44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
31439446
Dräger Slovensko, s.r.o.
Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK
Rozšírenie funkčnosti stropných statívov
stropný záves, stropný statív
Tovar, Služba
1. Rozšírenie funkčnosti stropných statívov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Rozširenie funkčnosti stropných statívov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet stropných závesných systémov celkom | ks | 1 | ||
2. Nosnosť systému | kg | 180 | ||
3. Celkový počet možných zásuviek médii | ks | 30 | ||
4. Otočiteľnosť vertikálnej konštrukcie okolo vlastnej osi pre vhodnejšie polohovanie | ° | 330 | ||
5. Počet elektrických zásuviek | ks | 15 | ||
6. Počet uzemňovacích svoriek | ks | 15 | ||
7. Počet vývodov stlačeného vzduchu | ks | 2 | ||
8. Počet vývodov N2O | ks | 1 | ||
9. Počet vývodov CO2 | ks | 1 | ||
10. Počet vývodov Vákum | ks | 2 | ||
11. Počet vývodov AGSS | ks | 1 | ||
12. Počet vývodov kyslíka | ks | 2 | ||
13. Počet nízkonapäťových vývodov RJ45 Cat6 | ks | 2 | ||
14. Polica s uchytením na nosný systém - počet | ks | 4 | ||
15. Dvojrameno pre infúzny systém (infúznu techniku a vak s infúziou) | ks | 1 | ||
16. Počet integrovaných eurolíšt po stranách police | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Stropný závesný systém pre izolované ukotvenie do stropu miestnosti s výškou 2 700 - 3 500 mm s prípadnou inštaláciou aj cez medzistrop | áno |
1.2. Stropný závesný systém vybavený rozvodmi pre plynné a elektrické medicínske médiá podľa normy STN EN 60601-1; STN EN 60601-1-2; ISO 11197 | áno |
1.3. Možnosť farebnej modifikácie systému podľa požiadaviek objednávateľa podľa vzorkovníka RAL | áno |
1.4. Nosný systém vybavený integrovanými nosnými prvkami pre uchytenie poličiek, zásuviek, ramenných systémov pre prístroje a pomôcky | áno |
1.5. Možnosť uchytenia políc a ramien na závesný systém po celej dĺžke s možnosťou zmeny výšky nastavanie kedykoľvej aj počas prevádzky. | áno |
1.6. Možnosť zabudovania nepriameho osvetlenia do závesného systému pre orientáciu v tme | áno |
1.7. Ramená musia byť otočné a sklopné pre rôzne polohovanie podľa potreby obsluhujúceho personálu. | áno |
1.8. Vybavenie stropného závesného systému: podľa vyššie uvedeného popisu, teleskopická tyč pre infúznu techniku a infúzie, držiak monitora | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Zariadenie musí byť dodané nové – nepoužívané. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii zariadenia. |
4. Lehota dodania 60 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Rozšírenie funkčnosti stropných statívov". |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného zariadenia. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zmluvy na konkrétne zariadenie, vydané výrobcom ponúkaného zariadenia. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
7.h) predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu Objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Predmet plnenia (tovar-zariadenie) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
15. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
16. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Rozšírenie funkčnosti stropných statívov " objednávateľovi najneskôr do šesťdesiatich (60) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Rozšírenie funkčnosti stropných statívov", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie predmetu zákazky - Rozšírenie funkčnosti stropných statívov", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 16: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g), 7.h) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
17. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Rozšírenie funkčnosti stropných statívov" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzvy na dodanie predmetu zákazky - Rozšírenie funkčnosti stropných statívov" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri |
pokračovanie 17.: vyhlasovaní zákazky v EKS. |
18. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
19. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
22. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
23. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
23.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
23.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
24. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
24.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
24.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
24.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g), 7.h) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
25. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Satinského I.7770/1, 811 08, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.04.2017 08:00 — 18.07.2017 16:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
22 573,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2017 14:16
05.04.2017 13:00
05.04.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2017 13:53 - Vstupná ponuka | 21 900,00 | € | Cena bez DPH |
05.04.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: