42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelárska stolička CALYPSO XL SP4
kancelárska stolička, kancelársky nábytok
Tovar, Služba
1. Kancelárska stolička CALYPSO XL SP4
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička na kancelárske použitie. |
Obrázok kancelárskej stoličky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička CALYPSO XL SP4 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | čierna |
synchrónny mechanizmus je možné zafixovať v ktorejkoľvek polohe | áno |
nastavenie výšky sedáka | áno |
univerzálne kolieska na tvrdú podlahu aj koberec | áno |
nastavenie sily protiváhy podľa telesnej hmotnosti | áno |
vysoké operadlo s fixným podhlavníkom | áno |
nosnosť | 120 kg |
hmotnosť | 17,30 kg |
šírka | 61/50 cm |
výška | 116-126 cm |
hĺbka | 50 cm |
záruka | 3 roky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Obstarávateľská organizácia vytvorila opis položiek v dobrej viere s odkazom na požadovaný tovar alebo jeho funkčný ekvivalent a vyhradzuje si právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácii a udeliť takémuto dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Verejný obstarávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy nedodanie tovaru v stanovenej lehote alebo zadanej všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť vzorka predmetu zmluvy. |
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa minimálne dva dni vopred pred plánovaným termínom dodania tovaru. |
Dodávateľ nesmie byť uvedený na "black liste" elektronického trhoviska. |
V prípade poškodeného alebo nekompletného tovaru verejný obstarávateľ tovar neprevezme. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť vyhotovenie, vzhľad a kvalitu predloženej vzorky a v prípade nezhody funkčných a technických parametrov zadaných v zmluve má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
Súčasťou dodávky musí byť dovoz, vynesenie, montáž a odpratanie obalov. |
K nábytku požadujeme záruku 3 roky, na kovanie doživotnú záruku a certifikáty zo štátnej skúšobne. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Prístavná 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.04.2017 12:51
1,00 sada
318,72
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2017 12:55
28.03.2017 12:51
28.03.2017 13:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2017 19:35 - Vstupná ponuka | 318,72 | € | Cena s DPH |
27.03.2017 20:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 312,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: