• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2017 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2017 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2017 09:10

Detail zákazky Z201715143

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2017 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2017 08:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2017 09:10

Základné údaje

Z201715143

OF-127170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2883581

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

45231907

Bawer-trans, s. r. o.

Vígľašská 3110/15, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba tlačív podľa priloženého návrhu.

Zdravotná dokumentácia OACH,

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výroba tlačív podľa priloženého návrhu.
Funkcia
Tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zdravotníckeho zariadenia.
Tlačivá - potlač , text a logo
Tlačivá podľa priloženého návrhu ,grafická úprava dokumentácie a ostatných tlačív.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotná dokumentácia OACH, text+logo ks 400
Žiadanka na krvný prípravok a predtransfúzne vyšetrenie - Formát A5, dvojliyt, 500ks bal 10
Sprievodný list na RTG vyšetrenie - Formát A5, dvojlist, 500ks bal 10
Záznam o transfúzii - Formát: A5, dvojlist, 500ks bal 10
Dekurz - Formát: A4, 500 ks. bal 16
Obálky RTG - hneda, množstvo v balení: 500 ks bal 6
Spisový obal. Formát: A3. Množstvo v balení: 500 ks bal 6
Dotazník pre pacientov ( Lôžková časť) - Formát: A4, 500 ks. bal 6
Dotazník pre pacientov (Ambulantná časť) - Formát: A4, 500 ks. bal 6
Poučenie pacienta o úschove cenných vecí počas hospitalizácie - Formát: A5, jednolist, 500ks bal 8
Obálka na RTG snímky - biela, 50ks. bal 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Zložka pozostávajúca z celkovo 10tich strán. 6 stranový register s 3. pridanými nepotlačenými stranami (1. pridaná strana s rýchloviazačom) a titulnou stranou. áno
1. Titulná strana: Rozmer 22x31cm, potlač-text a logo 1+0, papier BO 250g/m2. 3 nepotlačené strany: Rozmer 22x31cm, papier BO 250g/m2. 6 stranový register: Rozmer 22,5x31cm, papier BO 250g/m2, potlač-ofset 2+0 (každá strana iná), výsek 6 strán (každá strana iná). formát A4, logo - znak - 40 znakov
1. Všetky strany sú vo finálnej podobe zviazané do zložky hrebeňovou väzbou. áno
1. Na produkt je treba zabezpečiť aj grafickú prípravu tlače. presná spečifíkácia po vysuťazeni zakazky
1. Produkt je treba pobaliť fóliobaličkou do balení po 10ks. áno
2. Žiadanka na krvný prípravok a predtransfúzne vyšetrenie. Formát: A5. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500 ks. Obojstranná tlač - jednofarebná, rozmer tlačiva 210 x 297 mm, druh papiera:bezdrevný ofset,nerecyklovaný formát A4 preložený na formát A5 (perforácia) logo - znak - 80 znakov
3. Sprievodný list na RTG vyšetrenie. Formát: A5. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500 ks. Obojstranná tlač - jednofarebná, rozmer tlačiva:210x297 mm,druh papiera:bezdrevný ofset, nerecyklovaný formát A4 preložený na formát A5 (perforácia) logo - znak - 80 znakov
4. Záznam o transfúzii. Formát: A4. Váha: 50 g. Množstvo v balení: 500 ks. Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: 210 x 297 mm, druh papiera bezdrevný ofset,nerecyklovaný formát A4 preložený na formát A5 (perforácia) logo - znak - 80 znakov
5. Dekurz. Formát: A4. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500 ks. Jednostranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: 210 x 298 mm, druh papiera: bezdrevný ofset, nerecyklovaný. formát A4, logo - znak - 80 znakov
6. Obálky RTG. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500. Jednostranná tlač, jednofarebná, podklad obálky - hnedy, rozmer tlačiva: 455x375 mm,druh papiera: sulfát, nerecyklovaný logo - znak - 80 znakov
7. Spisový obal. Formát: A3. Váha: 170 g. Farebnosť: 1+1. Počet listov v blokoch: ks. Množstvo v balení: 500 ks. Obojstranná tlač, jednofarebná, rozmer tlačiva: 297x420 mm,druh papiera:bezdrevný ofset, nerecyklovaný logo - znak - 80 znakov
8. Dotazník pre pacientov ( Lôžková časť) Formát: A4. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500 ks. Obojstranná tlač - jednofarebná, rozmer tlačiva 210 x 297 mm, druh papiera:bezdrevný ofset,nerecyklovaný logo - znak - 80 znakov
9. Dotazník pre pacientov (Ambulantná časť) Formát: A4. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500 ks. Obojstranná tlač - jednofarebná, rozmer tlačiva 210 x 297 mm, druh papiera:bezdrevný ofset,nerecyklovaný logo - znak - 80 znakov
10. Poučenie pacienta o úschove cenných vecí počas hospitalizácie - Formát: A5. Váha: 70 g. Množstvo v balení: 500 ks. Jednostranná tlač - jednofarebná, rozmer tlačiva 148 × 210 mm, druh papiera:bezdrevný ofset,nerecyklovaný logo - znak - 80 znakov
11. Rozmer 75,6x50/37,8x50cm, papier=krabicová lepenka bielo/sivá 250g/m2, potlač-sieťotlač=veľkosť textu cca A3 1+0, bigované a lepené po stranách páskou PVC/TEXTIL. Balené do fólie po 50ks.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie tovaru:
- na dohodnuté miesto plnenia (chdba, sklad) a zodpovednej osobe objednávateľa
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
- v čase od 8:00 hod do 12:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH,
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala:
- dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia,
- poistenie prepravy, clo, poistné a balenie.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo k zničeniu a zabezpečiť jeho ochranu až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom.
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny)
- údajov, týkajúcich sa tovaru (napr. katalógový kód, zmena názvu tovaru a pod.),
Požaduje sa, písomne oznámiť objednávateľovi bez zbytočného odkladu všetky zmeny týkajúce sa najmä jeho identifikačných a kontaktných údajov uvedených v zmluve, predmetu činnosti, vstupu do likvidácie resp. začatia konania podľa Zákona o konkurze a reštrukturalizácii.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní.
Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto (priestor pred skladom).
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Vzory tlačív sú k nahliadnutiu, graficky návrh loga a hlavičky predložíme po uzavretí zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

3

528,00 ks/bal

5 056,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.03.2017 08:28

04.04.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2017 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 86
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2017 11:35 - Vstupná ponuka 5 046,00 € Cena bez DPH
04.04.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 4 559,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS