35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
50155741
Daax Invest s.r.o.
Lichardova 36, Žilina, 01001, SVK
Plávajúce podlahy v kancelárskej budove
plávajúca podlaha
Stavebná práca, Služba
1. Plávajúce podlahy v kancelárskej budove
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výmena podlahovej krytiny za plávajúcu podlahu | m2 | 502,17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vlastnosti plávajúcej podlahy | trieda AC4/32 alebo vyššia |
Plávajúca podlaha z laminátových parkiet | na kovové zámky "click" 1285x192 mm |
Laminátové parkety | hrúbka 8 mm |
Vyrovnávacia a tlmiaca podložka pod parkety | hrúbka 0,2 mm |
Parozábranová PE fólia | hrúbka 0,2 mm |
Práce spojené s predmetom zákazky: | Manipulácia s nábytkom, zakrývanie a prenášanie nábytku (54 kancelárskych stolov, 103 kancelárskych skríň) |
Práce spojené s predmetom zákazky: | demontáž pôvodných lepených kobercov a soklov |
Práce spojené s predmetom zákazky: | Dodanie a nštalácia vyrovnávacích a parozábranových podložiek |
Práce spojené s predmetom zákazky: | Dodanie a inštalácia plávajúcich podláh |
Práce spojené s predmetom zákazky: | denné upratovanie, záverečné upratovanie po vykonaní prác |
Práce spojené s predmetom zákazky: | Odvoz a likvidácia odpadu vzniknutého pri realizácii zákazky |
Práce spojené s predmetom zákazky: | Dovoz a odvoz materiálu na miesto plnenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo bude vykonané pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Zhotoviteľ vykoná dielo vo vlastnom mene, na vlastné náklady, na vlastné nebezpečenstvo a v dohodnutom čase. |
Ak pri zhotovovaní diela dôjde k zakrytiu dovtedy vykonaných činností alebo častí diela, je zhotoviteľ povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu realizácie diela písomne dva pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
Ak zhotoviteľ na mieste, kde má dielo zhotoviť, zistí skryté prekážky, ktoré mu bránia zhotoviť dielo riadne a včas, je povinný takéto prekážky ihneď oznámiť objednávateľovi. |
Priestory objednávateľa je povinný zhotoviteľ úplne vypratať a upraviť do 3 kalendárnych dní odo dňa protokolárneho odovzdania diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a STN, týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámil. Pokiaľ porušením povinnosti zhotoviteľa vznikne škoda v priestoroch objednávateľa, zhotoviteľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
Zhotoviteľ je povinný sa oboznámiť s vnútorným prevádzkovým režimom budovy a internými predpismi objednávateľa a predmet zákazky zrealizovať v súlade s týmto režimom. |
Cenová ponuka uchádzača musí zahŕňať všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie predmetu zákazky napr. náklady na dovoz a odvoz materiálu, vynesenie materiálu, všetky ostatné spotrebované materiály a prostriedky, náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu na miesto realizácie, upratovanie po maľovaní, likvidácia a odvoz všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii a pod. |
Práce budú vykonávané po pracovnej dobe verejného obstarávateľa, t.j. v piatok od 14:00 hod. do 20:00 hod., v sobotu a v nedeľu podľa dohovoru so správcom budovy v čase od 7:00 hod. do 20:00 hod. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
M.R. Štefánika 165, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
02.05.2017 09:03 — 31.05.2017 09:04
1,00 súbor podľa opisného formulára
11 973,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2017 09:07
31.03.2017 12:00
31.03.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2017 10:45 - Vstupná ponuka | 11 900,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2017 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 694,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: