17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
35781271
Millennium, spol. s r. o.
Plynárenská 7/C, Bratislava, 82109, SVK
Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov
Údržba a rozvoj aplikačného programového vybavenia
Služba
1. Technická podpora a služby spojené s údržbou a rozvojom informačných systémov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom aplikačného programového vybavenia pre zákazníka na obdobie 24 mesiacov od účinnosti zmluvy pre : Centrálny register zmlúv (CRZ), Centrálny systém zverejňovania zmlúv (CSZZ), Evidencia nárokov oprávnených osôb (DZZO), Evidencia vyvlastňovacích rozhodnutí (DZVP), Evidencia zmlúv o prevode (DZPP), Evidencia bankových operácií (EBO), Evidencia ekonomických zmlúv (EEZ), Evidencia platobných operácií (EPO), Evidencia objednávok a faktúr (OaF), Riadenie toku dokumentov (RTD), Výplaty finančných nárokov (VPPU). |
Ďalej je predmetom zákazky poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom aplikačného programového vybavenia pre zákazníka na obdobie 24 mesiacov pre : HelpDesk nástroj a webovej stránky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Údržba aplikačného programového vybavenia poskytovateľa | Mesiac | 24 | ||
Hot-line podpora | Mesiac | 24 | ||
Technická podpora | Mesiac | 24 | ||
Riadenie projektu | Mesiac | 24 | ||
Zasielanie pravidelného mesačného výkazu poskytnutých služieb | Mesiac | 24 | ||
Garancia reakčných časov, doby zahájenia a vyriešenia incidentov | Mesiac | 24 | ||
Dedikovaný projektový manažér | Mesiac | 24 | ||
Rozvoj aplikačného programového vybavenia poskytovateľa | Človekodeň | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Údržba aplikačného programového vybavenia poskytovateľa | Údržba aplikačného programového vybavenia, odstraňovanie chybových stavov a incidentov |
Technická podpora | Technická podpora pre aplikačného programového vybavenia, poskytovanie doplňujúcich informácií |
Hot-line podpora | Telefonická podpora pre aplikačného programového vybavenia, prístup do helpdesk nástroja, emailová podpora |
Riadenie projektu | Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek objednávateľa a tejto zmluvy |
Zasielanie pravidelného mesačného výkazu poskytnutých služieb | Mesačný výkaz poskytnutých služieb rozdelený na údržbu a rozvoj po jednotlivých úlohách |
Garancia reakčných časov, doby zahájenia a vyriešenia incidentov | Zabezpečenie dodržiavania reakčného času, doby odozvy, a doby vyriešenia incidentov |
Dedikovaný projektový manažér | Projektový manažér so znalosťami v danej oblasti aplikačného programového vybavenia vyčlenený pre objednávateľa |
Rozvoj aplikačného programového vybavenia poskytovateľa | Zapracovanie technických zmien a systémových úprav zabezpečujúcich novú funkčnosť príp. výraznú zmenu funkčnosti aplikačného programového vybavenia na základe dohodnutého časového harmonogramu |
Názov |
Poskytovateľ je povinný poslať do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy mená kontaktných osôb a rozsah ich kompetencií, ktorí sú oprávnení jednať v zmysle ustanovení tejto zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný zaslať do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobnú cenovú ponuku s vyčíslením ceny za mesačnú údržbu aplikačného programového vybavenia a celkovú cenu za rozvoj aplikačného programového vybavenia v rozsahu 80 človekodní. |
Poskytovateľ je povinný poslať do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy potvrdenie o schopnosti zasahovania, vykonania zmien a zabezpečenia servisnej podpory aplikačného programového vybavenia priamo alebo prostredníctvom servisnej organizácie. |
Riadenie projektu, technická podpora a školenie budú realizované v termíne a rozsahu podľa vzájomnej dohody zmluvných strán. |
V súvislosti s incidentmi je určená nasledovná kategorizácia chýb: Incident kategórie 1: aplikácia alebo jej významná časť nie je dostupná vo svojej základnej funkcii alebo je významným spôsobom obmedzená možnosť používania aplikácie. Incident 2. kategórie: nedostupnosť časti aplikácie, ktorá nie je podstatná z pohľadu celkovej funkčnosti riešenia no samotná aplikácia alebo jej významná časť je dostupná. Vada nemá vplyv na kvalitu dát, výsledky spracovania a ňou spôsobené problémy možno dočasne riešiť organizačnými opatreniami. |
V súvislosti s incidentmi je určená nasledovná kategorizácia chýb: Incident kategórie 3: akákoľvek iná chyba, ktorá neobmedzuje zásadným spôsobom funkčnosť aplikácie, kozmetická vada. |
Čas na prijatie požiadavky je do 4 hodín pre všetky kategórie incidentov. |
Čas na zahájenie riešenia : Incidenty kategórie 1 do 8 hodín, Incidenty kategórie 2 do 16 hodín, Incidenty kategórie 3 do 16 hodín. |
Čas na odstránenie incidentu: Incidenty kategórie 1 do 16 hodín, Incidenty kategórie 2 do 10 pracovných dní, Incidenty kategórie 3 do 15 pracovných dní. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe vystaveného daňového dokladu. Faktúry budú obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Cena za služby, ktoré sú predmetom zmluvy bude fakturovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca za každý aj začatý mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude výkaz poskytnutých služieb. K cene za pravidelnú mesačnú údržbu aplikačného programového vybavenia bude pripočítaná suma za skutočný počet človekodní poskytnutých pre rozvoj aplikačného programového vybavenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.04.2017 07:00 — 19.04.2019 16:00
24,00 mesiac
192 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2017 12:07
11.04.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 11:35 - Vstupná ponuka | 192 000,00 | € | Cena s DPH |
04.04.2017 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 192 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: