30854687
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK
46106723
V a V Akademy, s.r.o.
Hlavná 50, Prešov, 08001, SVK
Školenie Excel
školenie
Služba
1. Školenie Excel
|
|
---|---|
Funkcia |
Získanie základných poznatkov a postupov používateľov programu Excel- podrobné zvládnutie najčastejšie používaných služieb programu na získanie určitej zručnosti pri riešení bežných i náročnejších tabuľkových úloh. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
školenie excel - úroveň začiatočník | osoba | 23 | 25 | |
školenie excel - úroveň mierne pokročilý | osoba | 106 | 110 | |
školenie excel - úroveň pokročilý | osoba | 12 | 13 | |
školenie excel - makrá | osoba | 3 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia kurzov | začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý, makrá |
Špecifikácia kurzu začiatočník - základné zhrnutie | práca so súbormi, základy práce s hárkami, tabuľkami, vzorce a funkcie, formátovanie tabuliek, práca s údajmi, tvorba a úprava grafu, príprava na tlač a tlačenie |
Špecifikácia kurzu mierne pokročilý - základné zhrnutie | možnosti kopírovania a prilepiť špeciálne, vzorce a funkcie, pokročilé formátovanie, práca so záznamami v tabuľke, grafy a diagramy, tlač, ukážky vybraných pokročilých nástrojov |
Špecifikácia kurzu pokročilý - základné zhrnutie | pokročilé nastavenie prostredia, vzorce, pokročilé výpočty a funkcie, zabezpečenie údajov v bunke, na hárku a v zošite, citlivostná analýza údajov |
Špecifikácia kurzu pokročilý - základné zhrnutie | databázové nástroje v exceli, kontingenčné tabuľky a grafy, import a export dát, tvorba modelov a formulárov, ukážky pokročilých nástrojov analýz |
Makrá - základné zhrnutie | zaznamenávanie makier v exceli, možnosti spustenia makier, úpravy zaznamenaných makier, vytvorenie vlastnej funkcie v ms excel, interakcia s užívateľom |
Makrá - základné zhrnutie | možnosti ošetrenia chýb , zdieľanie makier viacerými užívateľmi, riešenie prípadových štúdií |
Vybavenie školiacej miestnosti | poskytovateľ zabezpečí potrebné technické vybavenie školiacej miestnosti, poskytne notebooky alebo desktopy pre každého účastníka kurzu a študijné materiály |
Dĺžka kurzu pre: začiatočník, mierne pokročilý, pokročilý | pre každú úroveň 2 dni, (8 hod./1 deň) |
Dĺžka kurzu: makrá | 3 dni, (8 hod. /1 deň) |
Maximálny počet účastníkov v jednom kurze | 12 účastníkov |
Miesto konania kurzov | v priestoroch dodávateľa, bude spresnené písomne (e-mailom) po dohode zmluvných strán, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Termíny kurzov | po uzavretí zmluvy budú určené presné termíny vzdelávania, ktoré budú vzájomne s dodávateľom potvrdené elektronicky formou harmonogramu |
Výstup aktivity | výsledok testu, ktorý overí úroveň zvládnutia kurzu účastníkom |
Názov |
Všetky služby (školenia a vystavenie príslušného dokladu o vykonanom školení – prezenčná listina ...), musia spĺňať požiadavky platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Podrobnú špecifikáciu kurzov zašle objednávateľ poskytovateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohové platby ani preddavky. |
Poskytovateľ je povinný zaslať do 5 pracovných dní od vyzvania Objednávateľa rozpis ceny školenia bez DPH pre 1 účastníka, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH za maximálny počet účastníkov školenia. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH, preplatený bude skutočný počet vyškolených zamestnancov. |
Faktúra za dodanú službu - cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby (náklady na lektorov, technické vybavenie školiaceho priestoru objednávateľa, vrátane prenájmu notebookov alebo desktopov a študijné materiály). |
V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. |
Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľom údaje a kontakt na zodpovedného zástupcu, ktorý bude v rámci zmluvy zastupovať poskytovateľa vo vzťahu k objednávateľovi a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom. |
Poskytovateľ sa zaväzuje sprístupniť priestory pre vykonanie dohodnutých školení a zabezpečí, aby miesto výkonu školení bolo sprístupnené zamestnancom objednávateľa vo vopred dohodnutom termíne a čase. |
Poskytovateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Miesto plnenia zmluvy zabezpečí poskytovateľ v meste Bratislava. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2017 08:00 — 14.07.2017 17:00
153,00 maximálny počet osôb
14 123,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2017 09:43
10.04.2017 08:00
10.04.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.04.2017 10:10 - Vstupná ponuka | 14 123,50 | € | Cena s DPH |
09.04.2017 20:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 214,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: