00492736
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Vykonanie ochrannej deratizácie
deratizácia
Služba
1. Vykonanie ochrannej deratizácie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vykonanie ochrannej deratizácie ( jarná a jesenná deratizácia ) | m2 | 83 946 |
Názov |
V cene služieb za m² sú zahrnuté nasledovné činnosti:• doprava• rozmiestnenie nástrah, aplikovaných do deratizačných boxov označených viditeľným výstražným označením• ošetrenie budov, garáží, dielní, jednotlivých miestností, vstupov, kanalizácie, vonkajších priestorov• následná kontrola a doplnenie nástrah• likvidácia uhynutých hlodavcov a dezinfekcia miesta nálezu• zhotovenie záznamov s dokumentáciou vyžadovanou kontrolnými orgánmi |
Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s poskytnutím služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje postupovať pri plnení predmetu Zmluvy s odbornou starostlivosťou a poskytovať služby na základe informácií poskytnutých Objednávateľom podľa svojich najlepších schopností a v súlade s podmienkami Zmluvy. |
Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia do 3 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať ustanovenia zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o BOZP“), a všetkých súvisiacich platných právnych predpisov, predovšetkým jednotlivé vyhlášky, nariadenia vlády a technické normy. Na úseku ochrany pred požiarmi je Dodávateľ povinný dodržiavať najmä ustanovenia zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacej vyhlášky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ zabezpečí pre všetkých svojich zamestnancov alebo osoby, ktoré sú s ním v inom ako zamestnaneckom pomere a vykonávajú služby pre Objednávateľa na základe dohody s Dodávateľom (ďalej len „Zamestnanci Dodávateľa“), príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky v zmysle § 6 ods. 2. písm. b) Zákona o BOZP a nariadenia vlády č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov. |
Pred začatím výkonu služieb zabezpečí Dodávateľ v súlade s § 6 ods.7 Zákona o BOZP povinnú účasť všetkých Zamestnancov Dodávateľa na oboznámení sa so základnými zásadami bezpečnej práce a správania sa na pracoviskách a v objektoch Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať služby za pomoci mechanizmov, ktoré sú v dobrom technickom stave a za pomoci osôb, ktoré sú odborne spôsobilé na poskytovanie služieb. |
Dodávateľ je pri vykonávaní služieb povinný prijať a zabezpečiť všetky potrebné opatrenia, aby jeho činnosťou nedošlo k porušeniu platných predpisov a zákonov. V prípade, ak by správne orgány udelili Objednávateľovi sankcie za činnosti, ktoré realizuje prostredníctvom Dodávateľa, znáša tieto sankcie Dodávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na Miestach plnenia. S odpadom, ktorý vznikol činnosťou Dodávateľa je Dodávateľ povinný naložiť ako pôvodca odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. Za prípadné škody, postihy, pokuty alebo iné sankcie vzniknuté v súvislosti s likvidáciou alebo uskladnením odpadu zodpovedá Dodávateľ. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preberací protokol a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Faktúra je splatná do 60 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. |
Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH. |
Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s termínom plnenia. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu bezodkladne po výzve Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia tejto výzvy. |
Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,022% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Dodávateľ sa musí preukázať odbornou spôsobilosťou na výkon požadovaných činností v predmete činnosti vo Výpise z OR, najneskôr do 3 dní od účinnosti zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie bude realizované po častiach podľa potreby Objednávateľa, na základe Čiastkovej výzvy na vykonanie služieb. V prípade, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu Zmluvy počas účinnosti Zmluvy, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. |
Objednávateľ je oprávnený túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby spôsobom a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie služieb považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa. |
Postúpenie pohľadávky / záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán je vylúčené. |
Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
Určené objekty v správe Dopravného podniku Bratislava, a.s., Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 podla opisu predmetu zákazky
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.03.2017 12:35
31.03.2017 08:53
31.03.2017 09:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2017 07:31 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena bez DPH |
31.03.2017 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 805,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: