00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
35966289
ENGIE Services a.s.
Jarošova 2961/1, Bratislava, 83103, SVK
Servis vzduchotechnických, chladiacich a vykurovacích zariadení III.
Servis vzduchotechnických, chladiacich a vykurovacích zariadení III.
Služba
1. Servis vzduchotechnických, chladiacich a vykurovacích zariadení III.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexného pozáručného servisu, údržby a opráv vzduchotechnických, chladiacich a vykurovacích zariadení. Zaistenie pozáručného servisu, údržby a opráv zahŕňa zabezpečenie riadneho a bezproblémového chodu zariadení obstarávateľa, včasného odstránenia závad a vypracovávanie technických posudkov a návrhov na vyradenie zariadení v prípade opotrebovanosti. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisom a údržbou zariadení sa rozumie: vykonanie prehliadky, nastavenia, opravy, úpravy a údržby zariadení | |
Servisom a údržbou zariadení sa rozumie: komplexná dodávka a montáž všetkých nevyhnutných náhradných dielov | |
Servisom a údržbou zariadení sa rozumie: cenu práce servisného úkonu/technika, dopravu servisného technika na a z miesta opravy, alebo dopravu zariadení do a zo servisného strediska dodávateľa a to v čase od 08:00 hod. do 16:00 hod. v pracovné dni okrem štátnych sviatkov a iných dní pracovného pokoja | |
servis chladiacich zariadení, zahŕňa: skúšku funkčnosti a zistenie/diagnostikovanie vád | |
servis chladiacich zariadení, zahŕňa: kontrolu tlakov a oleja, v prípade potreby aj doplnenie oleja | |
servis chladiacich zariadení, zahŕňa: kontrolu zabezpečovacích prvkov (tlakových ventilov, poistných ventilov, atď. | |
servis chladiacich zariadení, zahŕňa: kontrolu úniku chladiva, lokalizáciu úniku chladiva | |
servis chladiacich zariadení, zahŕňa: v prípade potreby doplnenie chladiva | |
Vykonávanie predpísaných profilaktických prehliadok zariadení podľa potrieb objednávateľa | |
Pozáručný servis: Pozáručný servis, údržba a opravy zariadení v priestoroch objednávateľa bude vykonávaný na základe alebo e-mailového ohlásenia požiadavky na servisný zásah (ďalej aj ako „porucha") objednávateľom. Ohlásenie musí obsahovať aktuálny skutočný stav počítadla zariadenia | |
Servisné zásahy: Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika do 2 hodín (v prípade zariadenia centrálnej prípravy vzduchu a vykurovania), respektíve do 6 hodín (v prípade ostatných zariadení VZT alebo chladenia) od ohlásenia potreby servisného zásahu a poruchu odstrániť: | ak sa jedná o závažnú poruchu brániacu prevádzke zariadenia - chladiaceho zariadenia do 24 hodín odo dňa doručenia požiadavky |
Servisné zásahy: Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika do 2 hodín (v prípade zariadenia centrálnej prípravy vzduchu a vykurovania), respektíve do 6 hodín (v prípade ostatných zariadení VZT alebo chladenia) od ohlásenia potreby servisného zásahu a poruchu odstrániť: | ak sa jedná o závažnú poruchu brániacu prevádzke zariadenia - vzduchotechnického zariadenia do 48 hodín odo dňa doručenia požiadavky |
Servisné zásahy: Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť príchod servisného technika do 2 hodín (v prípade zariadenia centrálnej prípravy vzduchu a vykurovania), respektíve do 6 hodín (v prípade ostatných zariadení VZT alebo chladenia) od ohlásenia potreby servisného zásahu a poruchu odstrániť: | do 2 pracovných dní odo dňa ohlásenia požiadavky, ak sa jedná o poruchu umožňujúcu prevádzku zariadenia |
Odvlhčovanie bazéna MIKROWELL DRY 300-500 SILVER | 2 ks |
Vetranie bazéna FANCOIL AERMEC | 2 ks |
Kotol FRÖLING EUROVAL NT 150 kW | 2 ks |
Ohrievač vody stojatý VT 501 | 2 ks |
Názov |
Dodávateľ vykoná pozáručný servis/údržbu/opravy zariadení na základe objednávky objednávateľa zaslanej elektronickou poštou. |
Dodávateľ do 1 hodiny od doručenia objednávky (nahlásenia poruchy) v prípade zariadenia centrálnej prípravy vzduchu a vykurovacích zariadení, zašle elektronickou poštou obstarávateľovi identifikačné údaje osoby ( meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo identifikačnej karty), ktorá bude vykonávať opravu. |
Dodávateľ do 3 hodín od doručenia objednávky (nahlásenia poruchy) v prípade ostatných VZT zariadení a chladiacich zariadení, zašle elektronickou poštou obstarávateľovi identifikačné údaje osoby ( meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo identifikačnej karty), ktorá bude vykonávať opravu. |
Pozáručný servis, údržba a opravy sa bude vykonávať v mieste obstarávateľa. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná a odsúhlasená s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Odberateľ je oprávnený vykonať prieskum minimálne u troch dodávateľov ND a dodávateľ je povinný v prípade výskytu nižšej ceny za ND pristúpiť k priemeru medzi najnižšou cenou a cenou dodávateľa za ND. |
Po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon s cenovou kalkuláciou v protokole o servisnom úkone. Potvrdený protokol bude prílohou k faktúre predkladanej dodávateľom. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva servisných hodín a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje prioritne použitie nových originálnych náhradných dielov, použitie opotrebovaných náhradných dielov nie je povolené. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ zariadenia ukončená a nie je dostupný originálny komponent na opravu, resp. výmenu, môže dodávateľ po odsúhlasení objednávateľom použiť aj neoriginálne náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto zariadením. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť obstarávateľovi cenu za 1 hodinu práce servisného úkonu/technika (hodinovú sadzbu). Nepredloženie ceny za 1 hodinu servisného úkonu/práce servisného technika v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ predloží do 5 dní od účinnosti zmluvy elektronicky kópiu zmluvy o zodpovednosti za škodu uzatvorenú na hodnotu minimálne v hodnote tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vykonal obhliadku priestorov za účelom podrobného oboznámenia sa s predmetom zákazky. |
Dodávateľ predloží doklady/Certifikáty, ktoré preukazujú že záujemca/uchádzač a ním poverení servisný pracovníci absolvovali školenia na servis zariadení obstarávateľa. Dodávateľ je povinný predložiť doklady do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Potvrdenie musí obsahovať kontaktný údaj pre jeho overenie. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. |
Nepredloženie dokladov/Certifikátov o absolvovaní školenia v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy, vrátane kontaktu (telefonického, e-mailového) na ohlásenie požiadavky na servisný zásah, resp. na servisný dispečing Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť záznam o prevedených prácach vrátane súpisu použitého materiálu, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu príslušného výkonu. |
Faktúra bude mať splatnosť 14 (štrnásť) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Tatranská Javorina, PSČ 059 55, Ždiar, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
8,00 kus podľa technickej špecifikácie
3 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2017 08:44
06.04.2017 10:40
06.04.2017 10:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2017 10:39 - Vstupná ponuka | 2 916,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2017 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 916,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: