30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
45630429
HOBLO, spol. s r.o.
Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK
Bratislava - výmena kuchynskej linky
kuchynská linka
Stavebná práca, Tovar, Služba
1. Bratislava - výmena kuchynskej linky
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena kuchynskej linky - demontáž pôvodnej kuchynskej linky a kuchynského pultu, odvoz demontovaného materiálu drobné stavebné práce, dodávka a montáž novej kuchynskej linky vrátane kuchynského pultu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Demontáž kuchynskej linky (5600 mm x 2700 mm) | ks | 1 | ||
2. Demontáž pultu (5600 mm x 1390 mm x 600 mm) | ks | 1 | ||
3. Vybúranie obkladu | m2 | 3,12 | ||
4. Demontáž nástenných vodovodných batérií | ks | 2 | ||
5. Demontáž kuchynského drezu | ks | 2 | ||
6. Demontáž svietidiel v kuchynskej linke | ks | 2 | ||
7. Dodávka a montáž kuchynskej linky (5100 mm x 2400 mm) vrátane pracovnej dosky | ks | 1 | ||
8. Dodávka a montáž pultu (4800 mm x 900/110 mm x 650 mm) vrátane pracovnej dosky s nadstavcom | ks | 1 | ||
9. Dodávka a montáž kuchynských drezov 900 mm | ks | 2 | ||
10. Dodávka a montáž vodovodnej stojánkovej kuchynskej pákovej batérie | ks | 2 | ||
11. Podsvietenie kuchynskej linky nad pracovnou doskou | súbor | 1 | ||
12. Drobná stavebná úprava steny po demontáži pôvodnej kuchynskej linky - vyspravenie steny, hyg. maľba | m2 | 15,12 | ||
13. Odvoz a likvidácia odpadu | t | 0,50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Demontáž kuchynskej linky | Príloha č. 4 a 5 |
Demontáž pultu | Príloha č. 6 |
Dodávka a montáž kuchynskej linky | Príloha č. 7 |
Dodávka a montáž pultu | Príloha č. 8, zadná strana pultu (900 mm x 4800 mm) - povrchová úprava - vanilka lesklá |
Kuchynský drez | nerez |
Korpus kuchynskej linky a pultu | laminátová drevotrieska - dub |
Pracovná doska kuchynskej linky a pultu | laminátová drevotrieska - dub, hrúbka min. 38 mm |
Zástena | laminátová drevotrieska 10/600 mm - dub |
Dvierka skriniek | farba - vanilka - lesklá |
Otváranie dvierok | pánty s pomalým dovieraním |
Skrinky - výklopy | pánty s pomalým dovieraním dvierok |
Zásuvky | plnovýsuv s brzdou |
Úchytky | matný chróm, madlá v dĺžke 300 mm |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktorú budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný objednávateľom. |
V prípade ak dodávateľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutým termínom, zaväzuje sa objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Cenu za dielo zaplatí objednávateľ na základe faktúry, vystavenej dodávateľom po odovzdaní diela ako celku. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ dodávateľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny diela s DPH. |
V prípade, ak dodávateľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- € eur za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ neplní kvalitatívnotechnické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu objednávateľa dodávateľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak sa voči dodávateľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrhu na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurzného konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie, alebo ak dodávateľ vstúpil do likvidácie. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov zhotoviteľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie diela objednávateľovi na základe odovzdávacieho protokolu, ktorý vypracuje dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín vykonania diela. |
Dodávateľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúceho zo zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá 36 mesiacov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na stavenisku. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Pred zahájením prác je dodávateľ povinný odovzdať objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa objednávateľom odsúhlaseného ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. Tento zoznam je potrebné v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Dodávateľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 3 kalendárne dni pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí ziela je dodávateľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vzorky základných materiálov kuchynskej linky. Objednávateľ si vyhradzuje právo výberu - odtieň farby korpusu, dvierok, pracovnej dosky a zásteny, typ drezu, batérie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
10.04.2017 07:00 — 19.05.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
5 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2017 11:02
30.03.2017 09:00
30.03.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2017 11:39 - Vstupná ponuka | 4 833,00 | € | Cena bez DPH |
24.03.2017 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 833,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: