36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup a dodávka originálnych tonerov
originálny toner, tonerová kazeta, toner, páska do tlačiarne
Tovar, Služba
1. Nákup a dodávka originálnych tonerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka originálnych tonerov doporučených výrobcami tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner 80 A | ks | 10 | ||
2. Toner CE342A | ks | 1 | ||
3. Toner CE343A | ks | 1 | ||
4. Toner CE341A | ks | 1 | ||
5. Toner CE340A | ks | 4 | ||
6. Toner Toshiba T-4589 | ks | 2 | ||
7. Toner HP CF211A | ks | 2 | ||
8. Toner HP CF210A | ks | 2 | ||
9. Toner HP CF212A | ks | 2 | ||
10 Toner HP CF213A | ks | 2 |
Názov |
Tonerové kazety a atramentové náplne musia byť originálne, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
Tonerové kazety musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu BROTHER, CANON, EPSON, HEWLETT PACKARD, LEXMARK, KONICA MINOLTA, KYOCERA, LEXMARK, OKI, PANASONIC, RICOH, TOSHIBA, ZEBRA a iné. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar alebo vypovedať zmluvu. |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať od objednávateľa staré tonerové kazety a zabezpečí ich odvoz a ekologickú likvidáciu na vlastné náklady. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku, technickú špecifikáciu (v slovenskom, resp. českom jazyku) ponúkaného predmetu zákazky (vrátane všetkých súčastí) na odsúhlasenie kvality a vlastností ponúkaného predmetu zákazky vrátane rozpisu jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre). |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi technickú špecifikáciu tonerov predloženú dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámia dodávateľovi (elektronicky), či predložený dokument: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zákazky s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej a funkčnej špecifikácii predmetu zákazky. |
Nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie dodávateľovi. |
Predmet zákazky bude dodaný v celom objeme, nepoškodený, jednorázovo, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (prípadná telefonická komunikácia musí byť potvrdená minimálne e-mailom). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky. |
Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom mená a priezviska, čísla OP pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla doručujúci predmet zákazky a dátum dodania predmetu zákazky. |
Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
18.04.2017 10:00 — 28.04.2017 10:00
1,00 celá zákazka
3 219,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2017 08:01
10.04.2017 10:00
10.04.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.04.2017 09:33 - Vstupná ponuka | 3 204,00 | € | Cena s DPH |
10.04.2017 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 204,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: