• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2017 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2017 08:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2017 08:45

Detail zákazky Z201715537

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2017 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2017 08:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2017 08:45

Základné údaje

Z201715537

OF-127167

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2895246

Objednávateľ

44518684

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.

Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK

Dodávateľ

35683929

OTIS Výťahy, s.r.o.

Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonávanie servisu a odborných prehliadok malých nákladných výťahov.

servis výťahov

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie servisu a odborných prehliadok malých nákladných výťahov.
Funkcia
Vykonávanie servisu, drobných opráv a odborných prehliadok výťahov.
v1. - malý nákladný výťah MB 100, nosnosť 100 kg, p.st. 2/2 -3/3, výrobca Transporta Praha ( 48 ks),
v2. - malý nákladný výťah MB-100, nosnosť 100 kg, p.st. 2/2, výrobca MONTARI JULIANO ITALIA ( 1ks)
v3. - malý nákladný výťah -ručný MRV nosnosť 50 kg, p.st. 3/3, výrobca Transporta ( 11ks)
v rozsahu:
Položka č.1. Servis, údržba a pohotovostná služba – vykonávané priebežne v rámci mesačného paušálu.
- priebežné vykonávanie servisu a drobných opráv výťahov vrátane dodávky drobných náhradných dielov a spotrebného materiálu – žiarovky, kontakty, mazadlá, drobný spojovací materiál
- medzi – obdobné prehliadky podľa STN 27 4002 a STN EN 13015+A1
- mazanie a čistenie výťahov podľa plánu mazania vždy s vykonaním medzi – obdobnej prehliadky
- pohotovostná služba
- doprava vykonávaná v rámci servisu, údržby a drobných opráv musí byť zahrnutá v mesačnom paušály.
Položka č.2. Odborné prehliadky – vykonávané v rámci mesačného paušálu.
- vykonávané podľa harmonogramu a termínov určených vyhláškou č.508/2009 Z.z. v rozsahu STN 27 4002 v nadväznosti na STN EN 81.1 + AC
- doprava vykonávaná v súvislosti s výkonom odbornej prehliadky musí byť zahrnutá v mesačnom paušály.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1. Servis, údržba a pohotovostná služba : výťah v1+ v2 mesiac 6
výťah v3 mesiac 6
Položka č.2. Odborné prehliadky : výťah v1+ v2 ks 49
výťah v3 ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č.1. Servis, údržba a pohotovostná služba
- vykonávanie preventívnej údržby výťahu
- funkčná kontrola jednotky pohonu, doplnenie oleja, tesnenie prevodovej skrine, zoradenie spojky, výmena spojkových gúm, zoradenie brzdy, zoradenie, oprava alebo výmena cievky brzdového magnetu, vyčistenie, zoradenie el. motora do osi s prevodovkou, výmena alebo doplnenie oleja v ložiskách
el. motora, mastenie ložísk, doplnenie mazacích hlavíc prostriedkov zavesenia,
- kontrola kladiek a lán
- kontrola šachtových a kabínových dverí. oprava a zoradenie pohyblivej podlahy, výmena spínačov, zoradenie a oprava kabínových dverí, výmena dverných spínačov oprava, zoradenie a výmena tlačidiel oprava osvetlenia kabíny vyčistenie a zoradenie zachytávačov zoradenie, vyčistenie závesu
zoradenie oprava kriviek, prípadne klinov oprava, zoradenie magnetov a odkláňacích kriviek oprava častí elektroinštalácie výmena silónových vyložení vodiacich čeľustí čistenie stropu kabíny, doplnenie mazacích hlavíc
- kontrola a nastavenie pohybu a zastavenia výťahu,
- kontrola funkčnosti spinačov
- mazanie a čistenie výťahov vrátane dodávky mazadiel, čistenie strojovne, strechy kabíny a výťahovej šachty od nečistôt ktoré vznikli prevádzkou výťahového zariadenia.
- nonstop pohotovostná služba s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy
- priebežné vykonávanie opráv nahlásených drobných prevádzkových porúch vrátane dodávky drobných náhradných dielov – žiarivky, žiarovky, kontrolky, kontakty a drobné spínače, drobný spojovací materiál, mazadlá,
- doprava na vykonávanie servisu, údržby a drobných opráv musí byť zahrnutá v mesačnom paušály.
Položka č.2. Odborné prehliadky
- vykonávané podľa harmonogramu a termínov určených vyhláškou č.508/2009 Z.z. v rozsahu STN 27 4002 v nadväznosti na STN EN 81.1 + AC
- doprava vykonávaná v súvislosti s výkonom odbornej prehliadky musí byť zahrnutá v mesačnom paušály
- vykonávanie výťahového technika v medziobdobí odborných prehliadok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok vyhotovených podľa harmonogramu termínov servisu a odborných prehliadok na obdobie 12 mesiacov konkrétne od 04/2017 do 04/2018.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam s rozpisom jednotkových cien položiek predmetu zákazky zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Servis a odborné prehliadky sa budú vykonávať v pracovné dni a pracovnom čase objednávateľa v termínoch podľa harmonogramu.
Nonstop pohotovostná služba dodávateľa s možnosťou telefonického a e-mailového nahlasovania porúch s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy .
V prípade opravy nad rámec opráv zahrnutých do mesačného paušálu vypracuje dodávateľ do 2 pracovných dní podrobnú cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu prác a potrebných náhradných dielov.
Záruka na vykonané práce a dodané náhradné diely min. 6 mesiacov.
Plnenie zmluvy môže vykonávať iba odborne spôsobilá osoba, ktorá svoju odbornosť preukáže predložením :
Oprávnenia na podnikanie v predmete zákazky :
Oprávnenia vydaného podľa § 15, zákona 124/2006 Z.z. na vykonávanie odborných prehliadok a opráv vyhradených technických zariadení (ďalej VTZ) zdvíhacích skupiny Ac 3,
Osvedčenia vydaného podľa § 16, zákona 124/2006 Z.z. na činnosť revízneho technika VTZ zdvíhacích podľa § 16, vyhlášky 508/2009 Z.z.,
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi vyššie uvedené oprávnenia a osvedčenia.
Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Zoznam výťahov vrátane výrobného čísla a ich umiestnenia bude dodávateľovi zaslaný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a v registri partnerov verejného sektora. Podľa OPET verzia 3.1 Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zápis konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

21.04.2017 08:00 — 20.04.2018 08:00

60,00 ks

7 920,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.04.2017 08:30

15.04.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2017 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 576
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2017 09:55 - Vstupná ponuka 7 920,00 € Cena bez DPH
15.04.2017 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 7 919,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS