17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
30346461
Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT
M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK
Nákup kancelárskej techniky-stolový 3D laserový skener
skener, 3D
Tovar, Služba
1. Nákup kancelárskej techniky-stolový 3D laserový skener
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolový 3D laserový skener na skenovanie objektov menších ako cca 30 cm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
váha | kg | 1 | 1,5 | |
rozmery zariadenia | mm | 280*75*50 | ||
hustota záznamu | bodov/scan | 985 000 (0,3sek/scan) | ||
rozlíšenie | mm | 0.110 mm pri 300 mm | ||
rozlíšenie | mm | 0.150 mm pri 480 mm | ||
presnosť | mm | 0,06 | 0,08 | |
bezpečnostná vzdialenosť od skenera | mm | 350 | ||
ohnisková vzdialenosť | mm | 180 | ||
zobrazovacie pole - blízke | mm | 124*120 | ||
zobrazovacie pole - vzdialené | mm | 190*175 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Min. PC požiadavky:AMD Quad-core 2 -GHz CPU alebo lepší, Gigabit Ethernet interface, min. 4 GB pamäť, min. 512 MB Video Card | |
operačný systém PC | windows 7 (64 - bit) |
Objednávateľ v súčasnosti disponuje softwérom GEAOMAGIC DESIGN X (Build Version: 2016.1) pričom je požadovaná kompatibilita s týmto softwérom | |
bezkontaktné získavanie dát, schopnosť zachytiť povrchovú textúru a farbu snímaného predmetu, jednoduchá manipulácia, ľahká inštalácia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky. |
V cene zákazky: Inštalácia prístroja, záručný servis |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo. |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v zmluve. |
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Táto zmluva je uzatvorená v rámci projektu: Rozvoj výskumnej a technickej infraštruktúry |
Ul. 17. novembra 15, Centrum excelentnosti sociohistorického a kultúrnohistorického výskumu, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
18.04.2017 10:30
1,00 ks
10 476,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2017 12:39
03.04.2017 13:00
03.04.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2017 12:02 - Vstupná ponuka | 10 476,00 | € | Cena s DPH |
03.04.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 475,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: