30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36439746
Obnovstav, s.r.o.
Budatínska Lehota 132, Kysucké Nové Mesto, 02336, SVK
Bratislava - výmena okien
okno, žalúzie, parapety
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. Bratislava - výmena okien
|
|
---|---|
Funkcia |
Demontáž pôvodných okien, dodávka a montáž plastových okien, dodávka a montáž vnútorných a vonkajších parapetov, demontáž a odvoz demontovaného materiálu a stavebnej sute na certifikovanú skládku, murárske práce. |
Stavebné práce, búracie práce, montáž, demontáž. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Okno dvojdielne 1209 mm x 2040 mm a príslušné žalúzie | ks | 4 | ||
2. Okno šesťdielne 2500 mm x 2600 mm a príslušné žalúzie | ks | 3 | ||
3. Okno pevné 650 mm x 2600 mm - výplň matné tepelnoizolačné sklo | ks | 3 | ||
4. Plastová presklená stena s dvojkrídlovými dverami 4150 mm x 3500 mm a príslušné žalúzie | ks | 1 | ||
5. Demontáž starých výplní | m2 | 49 | ||
6. Odvoz a likvidácia starých výplní | ks | 11 | ||
7. Montáž okien a príslušných kľučiek | ks | 11 | ||
8. Demontáž vnútorných drevených parapetných dosiek | m | 12,40 | ||
9. Demontáž vonkajších plechových parapetných dosiek | m | 14,30 | ||
10. Demontáž drevenej garníže v strope | m | 8,10 | ||
11. Demontáž a spätná montáž stropných dosák kazetového stropu pri okne | m | 12,30 | ||
12. Dodávka a montáž AL parapetov šírky 250 mm | m | 14,30 | ||
13. Dodávka a montáž PVC parapetov šírky 200 mm | m | 12,40 | ||
14. Murárske práce - vysprávky ostení | m | 54,00 | ||
15. Izolačné pásky | m | 54,00 | ||
16. Lešenie | ks | 1 | ||
17. Montáž žalúzií | ks | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Okno dvojdielne 1209 mm x 2040 mm (OS, O) vrátane spojovacieho profilu a príslušné žalúzie | Nákres – príloha č. 1 |
Okno šesťdielne 2500 mm x 2600 mm (O, S) a príslušné žalúzie | Nákres – príloha č. 2 |
Okno pevné 650 mm x 2600 mm - výplň matné tepelnoizolačné sklo | Nákres – príloha č. 2 |
Plastová presklená stena s dvojkrídlovými dverami 4150 mm x 3500 mm a príslušné žalúzie, dve horné okná budú sklopné | Nákres – príloha č. 3 |
Montáž okien a príslušných kľučiek, mechanizmus pre horné okná dostupný z podlahy | S paropriepustnou a parotesnou zábranou |
Murárske práce | Začistenie otvorov po inštalácií okien (špalety) |
Izolačné pásky | S paropriepustnou a parotesnou zábranou |
Farba okna | Biela |
Profil rámu | Min. 6 komorový so stredovým tesnením |
Normalizovaná hodnota súčiniteľa prechodu tepla okna | Podľa STN 73 0540-2 |
Odporúčaná hodnota Uw | Max. 1,00 W/(m2.K) |
Zasklenie | Vlepené troj-sklo do rámu min. Ug=0,6 |
Výstuha v ráme | Oceľová min. 2 mm |
Tesniace roviny | Min. tri tesniace roviny |
Stavebná hĺbka | Max. 84 mm |
Kľučka | Biela |
Zvukový útlm | Viac ako 35 dB |
Odolnosť voči zatekaniu | Min. trieda E1250 Pa (je potrebné zabezpečiť vysokú vodotesnosť) |
Mikroventilácia | Požadovaná pri otváravo-výklopných oknách |
Poistka proti otvoreniu | Umožňujúca vetranie vyklopením |
Farba vonkajšieho parapetu | Biela |
Hrúbka steny hliníkového profilu | Min. 2 mm |
Súčiniteľ prestupu tepla Uf rámovej konštrukcie | Max. 0,92 W/m2.K |
Farba vnútorného parapetu | Biela |
Hrúbka steny PVC profilu | Min. 3 mm |
Žalúzia | Celotieniaca lamelová |
Šírka žalúzie | Min. 25 mm |
Materiál žalúzie | Kovový |
Ovládanie žalúzie | Retiazkou |
Farba lamiel žalúzie | Biela |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Povinnosťou dodávateľa je zameranie a potvrdenie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred dodávkou tovarov. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktorú budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť na okná platný certifikát ISO 9001:2009, ISO 14001:2005, ISO 18001:2009 (pre výrobu a montáž okien), certifikát zhody. |
Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť ho objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
V prípade ak dodávateľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Cenu za dielo zaplatí objednávateľ na základe faktúry, vystavenej dodávateľom po odovzdaní diela ako celku. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Pokiaľ dodávateľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny diela s DPH. |
V prípade, ak dodávateľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- € eur za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ neplní kvalitatívnotechnické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu objednávateľa dodávateľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak sa voči dodávateľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrhu na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurzného konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie, alebo ak dodávateľ vstúpil do likvidácie. |
Riadnym a úplným vykonaním diela podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov zhotoviteľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie diela objednávateľovi na základe odovzdávacieho protokolu, ktorý vypracuje dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Dodávateľ vyhlasuje, že má všetky platné povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto povolenia a licencie sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela a riadne a včas dielo vykonať. |
Dodávateľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúceho zo zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
Dodávateľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov a meno tejto osoby je povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na stavenisku. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Pred zahájením prác je dodávateľ povinný odovzdať objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa objednávateľom odsúhlaseného ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. Tento zoznam je potrebné v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
Dodávateľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 3 kalendárne dni pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania protokolu oboma zmluvnými stranami. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí ziela je dodávateľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Dodávateľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať poverenému pracovníkovi objednávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
10.04.2017 07:00 — 09.06.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
13 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2017 10:54
30.03.2017 09:00
30.03.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.03.2017 10:58 - Vstupná ponuka | 11 245,00 | € | Cena bez DPH |
27.03.2017 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 245,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: