00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
34495827
Ing.Jaroslav Kmeť - TONER
Suvorovova 36, Žilina, 01001, SVK
Multifunkčné zariadenie - kopírka, tlačiareň, skener
multifunkčné zariadenie, kopírka, tlačiareň, skener
Tovar
1. Multifunkčné zariadenie - kopírka, tlačiareň, skener
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného multifunkčného zariadenia vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Digitálna laserová kopírka s funkciou skenovania a tlače do formátu A3. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rýchlosť čierno-bieleho (ČB) tlačenia (A4) | strana/min. | 22 | ||
2. Veľkosť papiera | formát | A6 | A3 | |
3. Pamäť všeobecná | MB | 64 | ||
4. Doba do vytlačenia prvej kópie ČB | s | 6,5 | ||
5. Doba zahrievania | s | 30 | ||
6. Veľkosť papiera originálu | formát | A3 | ||
7. Nepretržité kopírovanie | ks | 999 | ||
8. Rozsah zoomu | % | 25 | 400 | |
9. Rozlíšenie skenera, kopírky a tlačiarne ČB | dpi | 600 x 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
10. duplexná tlač | |
11. duplexné kopírovanie | |
12. 2 x zásobník papiera | |
13. farebný skener | |
14. port pre USB pamäť | |
15. sieťová tlač a sieťový skener | |
16. sieťové protokoly TCP/IP | |
17. formáty súborov | TIFF, PDF, JPG |
18. podporované OS štandardné | Windows Server 2003/Windows Vista/Windows Server 2008/Windows 7/Windows 8/Windows 8.1/Windows 10 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov ako cena maximálna. |
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
05.04.2017 07:00 — 28.04.2017 15:00
1,00 ks
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2017 08:35
31.03.2017 09:00
31.03.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2017 08:49 - Vstupná ponuka | 900,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 859,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: