00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Štandardizovaný vodný roztok PVP-jódu
dezinfekcia, koža, hygiena, dezinfekčné prostriedky, antiseptické, roztok
Tovar, Služba
1. Štandardizovaný vodný roztok PVP-jódu
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardizovaný vodný roztok PVP-jódu k antiseptickému ošetreniu rán, dezinfekcii kože a slizníc. |
liečivý prípravok |
použitie koncentrovaný / riedený od koncentrácie 1:25, pre celotelové kúpele 1:100 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Balenie (plastová fľaša) | ml | 1000 | ||
Počet baleni,1000ml | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spektrum účinku | baktericídny |
Spektrum účinku | mykobaktericídny |
Spektrum účinku | tuberkulocídny |
Spektrum účinku | fungicídny |
Spektrum účinku | sporocídny |
Spektrum účinku | virucídny vrátane HBV a HIV |
Spektrum účinku | protozoacídny |
Spektrum účinku | remanentný účinok |
Účinné látky | 100 g roztoku obsahuje 7,5 g Povidonum iodinatum s 10 % využiteľného jódu (PVP m.v. 40 000) |
Pomocné látky | Čistená voda, Dihydrát dihydrogenfosforečňanu sodného |
Pomocné látky | Jodičňan sodný, Lauromakrogol 450, Hydroxid sodný |
Balenie | dvojité istenie uzáveru balenia |
Názov |
Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto (priestor pred skladom). |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH |
Dodávateľ predloží KBÚ podľa platnej legislatívy do 5 dní od uzatvorenie zmluvy v elektronickej aj tlačenej podobe. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania na 3. mesiace). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že tovar nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS,podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
3
120,00 ks
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.03.2017 13:35
05.04.2017 11:00
05.04.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 13:30 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena bez DPH |
04.04.2017 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 199,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: