Z201714343
OF-126546
zrušená
50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
Výmena opotrebovaných kobercov
koberce, lepenie, pokládka
Tovar, Služba
1. Výmena opotrebovaných kobercov
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena opotrebovaných kobercov za nové v kancelárskych priestoroch. |
Strhnutie pôvodných kobercov a ich likvidácia v súlade s platnou legislatívou. |
Dodanie nových kobercov. |
Pokládka a celoplošné lepenie kobercov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka koberca | meter | 4,0 | 5,0 | |
výška vlasu | mm | 4,0 | ||
celková výška koberca | mm | 5,0 | ||
kancelársky koberec | m2 | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ/druh koberca | uzlíkový + narezanie |
určené použitie | kancelárie s častým používaním kolieskových stoličiek |
trieda záťaže | 33 |
vlastnosti | antistatická úprava, rozmerová a farebná stálosť |
trieda reakcie na oheň | Cfl S1 podľa EN 13501-1 |
materiál vlasu koberca | 100% Polyamid |
farba koberca | bude upresnená s dodávateľom po poskytnutí vzorkovníka na výber farby, minimálne 3 rôznych farieb |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia - strhnutie starého koberca, likvidácia odpadu (starý koberec), príprava podkladu k lepeniu, položenie nového koberca s jeho prilepením. |
Pred začatím realizácie je nevyhnutné zameranie presných rozmerov na mieste realizácie. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo bude vykonané pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia, montáže (lepenia), likvidácie odpadu (strhnuté koberce) a pod., rozpísaná v členení: cena bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH. |
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 3 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. |
Uvedené množstvá sú predpokladané maximálne, nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom. |
V prípade zistenia vád predmetu zmluvy priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celé dielčie plnenie a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád predmetu zmluvy, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt. |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
500,00 m2
6 530,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.03.2017 08:52
31.03.2017 08:48
31.03.2017 09:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: