36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35731851
IMPA Bratislava, a.s.
Panónska cesta 23, Bratislava, 851 04, SVK
Poskytovanie opráv, údržby a pozáručného servisu osobných motorových vozidiel
servis motorových vozidiel, oprava motorových vozidiel,
Služba, Tovar
1. Poskytovanie opráv, údržby a pozáručného servisu osobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") je vykonávanie pozáručných opráv a servisu služobných osobných motorových vozidiel, týkajúce sa najmä pravidelných a nepravidelných servisných úkonov, bežných opráv pri poistných udalostiach, prípravy služobných osobných motorových vozidiel na STK, nákup a inštalácia (oprava výmenou) nových resp. repasovaných náhradných dielov a ďalších uvedených servisných prác: |
. |
1. Mechanické servisné práce zahŕňajú najmä: |
- servis brzdových systémov, |
- výmena brzdových obložení, |
- výmena brzdovej kvapaliny, |
- generálne opravy motorov a prevodoviek, |
- montáž a demontáž zabezpečovacích zariadení a fólií, |
- nastavenie svetiel, výmena žiaroviek, xenónových výbojok, výmena stmievačov a pod., |
- geometria, |
- kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, kontrola chladiacej sústavy, výmena chladiacej kvapaliny, |
- výmena rozvodových remeňov, |
- opravy podvozkových častí, |
-výmena tlmičov, |
- výmena náhradných dielov na náprave vozidla alebo výmena nápravy vozidla, |
- oprava a výmena čelných skiel, |
- oprava výfukových systémov, |
- servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému), |
- repas, oprava alternátorov, štartérov, výmena za nové alebo repasované |
- čistenie interiéru, impregnácia kože, tepovanie a pod. |
. |
2. Elektrikárske práce zahŕňajú najmä: |
- diagnostika porúch na vozidle, vymazanie chýb, reset, nastavenie nového servisného intervalu, |
- opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, |
- opravy ABS, ASR, ESP, EBD a pod., |
- výmena častí elektroniky, |
- opravy riadiacich jednotiek, |
- opravy parkovacích senzorov. |
. |
3. Klampiarske práce zahŕňajú najmä: |
- opravy havarovaných automobilov - brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, |
- opravy karosérií, |
- lakovanie, leštenie, |
- ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, |
- oprava karosérie bez poškodenia laku, |
- zváranie plastov. |
. |
4. Pneuservis - práce zahŕňajú najmä: |
- výmena kolies (pneumatík, diskov, ventilov, snímačov tlaku vzduchu), |
- oprava defektov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík, |
- zhodnotenie poškodeného disku a vystavenie posudku na poškodený disk, |
- zhodnotenie aktuálneho stavu pneumatík, |
- očistenie, zabalenie, plnenie pneumatík, ošetrenie pneumatík pred uskladnením. |
. |
5. Odťahová služba zahŕňa najmä: |
- odvoz nepojazdného služobného motorového vozidla do dielenských priestorov dodávateľa, |
- nonstop zabezpečenie odvozu, |
- zabezpečenie tejto služby v rámci Slovenskej republiky a krajín Európskej únie. |
. |
ŠPECIFIKÁCIE VÝKONOV A TERMÍNOV: |
a.) Malá oprava: |
- inšpekcia - pravidelný servis, |
- jednoznačne definovaná bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín. |
Termín vykonania opravy: do 3 hodín od elektronického potvrdenia cenovej ponuky kontaktnou osobou objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
. |
b.) Stredná oprava: |
- nutná demontáž ďalších zariadení, resp. celkov, |
- montážne práce na karosérii, |
- lakovačské práce do 0,2 m2. |
Termín vykonania opravy: do 24 hodín od elektronického potvrdenia cenovej ponuky kontaktnou osobou objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
. |
c.) Veľká oprava: |
- karosárske práce, |
- lakovačské práce nad 0,2 m2, |
- montáž a demontáž celkov a podskupín vozidla. |
Termín vykonania opravy: do piatich pracovných dní od elektronického potvrdenia cenovej ponuky kontaktnou osobou objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
. |
Dĺžka servisného úkonu nesmie presiahnuť priemerný čas ponúkaný inými servismi určený na rovnaký druh servisného zásahu. |
V odôvodnených prípadoch pri strednej a veľkej oprave (najmä pri klampiarskych a karosárskych prácach v závislosti od poškodenia) je možné predĺžiť určené lehoty na vykonanie opravy. Takéto predĺženie musí byť odsúhlasené emailom kontaktnou osobou objednávateľa, pričom musí byť jasne určený termín realizácie opravy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobné motorové vozidlo do 3,5 t | ks | 23 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Volkswagen Golf | r. v. 2015, 1197 cm3, 63 kW, benzín, 18 000 km |
2. Volkswagen Golf | r. v. 2015, 1197 cm3, 63 kW, benzín, 20 000 km |
3. Volkswagen Golf | r. v. 2015, 1197 cm3, 63 kW, benzín, 12 000 km |
4. Volkswagen Golf | r. v. 2013, 1 598 cm3, 66 kW, nafta, 30 000 km |
5. Volkswagen Golf | r. v. 2013, 1 968 cm3, 110 kW, nafta, 41 000 km |
6. Volkswagen Golf | r. v. 2013, 1 968 cm3, 110 kW, nafta, 40 000 km |
7. Volkswagen Passat | r. v. 2015, 1 968 cm3, 140 kW, nafta, 23 000 km |
8. Volkswagen Passat | r. v. 2015, 1 968 cm3, 140 kW, nafta, 15 000 km |
9. Volkswagen Passat | r. v. 2015, 1 968 cm3, 140 kW, nafta, 44 000 km |
10. Volkswagen Passat | r. v. 2007, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 100 000 km |
11. Volkswagen Passat | r. v. 2012, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 93 000 km |
12. Volkswagen Passat | r. v. 2012, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 65 000 km |
13. Volkswagen Passat | r. v. 2012, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 102 000 km |
14. Volkswagen Passat | r. v. 2012, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 96 000 km |
15. Volkswagen Passat | r. v. 2012, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 90 000 km |
16. Volkswagen Caddy | r. v. 2016, 1 968 cm3, 110 kW, nafta, 5 000 km |
17. Volkswagen Caravelle | r. v. 2015, 1 968 cm3, 103 kW, nafta, 18 000 km |
18. AUDI Q5 | r. v. 2016, 1984 cm3, 169 kW, benzín, 2 000 km |
19. Škoda SuperB | r. v. 2014, 3 597 cm3, 191 kW, benzín, 55 000 km |
20. Hyundai Genesis | r. v. 2016, 3 778 cm3, 232 kW, benzín, 15 000 km |
21. Mercedes Benz 316 CDI | r. v. 2003, 2 685 cm3, 115 kW, nafta, 36 000 km |
22. Mercedes Benz 313 CDI | r. v. 2002, 2 148 cm3, 95 kW, nafta, 116 000 km |
23. Peugeot Partner | r. v. 2003, 1 868 cm3, 51 kW, nafta, 12 000 km |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov s nadobudnutím účinnosti dňa 19.07.2017, alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 15 000,00 EUR s DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Hodnota zákazky je stanovená na základe predpokladaného počtu 220 servisných hodín počas trvania zmluvy. Uvedený počet hodín sa môže počas trvania zmluvy zvýšiť alebo znížiť podľa potrieb objednávateľa, avšak nemôže presiahnuť maximálnu výšku zdrojov určených na predmet zmluvy, t. j. 15 000,00 EUR s DPH. |
Počet/rozsah poskytnutých služieb a tovarov je predpokladaný a slúži pre výpočet ceny v rámci stanoveného kritéria na vyhodnotenie ponúk. Fakturovanie bude na základe skutočne poskytnutých služieb a dodaných tovarov do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený meniť počet a typ služobných motorových vozidiel (uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky), na ktoré sa bude vzťahovať funkčná špecifikácia predmetu zmluvy a osobitné požiadavky tejto zmluvy, a to bez potreby zmeny ustanovení zmluvy alebo uzavretia písomného dodatku ku zmluve. |
. |
PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA: |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený poskytovať služby vo vzťahu k predmetu zmluvy, na ktorú predkladá ponuku. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť platné osvedčenie, resp. doklady oprávňujúce dodávateľa k vykonávaniu predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy a zároveň v danej lehote je povinný deklarovať, že je schopný vykonávať opravy a servis na vozidlách značiek VW, ŠKODA s možnosťou zabezpečiť opravu a servis vozidiel značky Mercedes Benz a Peugeot. Porušenie týchto povinností sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy podrobný rozpis ceny normohodiny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na call centrum, resp. kontaktnú osobu dodávateľa. Následne je objednávateľ povinný oznámiť svoju kontaktnú osobu dodávateľovi (emailom). V prípade zmeny kontaktných údajov sú obe zmluvné strany povinné túto skutočnosť bezodkladne oznámiť emailom druhej strane. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti predložiť zoznam minimálne 3 servisných technikov určených na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Na preukázanie odbornej spôsobilosti servisných technikov je dodávateľ povinný predložiť príslušné osvedčenie, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom za každého dodávateľom určeného servisného technika. |
Dodávateľ je povinný predložiť platné certifikáty a všetky potrebné osvedčenia resp. potvrdenia o vykonaní zákonne určených skúškach na jednotlivých zariadeniach, ktoré tvoria vybavenie prevádzky (autodielňa) dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť elektronicky do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy kópiu poistnej zmluvy o zodpovednosti za škodu uzatvorenú na hodnotu minimálne 60 000,00 EUR (najmä z dôvodu poškodenia súvisiacich technologických zariadení, resp. iného poškodenia predmetu zmluvy dodávateľom). Predmetné ustanovenie je nevyhnutné, nakoľko v súlade so zmluvou bude dodávateľ povinný poskytovať bezplatný odvoz motorového vozidla zo sídla objednávateľa a dovoz do sídla objednávateľa (najmä riziko vzniku havárií, resp. iného poškodenia vozidla). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
V prípade pochybnosti o dôveryhodnosti niektorého z predložených subdodávateľov, je dodávateľ povinný túto zmenu akceptovať a objednávateľovi doručiť údaje o novom subdodávateľovi. |
. |
REALIZÁCIA PREDMETU ZMLUVY: |
Predmet zmluvy musí byť vykonávaný iba v autorizovanej dielni, pričom dodávateľ je povinný deklarovať, že je schopný vykonávať opravy a servis na vozidlách značiek VW, ŠKODA s možnosťou zabezpečiť opravu a servis vozidiel značky Mercedes Benz a Peugeot. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zvolávacie akcie na základe požiadavky výrobcov osobných vozidiel, v prípade zistenia chýb a závad spôsobených výrobcom. |
Dodávateľ je povinný disponovať prevádzkou (autodielňou) s vybavením: minimálne 1 zdvihák s nosnosťou do 3,5 tony s možnosťou zdvihnutia všetkých vozidiel objednávateľa podľa bodu 1.3 (Mercedes Sprinter a pod.), vlastnou geometriou, vyvažovacie zariadenie a vyzúvačka pneumatík. |
Prevádzka dodávateľa sa musí nachádzať v meste Bratislava. |
Za účelom splnenia funkčných, technických a osobitných požiadaviek tejto zmluvy si objednávateľ vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov, kde sa bude predmet zmluvy realizovať. V prípade, že priestory nebudú spĺňať podmienky v súlade s touto zmluvou, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že všetky služby budú poskytované na najvyššej odbornej úrovni. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať servisné postupy predpísané výrobcami vozidiel. |
Predmet zmluvy môžu vykonávať iba preukázateľne zaškolení pracovníci. Dodávateľ je povinný vykonávať servisné práce podľa platných smerníc výrobcov vozidiel a používať predpísané zariadenie, vybavenie a špeciálne náradie. |
Dodávateľ je povinný používať pri servisných prácach originálne náhradné diely, v odôvodnených prípadoch je možné použiť repasovaný náhradný diel (po odsúhlasení objednávateľom). |
Dodávateľ je povinný mať k dispozícii dostatočnú zásobu bežných originálnych resp. repasovaných dielov pre pokrytie potreby všetkých vozidiel prevádzkovaných objednávateľom pre dodržiavanie zmluvne dohodnutých termínov servisných výkonov. Repasovaný náhradný diel je možné použiť len po dohode s objednávateľom. |
Dodávateľ bude vykonávať služby na vozidlách na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. |
Objednávateľ je povinný v objednávke uviesť dohodnutý termín realizácie predmetu objednávky a maximálnu cenu za opravu. |
Dodávateľ je povinný poskytovať bezplatný odvoz motorového vozidla zo sídla objednávateľa a do sídla objednávateľa počas celej doby platnosti zmluvy (v prípade realizácie predmetu zmluvy). |
S ohľadom na čistotu osobného automobilu (interiér, exteriér) je dodávateľ povinný po servisnom zásahu, resp. po vykonaní opravy a pod. (v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy) vrátiť osobný automobil v takom stave, v akom ho prevzal. |
. |
KOORDINÁCIA PRIEBEHU SERVISNÝCH PRÁC: |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
- kontaktná osoba objednávateľa kontaktuje Call centrum dodávateľa, |
- operátor Call centra bezodkladne zabezpečí vyzdvihnutie motorového vozidla v réžii dodávateľa v sídle objednávateľa, |
- po bezodkladnej diagnostike v prevádzke dodávateľa, oznámi dodávateľ objednávateľovi (prostredníctvom kontaktných osôb) predbežnú cenu vykonaných prác (servis, oprava) na základe odhadovaného množstva normohodín (servisných, elektrikárskych, klampiarskych, lakovacích prác a pod.) a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu, |
- dodávateľ predbežné ocenenie odsúhlasí s objednávateľom emailom (prostredníctvom kontaktných osôb), |
- po akceptovaní cenovej ponuky kontaktnou osobou objednávateľa (emailom) je dodávateľ povinný realizovať servisný úkon v súlade s predmetom tejto zmluvy, |
- po vykonaní servisných prác dodávateľ zašle objednávateľovi zákazkový list s rozpisom skutočných normohodín a cien jednotlivých komponentov použitého materiálu, |
- kontaktná osoba objednávateľa bezodkladne potvrdí emailom predmetný zákazkový list kontaktnej osobe dodávateľa, |
- na základe potvrdeného zákazkového listu dodávateľ vystaví faktúru, pričom neoddeliteľnou súčasťou faktúry je zákazkový list a jeho elektronické potvrdenie kontaktnou osobou objednávateľa, |
- dodávateľ je povinný bezodkladne po vykonaní servisných prác a ostatných súvisiacich administratívnych úkonov vyplývajúcich z tejto zmluvy doviezť motorové vozidlo do sídla objednávateľa. Prevzatie vozidla zrealizuje kontaktná osoba objednávateľa, alebo iná ním poverená osoba, |
- pri odovzdaní vozidla v sídle objednávateľa je osoba poverená dodávateľom povinná vykonať za prítomnosti kontaktnej osoby objednávateľa fyzickú obhliadku zrealizovaného servisného úkonu (v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou predmetu zmluvy) na predmetnom vozidle, |
- ak dodávateľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie a pod. iných dielov a súčastí vozidla, ktoré nie sú predmetom objednávky, bezodkladne o tejto skutočnosti informuje objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa nie je dodávateľ oprávnený opravu týchto dielov a súčastí vozidla vykonať. Ak objednávateľ dá súhlas na vykonanie takejto opravy, dodávateľ zašle emailom cenovú kalkuláciu a následne objednávateľ vystaví a zašle objednávku. Lehota plnenia sa v takomto prípade môže primerane predĺžiť, |
- zmeny v dohodnutom rozsahu servisných prác môžu dohodnúť len kontaktné osoby oboch zmluvných strán. |
. |
Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri havárii, dodávateľ začne s vykonaním opravy až po vykonaní obhliadky a určenia výšky škody poisťovňou, u ktorej je vozidlo poistené alebo po obdržaní vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti. |
. |
CENA: |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena normohodiny (hodinová sadzba) na servisné práce musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami uvedenými vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky okrem cien za náhradné diely, prevádzkové kvapaliny, prípadne iný tovar, príslušenstvo a pod. súvisiace so servisom motorových vozidiel. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za normohodinu obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (likvidácia odpadu, doprava,...) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
Cena za 1 normohodinu servisného úkonu zahŕňa okrem ceny za výkon, aj cenu za dopravu, diagnostiku závad a porúch, vypracovanie cenových ponúk. Celková cena za servisný úkon sa určí ako súčin 1 normohodiny servisného úkonu a skutočnej doby trvania servisného úkonu. Skutočná doba trvania servisného úkonu musí byť vyjadrená v celých hodinách, resp. v minútach pri servisných úkonoch, ktorých doba trvania nebude celá hodina. Účtovať sa bude cena podľa počtu odpracovaných hodín a v prípade minút sa servisný úkon zaokrúhli matematicky na polhodiny z normohodiny. |
Cena poskytnutých náhradných dielov nesmie byť vyššia ako cenníková cena predajcov originálneho príslušenstva a náhradných dielov. Cena prevádzkových kvapalín, prípadne iného tovaru súvisiaceho so servisom motorových vozidiel objednávateľa nemôže byť vyššia ako sú uvedené v aktuálnom cenníku dodávateľa v čase konkrétneho servisného úkonu (oprava, údržba, servis a pod.). Cena pneumatík nesmie byť vyššia ako priemerná cena internetových predajcov. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ustanovenia všeobecných obchodných podmienok elektronického trhoviska čl. 16, body 16.1.8, 16.1.9 b.), 16.1.10. |
Vlastnícke práva k náhradným dielom prechádzajú na objednávateľa až úplným zaplatením ceny za servisné úkony podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom platný cenník v čase uzatvorenia zmluvy. V prípade aktualizácie cenníka, je dodávateľ povinný bezodkladne zaslať aktuálny cenník kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný vopred informovať objednávateľa o realizovaných akciách a mimoriadnych zľavách na tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar prednostne za akciové ceny a poskytnúť mu mimoriadne zľavy a iné zľavy, ktoré sú v danom čase poskytované. |
. |
FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. |
Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF , na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti tejto zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe doručenej faktúry a potvrdeného zákazkového listu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia zákazkového listu. |
. |
ÚROKY Z OMEŠKANIA, POKUTY A PENÁLE |
Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia zákazky, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi úrok z omeškania 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania. Pri opakovanom omeškaní v tej istej veci 1,0 % z fakturovanej ceny za plnenie, s ktorým je opätovne v omeškaní. |
Ak objednávateľ nedodrží lehotu splatnosti faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny za každý deň omeškania. |
. |
ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY: |
Dodávateľ zodpovedá za to, že všetky služby budú poskytované na najvyššej odbornej úrovni a poskytuje objednávateľovi záruku na vykonané práce a za dodané náhradné diely v trvaní minimálne 6 mesiacov, resp. sa na náhradné diely vzťahuje záruka poskytnutá ich výrobcom, avšak minimálne v trvaní 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia zákazkového listu objednávateľom. |
Záruka sa nevzťahuje na poruchy preukázateľne zavinené objednávateľom. |
Záruka sa nevzťahuje na vady preukázateľne nezavinené dodávateľom. |
. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ICH ODSTRÁNENIE: |
Závady vzniknuté pri vykonaní predmetu zmluvy budú zo strany dodávateľa odstránené bezodkladne a bezplatne. |
Oznámenie o vadách musí obsahovať číslo zmluvy, resp. číslo objednávky a popis vady alebo spôsobu, akým sa vada prejavuje. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať vozidlo so zjavnými, resp. neodstránenými vadami až do odstránenia vady. Počas tejto doby je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi na jeho žiadosť náhradné vozidlo. |
Dodávateľ sa zaväzuje závady zistené technickou kontrolou, emisnou kontrolou odstrániť na základe predbežného protokolu z technickej kontroly a emisnej kontroly. V prípade predpísanej opakovanej kontroly na tú istú závadu dodávateľ garantuje jej odstránenie bezplatne. |
Skryté vady sa zaväzuje dodávateľ odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa v termíne do 48 hodín od nahlásenia vady. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. Reklamáciu je objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po jej zistení v rámci dohodnutej záručnej lehoty. |
. |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesplnenia podmienok v súlade s § 19 ods. 36 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
Zmluva môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
Objednávateľ môže zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
. |
OSTATNÉ USTANOVENIA: |
Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy, najmä údaje o vozidlách a ich užívateľoch na strane objednávateľa, počte vozidiel a pod. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu alebo propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, kde je ako jedna z podmienok predloženie referenčných ponúk. |
Dodávateľ, resp. iná ňou poverená spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať objednávateľa za účelom prieskumu spokojnosti so službami dodávateľa. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu minimálne 2 pracovné dni pred realizáciou predmetu zmluvy oznámiť e-mailom mená a priezviská, čísla OP pracovníkov dodávateľa, ktorí budú vstupovať do priestorov objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený požadovať zmenu pracovníka dodávateľa a dodávateľ je povinný túto zmenu akceptovať. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 normohodina
15,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2017 13:33
24.04.2017 09:00
24.04.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2017 12:07 - Vstupná ponuka | 15,48 | € | Cena s DPH |
18.04.2017 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 15,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: