obsahovať automatický mechanizmus pre sledovanie skutočného využitia HW a nainštalovaného SW. | |
1.14 Riešenie musí obsahovať možnosť rozšírenia o automatický mechanizmus k sledovaniu neoprávnene nainštalovaného softvéru s možnosťou niekoľko stupňového eskalačného procesu. | |
1.15 Riešenie musí obsahovať automatický mechanizmus detekcie zmeny niektorého zo základných HW komponentov PC stanice. | |
2. POŽIADAVKY NA FUNKCIONALITU, PODPORA PROCESOV | |
Riešenie pre riadenie nákladov spojených s dodávaním IT služieb umožňuje podporu všetkých procesov obvyklých a doporučených pri riadení životného cyklu IT zdrojov súvisiacich s prevádzkou IT služieb. Z doporučených procesov ITIL, ktoré musí navrhnutý softvér podporovať (viď. vyššie), musia byť v rámci projektu realizované procesy a funkcie: | |
2.1 Software Asset Management | |
2.1.1 Riadenie životného cyklu spojeného so softvérovými aktivitami (napríklad platnosť licencií, schvaľovanie, nákup, evidencia, prevádzkovanie, upgrade, vyradenie). | |
2.1.2 Podpora automatizácie zisťovania informácií o konfiguračných položkách softvéru. Zautomatizovaná podpora operatívnej práce IT tímu spojená s riešením a udržaním softvérovej čistoty. | |
2.2 Hardvérový a softvérový monitoring využitia (HW/SW Usage Monitoring). | |
2.2.1 Informácia o dlhodobom priemernom vyťažení (preťažení) CPU, RAM, doba aktivity a neaktivity danej PC stanice. | |
2.2.2 Rozlíšenie skutočného využívania SW a pasívne spusteného SW (na pozadí), meranie skutočného využívania SW, prístupu na web, využitie tlačiarní. | |
2.2.3 Prehľadné zobrazenie uvedených informácií vo forme tabuliek a grafov. | |
2.2.4 Integrovateľnosť s Microsoft technológiami typu Office, Active Directory, Group Policy a pod. | |
2.3 Riešenie musí obsahovať bezagentový zber informácií o HW skladbe pracovných staníc a to min. typ CPU, veľkosť a typ RAM, veľkosť a typ HDD, chipset, MB, názov a verzia OS. | |
2.4 Riešenie musí mať možnosť zaznamenať informácie o opravách a údržbe PC staníc. | |
2.5 Sledovanie obsadenosti systémových diskov na PC staniciach s možnosťou upozornenia na nedostatok miesta (napr. e-mailom, reportom, prehľadom na obrazovke a pod.). | |
2.6 Používateľské rozhranie lokalizované do slovenského alebo českého jazyka. | |
2.7 Riešenie musí umožňovať generovanie a tlač reportov. | |
2.8 Systém musí obsahovať znalostnú databázu o softvéri, automaticky udržiavanú a publikovanú výrobcom a poskytovanou formou služby. | |
2.9 Riešenie musí obsahovať bezpečný prístup do aplikácie (Integrované prihlasovanie do portálu i konzol, riadenie oprávnenia prístupu k informáciám). | |
2.10 Požadovaný je portál pre zamestnancov, manažérov (vedenie) a IT oddelenie. | |
2.11 Požadovaná je podpora využitia čiarových kódov pri operatívnej práci spojenej s obstarávaním a zavádzaním nového majetku (komunikácie s čítačkou - podporované typy). | |
2.12 Požadovaná je podpora inventarizácie IT majetku s využitím podpory čiarových kódov. | |
2.13 Požadovaná je podpora vedenia súvisiacej dokumentácie. | |
3. VLASTNOSTI ADMINISTRÁCIE RIEŠENIA | |
Plné oprávnenia k systému pre administrátorov a tým i možnosť nezávisle na dodávateľovi systém modifikovať podľa meniacich sa potrieb objednávateľa (po dokončení implementácie) i meniť jeho konfiguráciu vrátane možnosti: | |
3.1 Pridávania a odoberania používateľov a ich zaraďovanie do skupín. | |
3.2 Pridávanie a odoberanie skupín, pridávanie používateľských rolí. | |
3.3 Nastavenie prístupových práv k jednotlivým objektom. | |
3.4 Nastavenie posielania viacúrovňových notifikácií a úprava ich obsahu. | |
3.5 Možnosť pridávať vlastné položky do formulárov. | |
3.6 Možnosť nastavenia grafického vzhľadu portálov. | |
4. INTEGRÁCIA S APLIKÁCIAMI TRETÍCH STRÁN | |
4.1 Natívna integrácia s Microsoft Active Directory. Automatické načítanie informácií o PC staniciach v lokálnej sieti. | |
4.2 Integrácia s nástrojmi pre správu pracovných staníc (VNC, RemoteDesktop, a pod.). | |
4.3 Import a export dát z Microsoft Excel. | |
4.4 Export dát do Microsoft Word. | |
4.5 Používateľské rozšírenie pomocou VBA skriptov. | |
5. TECHNICKÉ PREDPOKLADY | |
5.1 Využitie databázy MS SQL pre ukladanie dát (dodávka databázy nie je súčasťou riešenia). | |
5.2 Integrácia s Active Directory - automatické prihlasovanie do aplikácie (dodávka Active Directory nie je súčasťou riešenia). | |
6. IMPLEMENTÁCIA A ZAŠKOLENIE | |
6.1 Dodávateľ vykoná úvodnú technickú analýzu. | |
6.2 Dodávateľ vykoná implementáciu riešenia na určený server a požadovaný počet pracovných staníc v sídle objednávateľa. | |
6.3 Dodávka musí obsahovať školenie v sídle objednávateľa pre administrátorov objednávateľa (min. 5 osôb) a školenie používania produktu (min. 8 osôb). | |
7. TECHNICKÁ PODPORA DODANÉHO RIEŠENIA - MAINTENANCE | |
7.1 Bezplatné upgrady a opravy po celú dobu prenájmu a platnosti maintenance po odovzdaní riešenia do rutinnej prevádzky. | |
7.2 Technické podpory s garantovanými SLA v rámci prenájmu riešenia, požadované v režime 9 hod / 5 dní v týždni, t. j. od 8:00 do 17:00 hod v pracovných dňoch. |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - HW-SW ASSET MANAGEMENT". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi: |
2.1 oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby, |
c) e-mail kontaktnej osoby. |
2.2 oprávnenej osoby dodávateľa pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby, |
c) e-mail kontaktnej osoby. |
2.3 na HELPDESK (za účelom podľa bodu 10. časť B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY), ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) telefónne číslo, |
b) e-mail. |
3. Fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (s údajmi po EA), t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v OF. |
4.1 Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
4.1.1 názov položky predmetu zákazky |
4.1.2 názov ponúkaného produktu dodávateľa |
4.1.3 jednotkové ceny príslušných položiek predmetu zákazky bez DPH (pri položke č.1 dodávateľ uvedie jednotkovú cenu za mesiac) |
4.1.4 sadzbu DPH v % |
4.1.5 výška DPH |
4.1.6 jednotkové ceny príslušných položiek predmetu zákazky v EUR s DPH |
4.2 Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky bude súčasťou uzatvorenej zmluvy, a to ako Príloha č. 1. Vzor Prílohy č. 1 zašle bezodkladne po uzatvorení zmluvy e-mailom objednávateľ dodávateľovi k jej vyplneniu vo formáte .xls. |
5. Prospektový materiál: |
5.1 v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
5.2 prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v OF, |
5.3 prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. Zoznam kvalifikovaných osôb (ďalej len ako "Zoznam"). |
6.1 Osoby uvedené v zozname sa budú podieľať na nasledovných činnostiach: |
a) implementovanie riešenia osobne v sídle objednávateľa, |
b) inštalácia a nasadenie dodávaného riešenia. |
6.2 Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: |
a) názov predmetu zákazky, |
b) názov činnosti (podľa bodu 5.1), ktorú bude uvedená osoba vykonávať (pre obe činnosti musí byť uvedená min. jedna osoba, pričom pre obe činnosti môže byť uvedená tá istá osoba), |
c) meno, priezvisko, (titul) kvalifikovanej osoby. |
7. Certifikát / potvrdenie výrobcu riešenia o odbornej spôsobilosti k implementácii a nasadeniu riešenia. Certifikát vystavený na osobu uvedenú v zozname podľa bodu 6. |
8. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať s súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
9. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
9.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
9.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
9.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
9.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
9.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
10. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") do momentu uplynutia 12 mesiacov, ktoré začnú plynúť od momentu protokolárneho prevzatia položky č. 2 a č. 3 objednávateľom. |
2. Požaduje sa nástup na poskytnutie položky č. 2 a č. 3: |
2.1 do 30 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
2.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
2.3 v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod., |
2.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
2.5 nahlásiť zodpovednej osobe objednávateľa najneskôr 48 hodín pred svojim príchodom. |
3. Požaduje sa dokončiť položky č. 2 a č. 3: |
3.1 najneskôr do 30 pracovných dní od nástupu podľa bodu 2, |
3.2 odovzdať objednávateľovi prostredníctvom preberacieho protokolu. |
4. Požaduje sa poskytovanie položky č. 1 od 1. dňa mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom boli protokolárne prevzaté položky č. 2 a č. 3 objednávateľom. |
5. Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúr doručených dodávateľom, pričom: |
5.1 faktúra za položky č. 2 a č. 3 bude vystavená jednorazovo, a to najskôr v deň protokolárneho prevzatia položky č. 2 a č. 3 objednávateľom, |
5.2 faktúry za položku č. 1 budú vystavované ako paušálne mesačné odmeny, pričom: |
a) faktúra za 1. mesiac bude vystavená najskôr v deň protokolárneho prevzatia položky č. 2 a č. 3 objednávateľom, |
b) faktúry za 2. - 12. mesiac môžu byť vystavené najskôr 1. dňa v mesiaci, ktorý predchádza danému mesiacu, ktorého sa paušálna mesačná odmena týka. |
c) výška paušálnej mesačnej odmeny je vypočítaná ako VPMO = C / 12 |
- VPMO = výška paušálnej mesačnej odmeny |
- C = cena za položku č.1 uvedená v štruktúrovanom rozpočte |
- 12 = počet mesiacov, na ktoré sa položka č. 1 prenajíma. |
6. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7. Požaduje sa, aby odmena podľa tejto zmluvy v sebe zahŕňala cestovné a ostatné všetky náklady spojené s činnosťou súvisiacou s položkami č. 1, 2, 3. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ poskytol záručnú dobu v trvaní minimálne 12 mesiacov. |
9. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas celej platnosti zmluvy zriadený HELPDESK, ktorý bude dostupný: |
9.1 telefonicky, a to za účelom poskytovania telefonických konzultácií, |
9.2 e-mailom, a to za účelom písomného nahlásenia závady. |
10. Požaduje sa, aby dodávateľ reagoval a potvrdil prijatie nahlásenia závady (podľa bodu 9) v pracovných dňoch do 24 hodín od zaslania nahlásenia objednávateľom. |
11. Požaduje sa, že v prípade objednávateľom nezavinenej nefunkčnosti systému dodávateľ akceptuje možnosť objednávateľa nárokovať si zníženie VPMO podľa 11.1. |
11.1 Prípadné poníženie VPMO bude vypočítané ako SVPMO = VPMO - ZVPMO, pričom PVPMO = VPMO / PDDM * PDNS |
- SVPMO = skutočná výška paušálnej mesačnej odmeny v danom mesiaci |
- VPMO = výška paušálnej mesačnej odmeny |
- ZVPMO = zníženie výšky paušálnej mesačnej odmeny |
- PDDM = počet dní v danom mesiaci |
- PDNS = počet dní nefunkčnosti systému |
12. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
13. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 12. tejto časti Opisného formulára. |
14. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
24.04.2017 00:00 — 01.08.2018 00:00
1,00 celok
8 857,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2017 08:52
07.04.2017 10:00
07.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2017 14:17 - Vstupná ponuka | 8 857,00 | € | Cena bez DPH |
06.04.2017 18:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 855,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: