• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2017 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2017 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2017 11:55

Detail zákazky Z201715194

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2017 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    07.04.2017 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2017 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2017 11:55

Základné údaje

Z201715194

OF-127327

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2886864

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

22649778

Ľubica Podolcová ĽUBICA

Vajnorská 131/A, Bratislava-Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné rukavice

Pracovné a ochranné rukavice

  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné rukavice
Funkcia
Pracovné a ochranné rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovacie rukavice latexové, veľkosť 10 párov 360
Pletené, bezšvové, nylonové rukavice s nanesenou pružnou gumou v dlani a na prstoch a pružnou manžetou. Veľkosť 10 párov 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania bude dodaný jednorázovo.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 8:00 hod do 14:00 hod.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH a daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú časť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže kupujúci uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, a to písomne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8:00 hod. telefonicky, resp. emailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy ale VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.04.2017 08:00 — 13.04.2017 14:00

480,00 ks

420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.03.2017 10:19

07.04.2017 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2017 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 297
 14
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2017 12:21 - Vstupná ponuka 420,00 € Cena s DPH
07.04.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 303,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS