44518684
Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK
35683929
OTIS Výťahy, s.r.o.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Vykonávanie servisu a odborných prehliadok malých nákladných výťahov.
servis výťahov
Služba
1. Vykonávanie servisu a odborných prehliadok malých nákladných výťahov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisu, drobných opráv a odborných prehliadok výťahov. |
v1. - malý nákladný výťah MB 100, nosnosť 100 kg, p.st. 2/2 -3/3, výrobca Transporta Praha ( 48 ks), |
v2. - malý nákladný výťah MB-100, nosnosť 100 kg, p.st. 2/2, výrobca MONTARI JULIANO ITALIA ( 1ks) |
v3. - malý nákladný výťah -ručný MRV nosnosť 50 kg, p.st. 3/3, výrobca Transporta ( 11ks) |
v rozsahu: |
Položka č.1. Servis, údržba a pohotovostná služba – vykonávané priebežne v rámci mesačného paušálu. |
- priebežné vykonávanie servisu a drobných opráv výťahov vrátane dodávky drobných náhradných dielov a spotrebného materiálu – žiarovky, kontakty, mazadlá, drobný spojovací materiál |
- medzi – obdobné prehliadky podľa STN 27 4002 a STN EN 13015+A1 |
- mazanie a čistenie výťahov podľa plánu mazania vždy s vykonaním medzi – obdobnej prehliadky |
- pohotovostná služba |
- doprava vykonávaná v rámci servisu, údržby a drobných opráv musí byť zahrnutá v mesačnom paušály. |
Položka č.2. Odborné prehliadky – vykonávané v rámci mesačného paušálu. |
- vykonávané podľa harmonogramu a termínov určených vyhláškou č.508/2009 Z.z. v rozsahu STN 27 4002 v nadväznosti na STN EN 81.1 + AC |
- doprava vykonávaná v súvislosti s výkonom odbornej prehliadky musí byť zahrnutá v mesačnom paušály. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1. Servis, údržba a pohotovostná služba : výťah v1+ v2 | mesiac | 6 | ||
výťah v3 | mesiac | 6 | ||
Položka č.2. Odborné prehliadky : výťah v1+ v2 | ks | 49 | ||
výťah v3 | ks | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1. Servis, údržba a pohotovostná služba | |
- vykonávanie preventívnej údržby výťahu | |
- funkčná kontrola jednotky pohonu, doplnenie oleja, tesnenie prevodovej skrine, zoradenie spojky, výmena spojkových gúm, zoradenie brzdy, zoradenie, oprava alebo výmena cievky brzdového magnetu, vyčistenie, zoradenie el. motora do osi s prevodovkou, výmena alebo doplnenie oleja v ložiskách | |
el. motora, mastenie ložísk, doplnenie mazacích hlavíc prostriedkov zavesenia, | |
- kontrola kladiek a lán | |
- kontrola šachtových a kabínových dverí. oprava a zoradenie pohyblivej podlahy, výmena spínačov, zoradenie a oprava kabínových dverí, výmena dverných spínačov oprava, zoradenie a výmena tlačidiel oprava osvetlenia kabíny vyčistenie a zoradenie zachytávačov zoradenie, vyčistenie závesu | |
zoradenie oprava kriviek, prípadne klinov oprava, zoradenie magnetov a odkláňacích kriviek oprava častí elektroinštalácie výmena silónových vyložení vodiacich čeľustí čistenie stropu kabíny, doplnenie mazacích hlavíc | |
- kontrola a nastavenie pohybu a zastavenia výťahu, | |
- kontrola funkčnosti spinačov | |
- mazanie a čistenie výťahov vrátane dodávky mazadiel, čistenie strojovne, strechy kabíny a výťahovej šachty od nečistôt ktoré vznikli prevádzkou výťahového zariadenia. | |
- nonstop pohotovostná služba s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy | |
- priebežné vykonávanie opráv nahlásených drobných prevádzkových porúch vrátane dodávky drobných náhradných dielov – žiarivky, žiarovky, kontrolky, kontakty a drobné spínače, drobný spojovací materiál, mazadlá, | |
- doprava na vykonávanie servisu, údržby a drobných opráv musí byť zahrnutá v mesačnom paušály. | |
Položka č.2. Odborné prehliadky | |
- vykonávané podľa harmonogramu a termínov určených vyhláškou č.508/2009 Z.z. v rozsahu STN 27 4002 v nadväznosti na STN EN 81.1 + AC | |
- doprava vykonávaná v súvislosti s výkonom odbornej prehliadky musí byť zahrnutá v mesačnom paušály | |
- vykonávanie výťahového technika v medziobdobí odborných prehliadok |
Názov |
Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok vyhotovených podľa harmonogramu termínov servisu a odborných prehliadok na obdobie 12 mesiacov konkrétne od 04/2017 do 04/2018. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam s rozpisom jednotkových cien položiek predmetu zákazky zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Servis a odborné prehliadky sa budú vykonávať v pracovné dni a pracovnom čase objednávateľa v termínoch podľa harmonogramu. |
Nonstop pohotovostná služba dodávateľa s možnosťou telefonického a e-mailového nahlasovania porúch s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy . |
V prípade opravy nad rámec opráv zahrnutých do mesačného paušálu vypracuje dodávateľ do 2 pracovných dní podrobnú cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu prác a potrebných náhradných dielov. |
Záruka na vykonané práce a dodané náhradné diely min. 6 mesiacov. |
Plnenie zmluvy môže vykonávať iba odborne spôsobilá osoba, ktorá svoju odbornosť preukáže predložením : |
Oprávnenia na podnikanie v predmete zákazky : |
Oprávnenia vydaného podľa § 15, zákona 124/2006 Z.z. na vykonávanie odborných prehliadok a opráv vyhradených technických zariadení (ďalej VTZ) zdvíhacích skupiny Ac 3, |
Osvedčenia vydaného podľa § 16, zákona 124/2006 Z.z. na činnosť revízneho technika VTZ zdvíhacích podľa § 16, vyhlášky 508/2009 Z.z., |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi vyššie uvedené oprávnenia a osvedčenia. |
Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Zoznam výťahov vrátane výrobného čísla a ich umiestnenia bude dodávateľovi zaslaný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a v registri partnerov verejného sektora. Podľa OPET verzia 3.1 Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zápis konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
21.04.2017 08:00 — 20.04.2018 08:00
60,00 ks
7 920,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2017 08:30
15.04.2017 10:00
18.04.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2017 09:55 - Vstupná ponuka | 7 920,00 | € | Cena bez DPH |
15.04.2017 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 919,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: