00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Prúžky do Glukometra
Prúžky, Glukometer
Tovar, Služba
1. Prúžky do Glukometra
|
|
---|---|
Funkcia |
diagnostika glykémie pomocou glukometra |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prúžky do glukometra | ks | 85000 | ||
1.1. počet ks v 1 balení | ks | 50 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.2. účel použitia | kvantitatívne stanovenie glukózy z čerstvej vzorky plnej kapilárnej krvi |
1.3. kompatibilita prúžkov s typom glukometra | Wellion CALLA light |
1.4. možnosť použitia prúžkov | jednorazové |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať predmet zmluvy. Vystavanie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy |
3. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien každej položky v členení jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH a výšku DPH v EUR každej položky, celkovú cenu za položku bez DPH aj s DPH. |
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť údaje o ŠUKL kóde preukazujúcom registráciu predmetu zákazky ŠUKL-om. |
5. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode k predmetu zákazky. Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami. |
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť 1 kus vzorky predmetu zmluvy. |
7. Požaduje sa exspirácia predmetu zákazky minimálne 18 mesiacov od dátumu dodania na miesto plnenia. |
8. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
10. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľovi v tomto prípade vznikne voči Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 EUR. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
11. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
12. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá vykonaný zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "ZVO") je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže zápis v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 15 dní po uzatvorení zmluvy. |
13. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl II Predmet zmluvy, ods. 2.4, bod 1. až 8.). |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
18.04.2017 09:00 — 09.05.2017 09:00
1,00 balík položiek uvedených v Opisnom formulári
18 292,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2017 16:29
05.04.2017 09:00
05.04.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2017 12:52 - Vstupná ponuka | 18 292,00 | € | Cena s DPH |
05.04.2017 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 291,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: