37874101
Základná škola, Laborecká 66, Humenné
Laborecká 66, Humenné, 06601, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky alebo ekvivalent
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravovanie, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú tieto služby oprávnení poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,50 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určenia objednávateľa určené v objednávke |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Dodávka stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka-faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok bude objednávateľ zadávať podľa potreby elektronickou formou (mailom) alebo telefonicky. |
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ spolu s dodávkou stravných poukážok. |
Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že lehota splatnosti faktúry pripadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi; súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platcom uvedie túto skutočnosť v ponuke. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Výška provízie je vyjadrená % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu trvania zmluvy meniť nominálnu hodnotu dodávaných stravných poukážok v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a od schválenia rozpočtu objednávateľa na príslušný rok. |
Zmena nominálnej hodnoty poukážky bude uskutočnená na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Dodávateľ musí mať uzavreté zmluvy so zariadeniami na poskytovanie služieb hromadného stravovania na princípe akceptácie stravnej poukážky dodávateľa, ktoré poskytujú požadované menu reštauračným spôsobom (polievka,hlavné jedlo a nápoj) |
Požadujeme, aby stravné poukážky platili minimálne v Košickom a Prešovskom kraji. |
V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
Dodávateľ je povinný prevziať od objednávateľa do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka nespotrebované stravné poukážky a vrátiť objednávateľovi finančnú čiastku rovnajúcu sa ich nominálnej hodnote. |
Stravné poukážky dodávať v šekových knižkách s počtom poukážok v jednej knižke podľa požiadavky objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky. |
Dodávateľ si pri vrátení, ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky. |
V prípade omeškania dodávateľa služby, s dodávkou predmetu zmluvy, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
Laborecká 66, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika
12.04.2017 10:02 — 12.04.2017 14:02
400,00 ks
1 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2017 09:04
06.04.2017 09:30
06.04.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2017 09:05 - Vstupná ponuka | 1 450,00 | € | Cena s DPH |
03.04.2017 21:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: