35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
46410759
Medtronic Slovakia s. r. o.
Karadžičova 12, Bratislava, 82108, SVK
Katétre pre rádiofrekvenčnú abláciu varixov
Ablácia varixov
Tovar, Služba
1. Katétre pre rádiofrekvenčnú abláciu varixov
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie poskytnutia zdravotnej starostlivosti počas operačného výkonu a pobytu na jednotkách |
1. Kombinovaná endovaskulárna a chirurgická liečba operácie varixov – metódou RFA (rádiofrekvenčnou abláciou kŕčových žíl). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. | ks | 500 | ||
1. dľžka katétra | cm | 100 | ||
1. páliaci segment | cm | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. | počas výkonu kontinuálny monitoring pracovnej teploty rádiofrekvenčného vlákna |
1. | počas výkonu kontinuálny monitoring použitej pracovnej energie pre bezpečnú kontrolu RFA |
1. | dostatočné zobrazovanie katétra počas operačného výkonu pod ultrazvukovou kontrolou |
1. | nastavovanie (autoregulácie teploty) na povrchu katétra |
1. | prevencia termického poškodenia okolitých štruktúr u pacientov |
1. | možnosť automatického zastavenie pracovnej teploty (funkcia autostop) |
1. | autostop - pri výskyte neštandardných pomerov a parametrov počas výkonu-energia,čas, teplota |
1. | minimálna nutnosť nesterilnej manipulácie |
1. | mechanická pevnosť vlákna FRA pri jednorazovom použití |
1. | kalibrácia katétra presné označenie značkami (markermi) povrchu katétra |
1. | markery- na označenie presnej dĺžky operovaného segmentu žily |
Názov |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v uzatvorenej obálke s heslom " Katétre pre rádiofrekvenčnú abláciu varixov ", v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok,resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) Ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie: |
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, |
- názov ponúkaného tovaru, |
- ŠUKL kód ponúkaného tovaru, |
- mernú jednotku ponúkaného tovaru, |
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, |
- sadzbu DPH, |
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru. |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp.ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1. februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“) medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Dodávateľ ekvivalentného príslušenstva zodpovedajúceho technickým požiadavkám predloží: |
1. Prehlásenie o zhode |
2. CE certifikát |
3. Overené prehlásenie VÝROBCU príslušenstva o kompatibilite produktov s prístrojmi produktovej rady RFA Generátor (COVIDIEN). |
4. Potvrdenie o uzavretí poistenia zodpovednosti za akékoľvek škody spôsobené používaním príslušenstva na prístrojoch produktovej rady RFA Generátor firmy (COVIDIEN). |
5. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť akékoľvek náklady na opravu prístroja produktovej rady RFA Generátor firmy (COVIDIEN) v prípade ak poškodenie spôsobí dodané ekvivalentné príslušenstvo prehlásené ako kompatibilné. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.04.2017 09:57 — 11.04.2019 00:00
500,00 ks
130 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2017 10:00
30.03.2017 09:56
30.03.2017 10:11
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.03.2017 07:43 - Vstupná ponuka | 130 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2017 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: