35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
36488925
Balsam, s.r.o.
Slovenská 5, Bardejov, 08501, SVK
Pracovná zdravotná služba
pracovná zdravotná služba, zdravotný dohľad, ochrana, podpora a rozvoj verejného zdravia, zákon č. 355/2007 z.z.
Služba
1. Pracovná zdravotná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre objednávateľa ako zamestnávateľa v jeho pracoviskách rozmiestnených na celom území SR pre všetkých jeho zamestnancov v súlade s ustanoveniami zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia“) a vyhláškou MZ SR o podrobnostiach o rozsahu a náplní výkonu pracovnej zdravotnej služby, |
o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť a v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam. |
Pracovná zdravotná služba vykonáva zdravotný dohľad v súlade s platnými právnymi predpismi a to najmä tým, že : |
a) hodnotí faktory práce a pracovného prostredia a spôsob vykonávania práce z hľadiska ich možného vplyvu na zdravie zamestnancov (§ 30 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia), |
b) zisťuje expozíciu zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možné kombinované účinky na zdravie, |
c) hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci, a podieľa sa na vypracovaní posudku o riziku pre zamestnávateľa, navrhuje zamestnávateľovi opatrenia na zníženie alebo odstránenie rizika, |
d) vypracúva návrhy na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík, |
e) vypracúva návrhy na zmenu alebo vyradenie prác z tretej kategórie alebo štvrtej kategórie, |
f) podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia, |
g) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, |
h) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, |
i) poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, |
j) zúčastňuje sa na vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, |
k) zúčastňuje sa na činnostiach spojených so zaraďovaním zamestnancov na pracovnú rehabilitáciu, § 9 zákona č. 461/2003 Z. z o sociálnom poistení) |
l) zúčastňuje sa na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, |
m) zúčastňuje sa na organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, |
n) zúčastňuje sa na organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu (§ 8 ods. 1 písm. a) tretí bod zákona č. 124/2006 Z. z v znení neskorších predpisov; § 40 ods. 22 zákona č. 578/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov), |
o) zúčastňuje sa na zabezpečovaní rekondičného pobytu (§ 11 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) |
p) spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii, |
Minimálny rozsah výkonu pracovnej zdravotnej služby podľa kategórie prác (§ 31 ods. 1 až 5 zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia) u objednávateľa ako zamestnávateľa je uvedený v prílohe č. 3b cit. zákona. |
Predmet zákazky bude poskytovaný pre cca 2 109 zamestnancov aktuálne zaradených do 1. kategórie prác podľa § 31 ods. 1 až 5 zákona o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia na jeho cca 77 pracoviskách umiestnených na celom území SR. |
Celkový počet zamestnancov objednávateľa je 2109. Všetci zamestnanci vykonávajú práce so zobrazovacími jednotkami. V priebehu trvania zmluvy môže dôjsť k zmene počtu zamestnancov objednávateľa, ako aj k zmene počtu pracovísk. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi audit, vypracované záznamy a dokumentáciu v listinnej podobe a v textovom elektronickom súbore vo formáte PDF v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. správy/záznamy. |
Cena za predmet zákazky bude stanovená ako celková cena za predmet zákazky v eurách a táto celková cena sa určí vynásobením jednotkovej ceny evidenčným počtom zamestnancov vo fyzických osobách, t. j. 2 109 a počtom mesiacov trvania zmluvy, t. j. 12, pričom jednotková cena predstavuje paušálnu cenu v EUR za poskytovanie predmetu zákazky na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac. |
V jednotkovej cene budú zahrnuté komplexné náklady na ucelený systém stanoveného rozsahu pracovnej zdravotnej služby určeného všeobecne záväznými právnymi predpismi (vrátane auditu) a objednávateľom stanovené požiadavky na poskytovanie služieb vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s poskytovaním predmetu zákazky (náklady na pracovnú silu, riadenie, technické vybavenie, režijné náklady a pod.) |
V jednotkovej cene budú tiež zahrnuté všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetom zákazky, a to na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bratislavský kraj | počet zamestnancov | 592 | ||
Trnavský kraj | počet zamestnancov | 174 | ||
Trenčiansky kraj | počet zamestnancov | 207 | ||
Nitriansky kraj | počet zamestnancov | 173 | ||
Banskobystrický kraj | počet zamestnancov | 204 | ||
Žilinský kraj | počet zamestnancov | 282 | ||
Prešovský kraj | počet zamestnancov | 243 | ||
Košický kraj | počet zamestnancov | 234 |
Názov |
Dodávateľ musí byť oprávnený na vykonávanie činnosti pracovnej zdravotnej služby v súlade s ustanovením § 30b ods. 5 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia zmluvy úradne overenú kópiu platného oprávnenia na poskytovanie pracovnej zdravotnej služby vydaného na základe rozhodnutia Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky v zmysle § 30b ods. 5 zákona č. 355/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene subdodávateľa je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak poskytovateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny podľa zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy Kalkuláciu ceny, pričom celková cena za predmet zákazky v eurách sa určí vynásobením jednotkovej ceny evidenčným počtom zamestnancov objednávateľa vo fyzických osobách, t. j. 2019 (aktuálny stav) a počtom mesiacov trvania zmluvy, t. j. 12, pričom jednotková cena predstavuje paušálnu cenu v EUR za poskytovanie predmetu zákazky na 1 zamestnanca objednávateľa/1 mesiac. |
Dodávateľ predloží do 20 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy Harmonogram výkonu pracovnej zdravotnej služby na celé obdobie trvania zmluvy s uvedením termínu vykonania vstupného auditu, lehoty vypracovania a termínu odovzdania dokumentácie, lehoty vypracovania a termínu prerokovania a odovzdania správy o dohľade nad pracovným prostredím. |
Objednávateľ predloží dodávateľovi do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy zoznam pracovísk objednávateľa s uvedením adresy a zoznam zamestnancov jednotlivých pracovísk s uvedením prác, ktoré vykonávajú. |
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi za poskytovanie predmetu zmluvy mesačnú paušálnu cenu za 1 zamestnanca vynásobenú aktuálnym evidenčným počtom zamestnancov objednávateľa k poslednému dňu predchádzajúceho kalendárneho mesiaca. |
V prípade zmeny, týkajúcej sa pracovísk objednávateľa, resp. zmeny týkajúcej sa počtu zamestnancov počas platnosti tejto zmluvy, je objednávateľ povinný o tejto skutočnosti informovať dodávateľa bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 pracovných dní po vzniku takejto skutočnosti v elektronickej forme, pričom nie je potrebné uzatvárať o tejto skutočnosti dodatok k zmluve. |
V prípade, že v priebehu trvania zmluvy dôjde k zmene počtu zamestnancov objednávateľa, objednávateľ bude o tejto zmene písomne informovať poskytovateľa najneskôr 1 pracovný deň pred vznikom uvedených skutočností. |
Platnosť zmluvy končí uplynutím doby platnosti zmluvy alebo vyčerpaním celkovej ceny plnenia, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkovú cenu plnenia v plnom rozsahu. |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou a príslušnými platnými všeobecne záväznými predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru poskytovateľovi v lehote splatnosti na opravu, resp. doplnenie, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti poskytovateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u poskytovateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného poskytovateľa na zdravotné poistenie. |
Dodávateľ bude povinný odovzdať objednávateľovi audit, vypracované záznamy a dokumentáciu v listinnej podobe a v textovom elektronickom súbore vo formáte PDF v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. správy/záznamy. |
V prípade, ak Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky odoberie dodávateľovi udelené oprávnenie na vykonávanie pracovnej zdravotnej služby alebo ak v stanovenej lehote dodávateľ nepredloží objednávateľovi oprávnenie na výkon pracovnej zdravotnej služby objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Poskytovateľ je oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku vzniknutú zo zmluvy alebo s ňou súvisiacu na tretiu osobu len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Informácie, ktoré si zmluvné strany v súlade s touto zmluvou navzájom poskytnú, alebo sa dozvedia v priebehu platnosti zmluvy, sa považujú za dôverné informácie a zmluvné strany sú povinné ich chrániť pred vyzradením neoprávnenej osobe. Táto povinnosť trvá pre aj po skončení zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade: a) ak sa poskytovateľ stane dlžníkom poistného na verejné zdravotné poistenie, b) ak zistí, že poskytovateľ je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody zrušenia registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
2 109,00 zamestnanci
11 164,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.03.2017 13:36
31.03.2017 13:32
31.03.2017 13:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2017 13:25 - Vstupná ponuka | 11 088,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2017 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: