17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Vak zberný na moč
vak, moč, močový sáčok,
Tovar, Služba
1. Vak zberný na moč
|
|
---|---|
Funkcia |
Vak zberný na moč - 2litrový s krížovou výpusťou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obsah | ml | 2000 | ||
dĺžka hadičky | cm | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
močový sáčok pre jednorázové použitie | áno |
presné meranie obsahu | áno |
antirefluxný ventil | áno |
výpusť ovládateľná jednou rukou | áno |
biela zadná stena umožňujúca ľahkú kontrolu moču (napr. krv) | áno |
sterilný | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji. |
Požadujeme do 3 pracovných dní od uzavretia predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku a objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny, predpokladaného množstva, miesto, spôsob a lehoty dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo,. e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku. |
Prílohami Dodatku musia byť doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 10 ks pre každú požadovanú položku predmetu Zmluvy. Predávajúci je povinný do troch pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa a že skúšobná vzorka, vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. |
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami |
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 3 dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod, a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny na cenu zistenú podľa tejto vety. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou má právo na okamžité odstúpenie od rámcovej dohody resp. zmluvy. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do konca r. 2017 |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a VZP ET 3.1 z 1.2.2017. |
Ak v priebehu plnenia zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má právo objednávateľ od zmluvy odstúpiť. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
9
8 640,00 ks
1 780,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2017 12:00
04.04.2017 09:00
04.04.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2017 08:42 - Vstupná ponuka | 1 780,00 | € | Cena bez DPH |
04.04.2017 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 779,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: