00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36562611
ForPress NITRIANSKE TLAČIARNE s.r.o.
Potravinárska 6 , Nitra, 94901, SVK
Tlač univerzitného časopisu
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, časopis
Služba
1. Tlač univerzitného časopisu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač univerzitného časopisu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač univerzitného časopisu (5 x tlač po 1000 ks) | ks | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Tlač časopisu: | |
1.1. Formát | A4 |
1.2. Väzba | V1 |
1.3. Rozsah strán vrátane obálky | min. 56 strán a max. 76 strán |
1.4. Farebnosť - obálka | 4+4 |
1.5. Farebnosť - vnútro | 4+4 |
1.6. Papier - obálka | 150 g NPL |
1.7. Papier - vnútro | 115 g NPL |
1.8. Periodicita tlače | 5 x tlač po 1000 ks |
2. Požaduje sa: | |
2.1. zabezpečovať kvalitu v súlade s normou ISO 9001 alebo iným rovnocenným certifikátom systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu, | |
2.2. zabezpečovať kvalitu v súlade s normou ISO 14001 alebo iným rovnocenným certifikátom systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality pri tlači časopisu, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
1.1.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač časopisu) využite kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač časopisu, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 9001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 9001. |
1.2. doklad preukazujúci, že dodávateľ je držiteľom certifikátu ISO 14001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva pri tlači časopisu, ktorými preukáže, že dodávateľom navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam v rámci príslušnej normy environmentálneho manažérstva. |
1.2.1. Ak dodávateľ pri plnení zmluvy (tlač časopisu) využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa), dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že s osobou, ktorá zabezpečí tlač časopisu, má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu s touto osobou (jeho subdodávateľom), táto osoba (jeho subdodávateľ) je držiteľom certifikátu ISO 14001 pre tlačiarenské služby alebo iných dôkazov o zabezpečení splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva pri tlačiarenských službách vyplývajúce z normy ISO 14001. |
1.3. rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok (5 x počas lehoty plnenia zmluvy), v ktorých bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania (2. poschodie v sídle objednávateľa v budove bez výťahu). |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
9.1. baliť vytlačené časopisy do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
9.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať službu v celom rozsahu. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
5 340,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2017 10:28
06.04.2017 10:30
06.04.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 13:27 - Vstupná ponuka | 5 338,80 | € | Cena s DPH |
06.04.2017 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 328,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: