00492736
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
NetApp Maintenance rozšírenie záruky Microsoft Windows server licencie Exchange, ESET antivirus riešenie
licencie
Tovar
1. NetApp Maintenance rozšírenie záruky Microsoft Windows server licencie Exchange, ESET antivirus riešenie
|
|
---|---|
Funkcia |
NetApp Maintenance rozšírenie záruky Microsoft Windows server licencie Exchange, ESET antivirus riešenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Windows Server DataCenter Core 2016 2Lic OLP C CoreLic ENG | ks | 36 | ||
2.Exhange Server Standart 2016 OLP C ENG | ks | 1 | ||
3.Exchange Standart CAL 2016 OLP C User CAL ENG | ks | 500 | ||
4.Rozšírenie support renewall licencia - primárne pole NETAPP na 1 rok | ks | 1 | ||
5.Rozšírenie support renewall licencia - DR pole NETAPP na 1 rok | ks | 1 | ||
6. Rozšírenie licencie ESET antivirus (User, Exchange, Sharepoint, File server)1 rok | ks | 500 |
Názov |
Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miestoplnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia Zmluvy. |
Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 3 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 3 dní odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy na dodanie tovaru. |
Dodávateľ je povinný tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať dodávaný predmet zákazky. Ak budú počas prehliadky dodaného tovaru zistené vady tovaru, Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie tovaru. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Faktúra je splatná do 60 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok,splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. |
Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH. |
Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom plnenia. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu bezodkladne po výzve Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, najneskôr do 10pracovných dní odo dňa doručenia tejto výzvy. |
Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,022% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Objednávateľ je oprávnený túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi,pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa. |
Postúpenie pohľadávky / záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán je vylúčené. |
Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
Olejkárska 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
04.04.2017 09:44
1,00 podľa opisu predmetu zákazky
125 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2017 08:44
31.03.2017 09:17
31.03.2017 09:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2017 09:12 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena bez DPH |
31.03.2017 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: