• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2017 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2017 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2017 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2017 16:30

Detail zákazky Z201713545

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2017 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2017 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2017 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2017 16:30

Základné údaje

Z201713545

OF-125848

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2869779

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

36515507

JANOLI, s.r.o.

26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Postelná bielizeň

návliečky na vankúše, paplóny, plachty, uteráky, utierky

  • 39512100-5 - Plachty
  • 39512200-6 - Prikrývky na periny
  • 39512500-9 - Obliečky na vankúše
  • 39514200-0 - Kychynské utierky
  • 39514100-9 - Uteráky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Postelná bielizeň
Funkcia
Dodržiavanie hygienicko - epidemiologického režimu, úžitková funkcia. Ochranná funkcia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol.č.1 - Plachta biela 150x260 cm ks 850
Pol.č. 2 - Návlečka na paplón biely 140x200 cm ks 850
Pol.č. 3 - Návlečka na vankúš biely 70x90 cm ks 650
Pol.č. 4 - Uterák pracovný biely 50x100cm ks 100
Pol.č. 5 - Utierka na riad 50x70 cm ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
návlečky na paplón a vankúš s otvorom ukončeným hotelovým uzáverom (HU) alebo na PES gombíky
spoločné parametre pre položky 1,2 a 3
väzba plátnová
materiál 75%BA / 25%PES +/-1,5%, plošná hmotnosť (STN EN 12127) 160 g/m2 +/-1,5%
farba biela
pevnosť v ťahu o/ú (STN EN ISO13 934-1) o- min 480N, ú-min. 470N
zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri teplote min. 93°C (STN EN 25077, 6330) max. o-+/- 3%, ú-+/-3%
odolnosť proti žmolkovaniu (po 2500 cykloch na tkanine po 5 praniach podľa ISO 15797) 4
stálofarebnosť na svetle - stupeň modrej stupnice (EN ISO 105B02:2015) 6
stálofarebnosť pri bielení chlórnanom - stupeň sivej stupnice (EN20105-N01:1998) 4-5
stálofarebnosť pri praní pri teplote 95°C (zmenaodtieňa/zapustenie), stupeň sivej stupnice (EN ISO 106-C06 E2S) 4-5
odolnosť proti odieraniu za sucha 25.000 cyklov pri tlaku 12 kPa /EN ISO 12947-2) pred a po praní bez dier
uterák pracovný materiál 100% BA, biely resp. biely s farebným pásom, gramáž 400 g/m2 +/-1,5%, pranie na 95˚C
utierka materiál 100% BA, biely resp. biely s farebným pásom, gramáž 200 g/m2 +/-1,5%, pranie na 95˚C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávky budú realizované na základe čiastkových objednávok zasielaných elektronicky
Dodacia lehota je 30 pracovných dní odo dňa zaslania objednávky
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy vzorky z uvedených výrobkov na posúdenie zhody opisu a požiadaviek uvedených v zákazke
Vzorky budú označené spôsobom, ktorý vyžaduje súčasná legislatíva, vrátane ošetrovacích symbolov spĺňajúcich požadované požiadavky, vrátane označenia výrobcu.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný Certifikát OEKO TEX Standard 100, ktorý sa vzťahuje ku predmetu zákazky
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Materiálové listy na materiál , z ktorého je zrejme splnenie podmienok uvedených v predmetnej zákazke
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Protokoly o skúškach , vystavené akreditovaným certifikačným orgánom, z ktorých budú zrejmé splnenie nasledovných parametrov uvedených v zákazke.
Všetky predložené vzorky budú overené a zapečatené akreditovaným certifikačným orgánom, ktorý zároveň vystaví Správu, v ktorej vyhodnotí zhodu predložených vzoriek, označenia vzoriek a symbolov ošetrovania s parametrami a dokumentami požadovanými v zákazke
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, certifikátov a protokolov a vzoriek, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340b ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní
Záruka na tovar 24 mesiacov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť
objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, certifikátov a protokolov a vzoriek, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.04.2017 15:11 — 05.04.2018 15:11

2 530,00 ks

11 923,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.03.2017 15:14

27.03.2017 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2017 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2017 19:23 - Vstupná ponuka 11 922,00 € Cena s DPH
27.03.2017 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 11 796,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS